ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Οι " τουφεκιές", τα "βαρελότα" και οι..."εκρήξεις ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ στην ΠΟΕΠΛ.Σ- Παραιτήθηκε από οργανωτικός γραμματέας,"καρφώνοντας" με στοιχεία, τον κ. Αθαν Τσατσουλή, ο κ. Θανάσης Μπερτσιάς!!!!

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΕΠΛΣ 
 
       Με την παρούσα επιστολή μου,  θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια και την πικρία μου για τον τρόπο που αντιμετωπίζει
   τα προβλήματα που ταλανίζουν το Σώμα μας,  καθώς και την άνιση μεταχείριση που αντιμετωπίζει ένα μέρος του ΔΣ της ομοσπονδίας,
   ο πρόεδρος της ΠΟΕΠΛΣ,  Τσατσουλής Αθανάσιος
Δυστυχώς , ο πρόεδρος εκποίησε σε ένα χρόνο μόλις τα όνειρά μας και μας
   προσγείωσε ανώμαλα με την ασυνέπειά του.

Η ομοσπονδία,  με πρωταγωνιστή τον κ.Τσατσουλή και την παρεούλα του διχάζει τις ενώσεις,
   εχθρεύεται κάθε τι διαφορετικό και καταστρέφει το μέλλον της ομοσπονδίας,  την χρονική στιγμή,  που υπάρχουν ανοιχτά πύρινα μέτωπα.
      Επειδή κύριε Τσατσουλή εγώ δεν πρόκειται ποτέ να γίνω αυλοκόλακας κανενός, συνεπώς και ούτε δικός σας, επειδή κύριε Τσατσουλή
   δεν πρόκειται να γίνω χειροκροτητής σας, επειδή,  κύριε Τσατσουλή δεν πρόκειται να γίνω συνένοχος και συμμέτοχος σε μια αποτυχημένη
   αλλαγή πορείας , αλλά,  επειδή,  πάνω από όλα δεν πρόκειται να προδώσω το ήθος και τις αρχές μου,  καθώς και τους συναδέλφους μου,
   καταθέτω την παραίτησή μου,ως οργανωτικός γραμματέας αποδεικνύοντας περίτρανα για άλλη μια φορά ότι δεν είμαι δέσμιος της καρέκλας
   και των αξιωμάτων, όπως είστε εσείς και η παρεούλα σας.
      Άλλωστε,  κύριε πρόεδρε,  εμένα δεν με φοβίζει η στολή,  σε αντίθεση με εσάς και την παρέα σας , που έχετε να την φορέσετε πάρα πολλά χρόνια.
      Τέλος, θα βρίσκομαι στις επάλξεις 
διασφαλίζοντας και υπερασπίζοντας το συμφέρον των πολλών
 και όχι των αρεστών και ολίγων.