ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ευχαριστήρια Επιστολή ΓΓ/Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. Αθανασίου Μπερτσιά!

 26/11/2014

http://www.neaplefsi.gr/
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΝΑΞΟΣ, 26-11-2014

Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να ευχαριστήσω με πάσα ειλικρίνεια αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους και συνέβαλαν στην εκλογή μου με  ευρεία πλειοψηφία (14 υπέρ, 3 λευκά, 1 άκυρο) δίνοντάς μου δύναμη να ανταπεξέλθω στις αυξημένες απαιτήσεις και υποχρεώσεις της θέσης του Γενικού Γραμματέα της ΠΟΕΠΛΣ.
Σε αυτούς που δε με ψήφισαν , τους διαβεβαιώνω ότι θα αποδείξω περίτρανα με τις πράξεις μου ότι έπραξαν λάθος. Αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για τη θέση του Γ.Γ. της ΠΟΕΠΛΣ σε μία περίοδο ολισθηρή για το Συνδικαλιστικό κίνημα, όχι γιατί έχω άγνοια ούτε γιατί έχω λαγνεία για κάποια θέση, αλλά για να αγωνιστώ για τα συμφέροντα του κλάδου μας άοκνα και με ανιδιοτέλεια. Θα παραμείνω στρατιώτης στις επάλξεις του αγώνα πολεμώντας για την ενότητα του Συνδικαλιστικού κινήματος χωρίς ωστόσο να προδώσω το ήθος και τις αρχές μου.

                                                                                          Ο Γ.Γ. ΠΟΕΠΛΣ
                               
                                                                                       ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ Αθανάσιος