ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Το επεισόδιο Καμμένου με την κόρη του και η κόντρα του με δημοσιογράφο!

www.onalert.gr-αναδημοσίευση

Image06.07.2015 | 10:16
Η σύγκρουση του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου με τηλεοπτικό σταθμό λόγω σχολίων που έγιναν στον αέρα , έγινε αντικείμενο συζήτησης κατα τη διάρκεια των δηλώσεων του στο Ζάππειο. Ο ΥΕΘΑ αναφέρθηκε εκτενώς στο περιστατικό με αφορμή ερώτηση για τα ΜΜΕ. Αναφέρθηκε σε όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια ζωντανής σύνδεσης από το εκλογικό τμήμα που ψήφιζε:

"Την ώρα που ψήφιζα με τη μικρή μου κόρη, τα άλλα μου παιδιά έβλεπαν τηλεόραση μαζί με τη σύζυγό μου στο σπίτι, μεταξύ αυτών ο εννιάχρονος γιος μου. Ο σχολιαστής του ΣΚΑΪ, ο κ. Οικονόμου, αποφάσισε να πει ότι θα πρέπει να ντρέπεται το παιδί μου για τον πατέρα του και ότι ελπίζει να μη μου μοιάσει. Και εν συνεχεία, ο συνάδελφός σας, είπε ότι ψηφίζω με το διαβατήριό μου για να μπορώ το βράδυ να την «κοπανήσω». Αντιλαμβάνεσθε, λοιπόν, όταν ένα παιδί εννέα ετών βλέπει και αναρωτιέται για ποιο λόγο να έχει το διαβατήριο ο πατέρας του έτοιμο για να φύγει νύχτα, ότι αισθάνεται μία τρομοκρατία η οποία δεν ασκείται σχεδόν ποτέ από κανένα μέσο, το έκανε το ΣΚΑΪ. Και ενώ ο διευθυντής του καναλιού πήρε να ζητήσει συγγνώμη, ο ίδιος ο δημοσιογράφος έκανε tweet λέγοντας ότι έκανε ένα αστείο. Με αυτά τα αστεία, δυστυχώς, έκτισαν το κλίμα της τρομοκρατίας οι ίδιοι άνθρωποι που λειτουργούν τα κανάλια χωρίς να έχουν άδειες".