Μπέρδεψαν ξαφνικά τα πράγματα στο τοπίο που είχε διαμορφωθεί για
την ανάληψη της γραμμής του Λαυρίου. Ενώ όλα έδειχναν ότι θα πάμε με μια
υποψηφιότητα στο αυριανό ΣΑΣ, αυτή του πλοίου ΠΗΓΑΣΟΣ, ξαφνικά σήμερα
έγινε γνωστό ότι έχουν υποβάλλει αίτηση για δρομολόγηση πλοίου άλλες δύο
εταιρείες, οι οποίες διεκδικούν τη γραμμή.
Η μία εταιρία απ'αυτές προτείνει το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ υπό άλλη ιδιοκτησιακή μορφή, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει κι άλλο πλοίο το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ιδιοκτησίας Βεντούρη, το οποίο ήταν κι αυτό σε επίσχεση εργασίας όμως τώρα διεκδικεί τη γραμμή κι αυτό υπό άλλη εταιρική μορφή.
Επομένως αύριο στο ΣΑΣ θα συζητηθούν οι τρεις αυτές αιτήσεις
Βεβαίως οι δύο αιτήσεις πλοίων που ήταν σε ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ δεν ξέρουμε αυτή τη στιγμή πόσο αξιόπιστες είναι, προφανώς δεν είναι, όμως εφαρμόζοντας τις δυνατότητες του νόμου προσπαθούν να επανέλθουν σε γραμμές.
Η εξέλιξη αυτή δείχνει πόσο τα πράγματα στην Ελλάδα δίνουν δυνατότητα νεκρανάστασης και σαφώς το τοπίο είναι πάλι ασαφές. Αυτό σε ένα βαθμό δικαιολογεί την πολύ προσεκτική διαδικασία που έκανε ο υπουργός μέχρι τώρα για τη δρομολόγηση πλοίου. Η γνώμη μας είναι ότι οι δύο αυτές προτάσεις με πλοία που ήταν σε επίσχεση και τώρα παρουσιάζονται με άλλη ιδιοκτησιακή μορφή, δεν είναι δυνατόν να περάσουν από το ΣΑΣ, ούτε φυσικά να επιλεγούν από τον υπουργό, επομένως η τρίτη λύση του ΠΗΓΑΣΟΣ είναι η πιο εφικτή. Ο φόβος μας όμως είναι μήπως αυτές οι υποψηφιότητες μεταθέσουν χρονικά την δρομολόγηση του ΠΗΓΑΣΟΣ.
Η μία εταιρία απ'αυτές προτείνει το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ υπό άλλη ιδιοκτησιακή μορφή, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει κι άλλο πλοίο το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ιδιοκτησίας Βεντούρη, το οποίο ήταν κι αυτό σε επίσχεση εργασίας όμως τώρα διεκδικεί τη γραμμή κι αυτό υπό άλλη εταιρική μορφή.
Επομένως αύριο στο ΣΑΣ θα συζητηθούν οι τρεις αυτές αιτήσεις
Βεβαίως οι δύο αιτήσεις πλοίων που ήταν σε ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ δεν ξέρουμε αυτή τη στιγμή πόσο αξιόπιστες είναι, προφανώς δεν είναι, όμως εφαρμόζοντας τις δυνατότητες του νόμου προσπαθούν να επανέλθουν σε γραμμές.
Η εξέλιξη αυτή δείχνει πόσο τα πράγματα στην Ελλάδα δίνουν δυνατότητα νεκρανάστασης και σαφώς το τοπίο είναι πάλι ασαφές. Αυτό σε ένα βαθμό δικαιολογεί την πολύ προσεκτική διαδικασία που έκανε ο υπουργός μέχρι τώρα για τη δρομολόγηση πλοίου. Η γνώμη μας είναι ότι οι δύο αυτές προτάσεις με πλοία που ήταν σε επίσχεση και τώρα παρουσιάζονται με άλλη ιδιοκτησιακή μορφή, δεν είναι δυνατόν να περάσουν από το ΣΑΣ, ούτε φυσικά να επιλεγούν από τον υπουργό, επομένως η τρίτη λύση του ΠΗΓΑΣΟΣ είναι η πιο εφικτή. Ο φόβος μας όμως είναι μήπως αυτές οι υποψηφιότητες μεταθέσουν χρονικά την δρομολόγηση του ΠΗΓΑΣΟΣ.