ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΝΑΤ και ΑΕΝ κυριάρχησαν στη πίτα της ΠΕΠΕΝ!

www.pireas2day.gr-αναδημοσίευση

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/01/2016
«Δεν έχει λήξει τίποτα για το ΝΑΤ. Η «μάχη» είναι ανοιχτή», υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας στον χαιρετισμό του στην κοπή της πίτας της ένωσης πλοιάρχων (ΠΕΠΕΝ), χωρίς, όπως είπε, στους πλοιάρχους να υποσχεθεί ή να ανακοινώσει οτιδήποτε.
Ωστόσο, η αναφορά του κ. Δρίτσα κατά την χτεσινή πρώτη μέρα της απεργίας των ναυτικών με αίτημα την διάσωση του ΝΑΤ δημιούργησε νέα δεδομένα καθώς όπως φαίνεται υπάρχουν περιθώρια αλλαγών στο σχέδιο του ασφαλιστικού, που έχει παρουσιάσει το υπουργείο Εργασίας.

Ακόμα, ο υπουργός «απαντώντας» ουσιαστικά στον πρόεδρο της ΠΕΠΕΝ Μανώλη Τσικαλάκη, που πήρε ξεκάθαρη θέση υπέρ της δημόσιας και δωρεάν ναυτικής εκπαίδευσης ανακοίνωσε ότι ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Γιάννης Θεοτοκάς σχεδιάζει παρεμβάσεις για μια «νέα εποχή στη ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα».

Ο κ. Δρίτσας υπογράμμισε, ακόμα, ότι το μεγάλο πλεονέκτημα της ελληνικής ναυτιλίας είναι ποιότητα και αυτή διασφαλίζεται με την παρουσία Ελλήνων ναυτικών και γι’ αυτό απαιτείται η αναπαραγωγή στελεχών.

Νωρίτερα, πάντως, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ, παρουσία σπουδαστών Σχολών Πλοιάρχων των ΑΕΝ, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη ναυτική εκπαίδευση λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι «όσο δεν καλλιεργείται το φυτώριο και δεν υπάρχει η ιεραρχική κλίμακα των αξιωματικών μέσα στα πλοία, δεν υπάρχει μέλλον».

«Δεν είναι δυνατό να υπάρχει το μόνιμο πρόβλημα (της εύρεσης πλοίου), για τα εκπαιδευτικά ταξίδια των σπουδαστών των ΑΕΝ. Δεν είναι λογικό να λέμε, πως είναι λίγοι αυτοί που εισάγονται κάθε χρόνο. Από τη στιγμή, που δεν τους δίνεται η ευκαιρία για τα απαραίτητα εκπαιδευτικά τους ταξίδια, για την πρακτική τους εξάσκηση, απαραίτητη για την ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών τους σπουδών», υπογράμμισε ο κ. Τσικαλάκης. Και πρόσθεσε:
«Μιλούν πολλοί για ιδιωτική εκπαίδευση, με σκοπό την παραγωγή περισσοτέρων αξιωματικών. Αυτή, υπάρχει σε όλο τον κόσμο όπως και η δημόσια. Εμείς πιστεύουμε, πως αν στηριχτεί η δημόσια και δωρεάν παρεχόμενη εκπαίδευση, θα γίνει απόλυτα ανταγωνιστική απέναντι στην Ιδιωτική».


«Ας κάνει η Πολιτεία και οι ενδιαφερόμενοι, αυτό που πρέπει. Το αυτονόητο. Να απορροφούνται τα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Για τον εκσυγχρονισμό του υλικοτεχνικού εξοπλισμού και να συμπεριληφθούν οι ΑΕΝ στο εκπαιδευτικό πλαίσιο της Ανώτατης Εκπαίδευσης», συμπλήρωσε ο πρόεδρος των πλοιάρχων, για να θέσει τα εξής θέματα:
«Θεωρούμε επιβεβλημένο και απαραίτητο να παρέχεται σίτιση και στέγαση στους σπουδαστές. Καθώς και φοιτητικό εκπτωτικό πάσο, για  τις συγκοινωνίες. Πρόσφατα εγκρίθηκε το φοιτητικό πάσο για την ΑΕΝ Ασπροπύργου. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα εγκριθεί και για τις υπόλοιπες. Όπως παρέχονται και στους σπουδαστές των άλλων ιδρυμάτων. Δεν μπορεί ένα ανώτερο ίδρυμα να τυγχάνει όλων των πιο πάνω και όχι η γειτονική ΑΕΝ».

Λίγο αργότερα, ο ίδιος επανήλθε στο θέμα της ναυτικής εκπαίδευσης για να συμπληρώσει ότι «αν πραγματικά θέλουμε Έλληνες στα Ελληνικά πλοία, τότε πρέπει να γίνουν οι ανάλογες επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό και να δημιουργήσουμε όλες αυτές τις προϋποθέσεις που απαιτούνται προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική προσέλκυση. Και φυσικά με το να το λέμε, δεν είναι βέβαιο ότι και το θέλουμε…»

«Βέβαια, μιλώντας για επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, προκύπτει το ερώτημα : Tι γίνεται με το ΚΕΣΕΝ και τις ΑΕΝ?
Γιατί έχουν απαξιωθεί τόσο πολύ αυτά τα κέντρα, από τα οποία βγαίνουν ικανότατοι Έλληνες  αξιωματικοί. Οι οποίοι, διαχειρίζονται τον υπερσύγχρονο Ελληνόκτητο  στόλο. Έχοντας, πάρει απειροελάχιστα (στο διάστημα φοίτησης), σε σχέση με αυτά που προσφέρουν στην Ελληνική Ναυτιλία και στην Ελληνική Οικονομία. Ωρομίσθιοι ναυτοδιδάσκαλοι, καλούνται να καλύψουν τα τεράστια διδασκαλικά κενά. Δυστυχώς, όμως, δεν επαρκούν, με αποτέλεσμα να μην καλύπονται οι ανάγκες των διαφόρων ειδικών σχολείων. Θα θέλαμε να ξέρουμε, αν αντιστοίχως τα ΤΕΙ/ ΑΕΙ αφήνονται χωρίς πανεπιστημιακούς καθηγητές.
Τελικά, τόσο στο ΚΕΣΕΝ όσο και στις ΑΕΝ, στηριζόμαστε στο αδιαμφισβήτητο φιλότιμο αυτών των λίγων ναυτοδιδασκάλων. Που χωρίς χρήματα, χωρίς εργαλεία και με μόνο κίνητρο την αγάπη για το συνάδελφο και την Ελληνική ναυτιλία, προσπαθούν και δίνουν τα μέγιστα των δυνατοτήτων τους», ανέφερε ο ίδιος, που απευθύνθηκε στους σπουδαστές των ΑΕΝ λέγοντας τα εξής:

«Το επάγγελμα που επέλεξαν, είναι δύσκολο και απαιτητικό, σ’ ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό. Θα σταδιοδρομήσουν μόνο οι πολύ καλοί. Αυτοί που πραγματικά το αγαπούν. Δεν γίνεται αλλιώς, οι μετριότητες δεν χωρούν. Απ’ την άλλη βέβαια, το επάγγελμά μας έχει αυτό το κάτι που δεν έχει κανένα άλλο. Το αίσθημα της ελευθερίας και την απεραντοσύνη της θάλασσας, που πολλές φορές νοιώθεις πως είσαι μόνος σου με το Θεό. Θέλει γνώσεις, δύναμη και λεβεντιά για να ανταπεξέλθει κανείς στις πολλές υποχρεώσεις του ναυτικού επαγγέλματος και ειδικά του αξιωματικού καταστρώματος και του Πλοιάρχου. Εμείς σας ευχόμαστε να έχετε μια επιτυχημένη σταδιοδρομία και να συνεχίσετε την Ελληνική θαλασσινή παράδοση».

Τα άλλα θέματα

Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ στην ομιλία του έθεσε όλα τα ζητήματα, που «καίνε» τους Έλληνες πλοιάρχους κάθε τάξεως λέγοντας τα εξής:
1.    Αυξήθηκε η φορολογία των Ελλήνων ναυτικών, τη στιγμή που σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες (η αντίστοιχη φορολογία) είναι μηδενική και οι ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών, καλύπτονται από τα αντίστοιχα κράτη που πραγματικά σέβονται τους ναυτικούς τους.
2.    Βιώνουμε τη διάλυση του ΝΑΤ και του Οίκου Ναύτου. Η απαράδεκτη εισφορά αλληλεγγύης (και μάλιστα προκαταβολικά) είναι στο μέγιστο ποσοστό. Ανεξάρτητα με το χρονικό διάστημα που ο ναυτικός έχει εργασθεί, σε αντίθεση με όλους τους άλλους εργαζόμενους.
3.    Ένα άλλο αντικίνητρο προς όλους, είναι το πρωτοφανές και άνευ προηγουμένου «χτύπημα» των συνταξιούχων ναυτικών. Η προσπάθεια ισοπέδωσης τους είναι πρωτοφανής. Καμμία άλλη ομάδα εργαζομένων δεν έχει πληγεί από τα οικονομικά μέτρα σε τέτοιο βαθμό.
«Ενδεικτικά θα σας πώ, ότι ένας συνταξιούχος Πλοίαρχος σε ετήσια βάση  (αρχής γενομένης από το 2009 έως σήμερα), έχει χάσει το 65% του ποσού που ελάμβανε κατά μέσο όρο. Και μάλιστα, τη στιγμή που οι ασφαλιστικές κρατήσεις των εν ενεργεία παραμένουν στα ύψη.
Σαν να μην έφτανε αυτή η αντιμετώπιση των ανθρώπων της θάλασσας, απαξιώνοντας την προσφορά τους στη χώρα και την οικονομία της, όλα τα χρόνια του επαγγελματικού τους βίου, δυστυχώς, ανακοινώνονται κι άλλες περικοπές των συντάξεών τους.
Θεωρούμε απαράδεκτες αυτές τις θέσεις ενός κράτους δικαίου. Είναι αυτή μέθοδος αξιοκρατική και στο πνεύμα της ανταποδοτικότητας των κρατήσεων των εργαζομένων? Προφανώς, χτυπούν αυτούς που έχουν προσφέρει τα μέγιστα προς προς όφελος αυτών που έχουν προσφέρει τα ελάχιστα ή τίποτα.  Αυτή η ισοπέδωση είναι άδικη και αχαρακτήριστη. Δεν είμαστε όλοι το ίδιο, δεν έχουμε προσφέρει όλοι το ίδιο», υπογράμμισε ο κ. Τσικαλάκης.
4.    Κάλεσε την Πολιτεία να εκσυγχρονίσει τα Νομοθετικά πλαίσια του κώδικα Δημοσίου και Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, τους Κανονισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας Πλοίων, τα κείμενα των Συλλογικών Συμβάσεων, με δίκαιο καταλογισμό ευθυνών. Και όχι, μόνιμα και αδιάκριτα να επιρρίπτουν τα πάντα στις πλάτες του Πλοιάρχου.

Κλείνοντας ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ αναφερόμενους στους πλοιάρχους υπογράμμισε τα εξής:
«Επιτέλους, ας καταλάβουν οι αρμόδιοι πως πρέπει να σταματήσει η παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία μας στην απαξίωση των Ελλήνων Αξιωματικών. Είμαστε, η μοναδική χώρα που οι Πλοίαρχοι και οι Μηχανικοί δεν συμμετέχουν στα κλιμάκια Επιθεώρησης λιμένων (Port State Controls). Δεν υπάρχουν Πλοίαρχοι στην διαχείριση Λιμένων, μαρινών, ρύθμιση θαλάσσιας κυκλοφορίας (VTS).

Σχετικά με την κατάσταση των λιμανιών της χώρας, αν κανείς ανατρέξει στις εκθέσεις της Ένωσης μας, για τα λιμάνια, θα διαπιστώσει, ότι οι βελτιωτικές κινήσεις που έχουν γίνει, είναι ελάχιστες.
Ας ακούσουν κάποτε οι αρμόδιοι, τη φωνή και τις προτάσεις (των κατεξοχήν χειριστών των λιμανιών) των Πλοιάρχων. Οι οποίοι με τις γνώσεις, την πείρα και τη ναυτοσύνη τους, διαχειρίζονται καταστάσεις τρομερά δύσκολες αρκετές φορές, προκειμένου να φέρουν σε πέρας το έργο τους»

Στην κοπή της πίτας των πλοιάρχων, που έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΟΛΠ παραβρέθηκαν ακόμα μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ, ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ Γιάννης Πλακιωτάκης, ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας Γιώργος Ανωμερίτης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας Γιάννης Θεοτοκάς, η στρατιωτική ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, εκπρόσωποι εφοπλιστικών και ναυτεργατικών ενώσεων και πολλοί πλοίαρχοι.

Οι βραβεύσεις

Όπως κάθε χρόνο.η ΠΕΠΕΝ απένειμε βραβεία σε πλοιάρχους που έσωσαν ανθρώπους στην θάλασσα κατά το περασμένο έτος.

Ειδικότερα, δόθηκαν τα εξής βραβεία:
  1.ΠΛΟΙΟ        : NORMAN ATLANTIC
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : ANEK

 Για την  διάσωσης των συνολικά 453 ατόμων που επέβαιναν στο  M/V NORMAN ATLANTIC που βρισκόταν σε κίνδυνο, στην θαλάσσια περιοχή νότιας Αδριατικής, στις 28 Δεκεμβρίου 2014.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Παύλος Φαντάκης. Ταξιδεύει.
Παραλαμβάνει ο κος Λευτέρης Σαριδάκης, Πρόεδρος Θαλαμηπόλων.

2.ΠΛΟΙΟ        : Δ/Ξ NISSOS SERIFOS
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : ΚYKLADES MARITIME CORPORATION

Για την συνδρομή στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης των συνολικά 453 ατόμων που επέβαιναν στο  M/V NORMAN ATLANTIC που βρισκόταν σε κίνδυνο, στην θαλάσσια περιοχή νότιας Αδριατικής, στις 28 Δεκεμβρίου 2014.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Ιωάννης Άννης. Ταξιδεύει
Παραλαμβάνει ο γιός του Σωτήρης Άννης.

3.ΠΛΟΙΟ        : Μ/Τ AEGEAN NOBILITY
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : ARCADIA SHIPMANAGEMENT

Για την διάσωση και περισυλλογή 117 προσφύγων, μεταξύ των οποίων και δύο έγκυες γυναίκες, που επέβαιναν σε φουσκωτή λέμβο, στην θαλάσσια περιοχή Αδριατικής, στις 12/1/2016.

Παραλαμβάνει ο εκπρόσωπος της εταιρείας καπ.Νίκος Πονήρης.

4.ΠΛΟΙΟ        :M/V PANSOLAR
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        :ΜΑGNA MARINE

Για τον εντοπισμό και διάσωση δύο μεξικάνων ψαράδων που επέβαιναν σε λέμβο, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, στην θάλασσα του Μεξικού, στις 19 Ιανουαρίου 2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Δημήτριος Τσιτσιμελής. Ταξιδεύει
Παραλαμβάνει ο πατέρας του κος Γεώργιος Τσιτσιμελής.

5.ΠΛΟΙΟ        : Μ/Τ ΑΧΙΟS
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : SUN ENTERPRISES LTD.

Για την περισυλλογή και διάσωση των 24 μελών του πληρώματος του αλιευτικού σκάφους SHOFOKU MARU NO 78, στο οποίο είχε ξεσπάσει πυρκαγιά, στην θαλάσσια περιοχή Αυστραλίας,  στις 14/3/2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος  Αλέξανδρος Ντούλιας. ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ.
Θα παραλάβει από τα γραφεία μας.

6. ΠΛΟΙΟ        :Δ/Ξ OLYMPIC FAITH
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : PALOMAR MARITIME INC.

Για την συμμετοχή στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης τριακοσίων (300) αλλοδαπών επιβαινόντων σε αλιευτικό σκάφος, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, στην θαλάσσια περιοχή Κρήτης, στις 30-3-2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Χρήστος Παπαγεωργίου. Ταξιδεύει.
Παραλαμβάνει η σύζυγός του κα Ιωάννα Ράλλη.


7.ΠΛΟΙΟ        :C/V MAERSK KOKURA
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        :COSTAMARE SHIPPING

Για την περισυλλογή και διάσωση 17 ατόμων που επέβαιναν σε λέμβο, στην θαλάσσια περιοχή Ατλαντικού ,την 2-6-2015.

Βραβεύεται ο Πλοιάρχος Ισίδωρος Παπαλυμπέρης.
Παραλαμβάνει ο εκπρόσωπος της εταιρείας, καπ.Γιώργος Καραγεώργος, Α’ Αντιπρόεδρός μας.


8.ΠΛΟΙΟ        : Ε/Γ-Ο/Γ ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
EΤΑΙΡΕΙΑ        : ΑΝΕΣ

Για την διάσωση δύο ατόμων που επέβαιναν σε λέμβο, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, στη ράδα του λιμανιού του Πειραιά, στις 17-8-2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Απόστολος Λαζαρίδης.
Παραλαμβάνει ο ίδιος.

9.ΠΛΟΙΟ        : Φ/Γ – Ο/Γ ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : AINAFTIS NAFTIKI ETAIREIA

Για την συμμετοχή στην επιχείρηση διάσωσης ναυαγών, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, στην θαλάσσια περιοχή Χίου, στην 31/8/2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Φώτιος Λαμπρινός.
Παραλαμβάνει ο ίδιος.

10.ΠΛΟΙΟ        : Ε/Γ –Ο/Γ BLUE STAR 1
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : ΒLUE STAR FERRIES

Για την περισυλλογή και διάσωση 37 μεταναστών, μεταξύ των οποίων 14 παδιά, στην θαλάσσια περιοχή Μυτιλήνης , στις 7-9-2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος  Σπύρος Πεφάνης
Παραλαμβάνει ο ίδιος.

11.ΠΛΟΙΟ        : Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ
ETAΡΕΙΑ        : ΗELLENIC SEAWAYS

1.Για την επιτυχή διεξαγωγή τοκετού της επιβάτηδος MIDIA OSSO, η οποία γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι εν πλώ προς Χίο, στις 15-9-2015.

2.Για την αποτελεσματική συμβολή στην επιχείρηση διάσωσης σαράντα (40 ) επιβαινόντων σε λέμβο, στην θαλάσσια περιοχή Μυτιλήνης, στις 31/10/2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Γεώργιος Αρβανίτης.
Παραλαμβάνει ο ίδιος.

12.ΠΛΟΙΟ        : M/V NYMPHE
ETAIΡΕΙΑ        : ΝΕDA MARITIME AGENCY CO.LTD.

Για την περισυλλογή και διάσωση δύο ναυαγών ψαράδων, στην θαλάσσια περιοχή Φιλιππίνων, στις 3/10/2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Ιωάννης Λιάπης. Ταξιδεύει  
Παραλαμβάνει η σύζυγος του κα Μαρία Μπουγονικολού.

13.ΠΛΟΙΟ        : Μ/V ANANGEL ODYSSEY
ΕΤΑΙΡΕΙΑ        : ANANGEL

Για την διάσωση και περισυλλογή και οκτώ (8) φιλιππινέζων ψαράδων, στην θαλάσσια περιοχή Μπολιναο Φιλιππινών, στις 3/10/2015.

Βραβεύεται ο Πλοίαρχος Γεώργιος Συρίγος
Παραλαμβάνει η σύζυγός του κα Αικατερίνη Τζάνε.

Επίσης, για την μεταφορά των προσφύγων-μεταναστών από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου προς την Ηπειρωτική Χώρα βραβεύτηκαν:

ΕΤΑΙΡΕΙΑ    ΗELLENIC SEAWAYS

Ε/Γ-Ο/Γ  ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ

ΠΙΤΣΙΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ            ΥΠΑΡΧΟΣ
ΡΕΚΟΥΤΗ ΕΛΕΝΗ        .            ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΜΠΡΕΚΑΣ ΦΩΤΙΟΣ                 ΑΝΘ/ΡΧΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ                ΑΝΘ/ΡΧΟΣ

Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

ΠΕΛΕΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ                    ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΑΡΑΘΥΜΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ                 ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΔΟΞΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ                ΥΠΑΡΧΟΣ
ΚΑΣΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΠΑΧΩΠΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ                 ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ     ΑΝΘ/ΡΧΟΣ

Ε/Γ-Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ             ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                ΥΠΑΡΧΟΣ
ΣΚΑΝΔΑΛΛΕΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ         ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΜΑΚΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ                     ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ            ΑΝΘ/ΡΧΟΣ

Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ                 ΥΠΑΡΧΟΣ
ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ  ΒΑΤΙΣΤΑΣ                 ΥΠΟΠ/ΡΧΟΣ
ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ                 ΑΝΘ/ΡΧΟΣ
ΨΩΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                    ΑΝΘ/ΡΧΟΣ