ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Βόρειες Σποράδες, τα αδικημένα παιδιά του Λιμενικού Καλλικράτη...

http://eplskentel.blogspot.gr

www.limenika-nea.blogspot.gr-αναδημοσίευση


Αναμφίβολα ένα από τα σοβαρότερα ζητήματα που μας απασχόλησαν τα τελευταία χρόνια είναι η εφαρμογή του Καλλικράτη στο Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή η οποία σε συνδυασμό με την μείωση των οργανικών θέσεων και την ταυτόχρονη τροποποίηση του ΠΔ Μεταθέσεων έχει προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις τόσο εντός όσο και εκτός Σώματος.
Τρανό παράδειγμα της λανθασμένης διαχείρισης και εφαρμογής του Καλλικράτη αποτελεί η περίπτωση των Β.Σποράδων .

Μέχρι και την εφαρμογή του ΠΔ 84/2014 η Σκιάθος ,η Σκόπελος και η Αλόννησος αποτελούσαν διοικητικά αλλά και σε θέματα προσωπικού αυτόνομες υπηρεσίες.
Σκιάθος

Οι αλλαγές όμως που προκλήθηκαν οδήγησαν στην υπερφόρτωση εργασιών για το Λιμεναρχείο Σκιάθου ,στην δημιουργία ενός ερμαφρόδιτου καθεστώτος για τη Λιμενική Αρχή Σκοπέλου που πλέον υπάγεται στη Σκιάθο τόσο διοικητικά όσο και σε θέματα προσωπικού ,και στην αποξένωση του Λ/Σ Αλοννήσου που ενώ διοικητικά και σε ένα μεγάλο βαθμό υπάγεται στη Σκιάθο στον αντίποδα οι τύχες του προσωπικού καθορίζονται από την Διοίκηση του Αρχηγείου ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.
Δημιουργήθηκε δηλαδή ένα Υπερλιμεναρχείο,η Σκιάθος , που έχει συγκεντρώσει όλο τον φόρτο εργασίας κυρίως αυτόν που προέρχεται από τη Σκόπελο χωρίς μάλιστα η οργανική της σύνθεση να μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις το οποίο καλείται μάλιστα να ανταπεξέλθει τόσο στις αυξημένες ανάγκες του νησιού όσο και σε αυτές που δημιουργούνται στη Σκόπελο ως υπηρεσία υπαγωγής της .

Σκόπελος
Η Σκόπελος αποτελεί ένα τραγικό λάθος του Καλλικράτη καθώς ενώ αρχικά το πλάνο προέβλεπε αυτόνομες τις νησιωτικές υπηρεσίες η Σκόπελος και μετά την έκδοση του ΠΔ 81/14 υπάγεται στην Σκιάθο .
Αυτό συνεπάγεται την αδυναμία διαχείρισης των σοβαρών θεμάτων από την Λιμενάρχη Σκοπέλου καθώς ο της Σκιάθου είναι αυτός που θα κληθεί να δώσει λύσεις σε κάθε επίπεδο αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα και τη διαχείριση του προσωπικού κυρίως σε θέματα μετάθεσης. Κατά συνέπεια τα στελέχη που επιθυμούν να μετατεθούν στη Σκόπελο θα πρέπει να αιτηθούν μετάθεση στη Σκιάθο και εφόσον ο εκεί Λιμενάρχης το κρίνει απαραίτητο να τα τοποθετήσει στη συνέχεια και μετά από έγκριση του Διοικητή της 4ης ΠΕΔΙΛΣ, στη Σκόπελο.
Στα αξιοσημείωτα της υποβάθμισης της Σκοπέλου και η κατάργηση στην ουσία της Λιμενικής Αρχής Λουτρακίου που μετατάχτηκε σε Φυλάκιο.
Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει για το ΠΛΣ 169 της Σκοπέλου και το πλήρωμά του που πλέον οι ανάγκες αντιμετώπισης του μεταναστευτικού το υποχρεώνουν να περιπολεί τον περισσότερο καιρό στη θαλάσσια περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου κάτω από συνθήκες υπερεργασίας ,ψυχολογικής και σωματικής εξάντλησης.

Αλόννησος
Βιώνοντας την σταδιακή απογύμνωση από προσωπικό της υπηρεσίας από το 2012 και έπειτα (με τις αλλαγές πατέντα της κατηγορίας των Υπηρεσιών στο ΠΔ Μεταθέσεων 97/12 και με τη μέθοδο της απόσπασης-διάθεσης-μετάθεσης σε υπηρεσίες της ξηράς), θεωρούμε ότι τα περιθώρια ,πλέον ,έχουν στενέψει καθώς τα στελέχη που έχουν παραμείνει στην Αλόννησο αποτελούν τα εξιλαστήρια θύματα της λανθασμένης εφαρμογής του Καλλικράτη και της αλλοπρόσαλλης εφαρμογής του ΠΔ Μεταθέσεων.
Μια τακτική ,δηλαδή ,που στην ουσία άφησε ορφανή την Υπηρεσία της Αλοννήσου αφού η Διοίκηση του Αρχηγείου ,και ορθώς ,από τη μία αποφάσισε την ικανοποίηση των αιτημάτων των στελεχών που μετά από 6 έτη παραμονής αιτήθηκαν μετάθεση χωρίς όμως από την άλλη να φροντίσει για την κάλυψη των κενών αυτών θέσεων .
Έτσι λοιπόν πραγματοποιήθηκε η μετακίνηση των μισών εξ αυτών ενώ για τους υπόλοιπους εκδόθηκαν διαταγές με ΄΄νεωτέρας΄΄ ,διογκώνοντας από τη μια πρόβλημα της υποστελέχωσης και δημιουργώντας από την άλλη το αίσθημα της αδικίας και της αβεβαιότητας στους συναδέλφους που βρίσκονται ..εν αναμονή .
 
Η Ένωση μας προκειμένου διατηρηθούν αξιοπρεπείς ισορροπίες για τα στελέχη που υπηρετούν στις Β.Σποράδες αξιώνει :
1.Την πλήρη στελέχωση σε προσωπικό του Λιμεναρχείου Σκιάθου ώστε να καταστεί δυνατή και η ικανοποίηση αιτημάτων μετάθεσης και των στελεχών που υπηρετούν επί πολλά έτη στο νησί .
2.Την αυτονόμηση της Λιμενικής Αρχής Σκοπέλου ως ξεχωριστή επιλογή μετάθεσης όπως αυτό έχει κατατεθεί ως πρόταση στο νέο ΠΔ Μεταθέσεων.
3.Τη στελέχωση του ΠΛΣ 169 με διπλό πλήρωμα το οποίο προϋποθέτει ακόμη ένα Διπλωματούχο Κυβερνήτη εξ αυτών που έχουν εκδηλώσει επιθυμίας μετάθεσης στο εν λόγω σκάφος αλλά και ένα Μηχανικό εκ της σχολής ΔΥΛΣ που ορκίζονται τις επόμενες ημέρες.
4.Την ενίσχυση της Λιμενικής Αρχής Αλοννήσου με προσωπικό, στα επίπεδα που θα διασφαλιστεί η εύθυμη λειτουργία της υπηρεσίας αλλά και η αξιοπρεπή εργασία των στελεχών της με προτεραιότητα την αντικατάσταση με ΄΄νεωτέρα ΄΄των υπό μετάθεση συναδέλφων .


· 5. Την ένταξη της Λιμενικής Αρχής στις υπηρεσίες της Α΄ Κατηγορίας με τα υψηλοτέρα μόρια ,στο κυοφορούμενο νέο ΠΔ μεταθέσεων .
http://eplskentel.blogspot.gr/