ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Αν είσαι γεννημένος να λές ψέματα, θα τα λες πάντα- Η ...καρέκλα ΜΆΛΙΣΤΑ θα σε κάνει να λες περισσότερα!

Ο υφυπουργός Πετρόπουλος εναντίον του συνδικαλιστή Πετρόπουλου!

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣΣτη μισή αλήθεια κατέφυγε ο υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος στη Βουλή για να δικαιολογήσει την κατάργηση του αγγελιοσήμου ως εργοδοτικής εισφοράς υπέρ του Ασφαλιστικού των εργαζομένων στα ΜΜΕ. Ο Τ. Πετρόπουλος είναι από τους λίγους στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που γνωρίζουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα για το αγγελιόσημο. Ως νομικός σύμβουλος της ΠΟΕΣΥ είχε αναλάβει τη σύνταξη της νομικής γνωμοδότησης για την επέκταση του αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο, όταν η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου αποδεχόταν το αίτημα των συνδικαλιστικών Ενώσεων.
Το περίφημο άρθρο 67 του ασφαλιστικού νόμου Λοβέρδου, για το οποίο εργάστηκε ο νυν υφυπουργός από το 2009, είχε αποσυρθεί την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή, με παρέμβαση των καναλαρχών και των διαφημιστικών εταιρειών.  Ο Αν. Λοβέρδος είχε αποσύρει το άρθρο ικανοποιώντας την απαίτηση των εργοδοτών σε τηλεόραση και διαδίκτυο. Τότε, το 2009, ο Τ. Πετρόπουλος είχε παραδώσει πολυσέλιδη γνωμοδότηση στην ΠΟΕΣΥ, δηλώνοντας με το κύρος των νομικών γνώσεών του: «Από τη μεθοδολογική προσέγγιση του πλέγματος των διατάξεων που αφορούν το αγγελιόσημο, είναι προφανής η υποχρέωση καταβολής από τους υπόχρεους όταν γίνεται χρήση ηλεκτρονικών Μέσων. Στο ίδιο αποτέλεσμα οδηγεί και η εξέταση του θέματος από τη μεθοδολογική και ερμηνευτική σκοπιά του δικαίου»!
Ο υφυπουργός πλέον Τ. Πετρόπουλος προφανώς έχει ξεχάσει τη 15σέλιδη νομική γνωμοδότηση για την υποχρέωση του κράτους να επεκτείνει το αγγελιόσημο, που είναι οιονεί εργοδοτική εισφορά, και στο διαδίκτυο. Πώς αλλιώς να εξηγηθεί το ότι στη Βουλή είπε πως από το 2008, ως νομικός σύμβουλος της ΠΟΕΣΥ, υποστήριζε ότι το αγγελιόσημο «θα πρέπει να διατηρηθεί ως εισφορά στον ΕΔΟΕΑΠ και όχι ως φόρος που κάποιοι καταβάλλουν»; Η μισή αλήθεια, δηλαδή, για να εξηγήσει το ότι ως υπουργός ικανοποιεί πλέον τις διαφημιστικές εταιρείες και τους καναλάρχες!