ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Παντελής Φύκαρης
200.000 ΕΥΡΩ ΕΝΕΚΡΙΝΕ Η ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
27
ΟΚΤ
2014
Λύση,
έστω και προσωρινή, στο ζήτημα που προέκυψε με το χαμηλό βάθος
του κεντρικού λιμένα εξαιτίας των φερτών υλών, έδωσε τη Δευτέρα η
Λιμενική Επιτροπή εγκρίνοντας το ποσό των 203.116 ευρώ προκειμένου να
χρηματοδοτηθεί το έργο της «αφαίρεσης λάσπης από τον κεντρικό λιμένα Χίου».
Όπως εξήγησε ο Μιχ. Μπελέγρης, οι μετρήσεις που έγιναν έδειξαν ότι στο κρίσιμο κομμάτι του
λιμένα όπου πραγματοποιούνται οι ελιγμοί των πλοίων το βάθος είναι μικρότερο
από 8.20 μέτρα δημιουργώντας σημαντικό πρόβλημα σε επιβατηγά κι
οχηματαγωγά πλοία.
Εξάλλου το ίδιο πρόβλημα περιγράφει και σε έγγραφο με αποδέκτες Λιμενικό
Ταμείο και Λιμεναρχείο Χίου η Attica Group, που ζητά την εκτέλεση εργασιών
προς αποκατάσταση του προβλήματος.
Στην ίδια συνεδρίαση έγινε σαφές ότι το πρόβλημα ξεκινά από τις φερτές ύλες
που κατεβάζει ο ποταμός Καλοπλύτης, οι οποίες καταλήγουν στο χώρο που
πραγματοποιούν ελιγμούς τα πλοία της γραμμής.
«Το πρόβλημα θα συνεχίσει να υφίσταται εάν δεν πραγματοποιηθούν
άμεσα ανασχετικά έργα στην αρχή της οδού Γιάννη Σόδη κοντά στην
περιοχή του Αγίου Εφραίμ, ώστε οι φερτές ύλες να μην καταλήγουν στο
λιμάνι», ήταν η άποψη του Δ. Μυλωνάδη για να αντιτείνει ο πρώην δήμαρχος
Π. Λαμπρινούδης ότι η μοναδική λύση στο θέμα αποτελεί η δημιουργία νέου
λιμένα στην περιοχή του Κονταρίου.
του κεντρικού λιμένα εξαιτίας των φερτών υλών, έδωσε τη Δευτέρα η
Λιμενική Επιτροπή εγκρίνοντας το ποσό των 203.116 ευρώ προκειμένου να
χρηματοδοτηθεί το έργο της «αφαίρεσης λάσπης από τον κεντρικό λιμένα Χίου».
Όπως εξήγησε ο Μιχ. Μπελέγρης, οι μετρήσεις που έγιναν έδειξαν ότι στο κρίσιμο κομμάτι του
λιμένα όπου πραγματοποιούνται οι ελιγμοί των πλοίων το βάθος είναι μικρότερο
από 8.20 μέτρα δημιουργώντας σημαντικό πρόβλημα σε επιβατηγά κι
οχηματαγωγά πλοία.
Εξάλλου το ίδιο πρόβλημα περιγράφει και σε έγγραφο με αποδέκτες Λιμενικό
Ταμείο και Λιμεναρχείο Χίου η Attica Group, που ζητά την εκτέλεση εργασιών
προς αποκατάσταση του προβλήματος.
Στην ίδια συνεδρίαση έγινε σαφές ότι το πρόβλημα ξεκινά από τις φερτές ύλες
που κατεβάζει ο ποταμός Καλοπλύτης, οι οποίες καταλήγουν στο χώρο που
πραγματοποιούν ελιγμούς τα πλοία της γραμμής.
«Το πρόβλημα θα συνεχίσει να υφίσταται εάν δεν πραγματοποιηθούν
άμεσα ανασχετικά έργα στην αρχή της οδού Γιάννη Σόδη κοντά στην
περιοχή του Αγίου Εφραίμ, ώστε οι φερτές ύλες να μην καταλήγουν στο
λιμάνι», ήταν η άποψη του Δ. Μυλωνάδη για να αντιτείνει ο πρώην δήμαρχος
Π. Λαμπρινούδης ότι η μοναδική λύση στο θέμα αποτελεί η δημιουργία νέου
λιμένα στην περιοχή του Κονταρίου.