ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΣΤΟ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ,,,

PROS PEIRATIKOI@YAHOO.GR
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

......ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ  ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ .?
Θέτω τον προβληματισμό μου  τόσο στον  κ. ΑΡΧΗΓΟ Λ.Σ,  οσο και στον ΠΡΟΕΔΡΟ και Γ.Γ ΠΕΑΛΣ  : 
Εφόσον δεν είμαι μέλος της ΠΟΕΠΛΣ,  με ποιο δικαίωμα ψηφίζει ο  Κελευστής ή Επικελευστής  ,που διάβασα  στο costagarda οτι όρισε η ΠΟΕΠΛΣ ως εκπροσώπους της μετά ψήφου  να συμμετέχουν στα συμβούλια μεταθέσεων και προσφυγών ,για έναν   Αξιωματικό σε οποιοδήποτε βαθμό . 

Δηλαδή θα ακούει , θα κρίνει και θα αποφασίζει ο Λιμενοφύλακας για την μετάθεση μου ή τι  αναφέρω στην  Ηγεσία στην αναφορά μου σε περίπτωση προσφυγής μου .
Με τι προσόντα , με τι δεδομένα , με τι πείρα , με τι δικαίωμα , ομιλεί ο Κελευστής για τον Σημαιοφόρο ή ένα Αντιπλοίαρχο .?????
ΜΗΠΩΣ  ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΟΙΑ Ιεραρχίας ΚΑΙ ΑΞΙΑΣ ...?
Απορώ,  που, η ΠΕΑΛΣ το επιτρέπει .....Απορώ,  που,  ο κ. ΑΡΧΗΓΟΣ το επιτρέπει..... Απορώ,  που υπάρχουν  αξιωματικοί οι οποίοι  επιτρέπουν να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε αυτούς τους ίδιους,  είτε σωπαίνοντας , ειτε με τη συμμετοχή τους στην ΠΟΕΠΛΣ των ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ ως μέλη της  .
Επίσης θέλω να ρωτήσω,  γιατί δεν έχω  το δικαίωμα να αιτηθω  εγώ με αναφορά μου,  αν θα ψηφίζει για μένα κάποιος συνδικαλιστής του οποίου δεν είμαι μέλος , τόσο απλά .
Από την άλλη,  θα πει κάποιος,  πως,  ενας αξιωματικός συνδικαλιστής ψηφίζει για ενα ΛΦ ..? Ας δοθεί το ίδιο δικαίωμα και στον  ΛΦ,  αν και ΤΟΝΊΖΩ ότι ο Αξιωματικός ακομα και ως συνδικαλιστής μπορει να μιλησει για
το ΛΦ,  οχι ομως το αναποδο,  αν κάποιος δεν το επιθυμει . 
ΣΤΟ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ ΕΙΜΑΣΤΕ,  ΟΧΙ  ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
ΚΑΙ ΡΩΤΩ ...
ΓΙ ΑΥΤΟ,  ΕΧΩ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΩ,  ΠΡΙΝ ΤΗΝ 19.00,  ΩΡΑ,   8  ΧΡΟΝΙΑ ,
ΓΙ ΑΥΤΟ  ΤΟ ΒΡΑΔΥ,  ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΓΚΑΛΙΑ ,
ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ,  ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ,  ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ,
ΓΙ ΑΥΤΟ,  ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ 128 ΗΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑ  ,
ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ   Ο Λ/Φ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ;
ΕΠΕΙΔΗ,  ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ ΚΑΙ ΟΧΙ  ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ,  ΑΠΑΙΤΩ  ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ,  ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ...
ΑΛΛΑ,  ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ,  ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΜΟΥ ΗΓΕΣΙΑ ΣΝΔ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΕΠΛΣ  ....ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ....