Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας μας, το Σ.Α.Σ. προτείνει στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, να πραγματοποιούνται δύο δρομολόγια την εβδομάδα για Καβάλα, ενώ το δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη δεν θα συνεχιστεί. Για τα δρομολόγια της Καβάλας το Συμβούλιο δίνει δύο επιλογές στον Υπουργό.
1ο σενάριο
Δύο δρομολόγια: Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Ικαρία – Πειραιά
2ο σενάριο
Το ένα δρομολόγιο: Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Ικαρία – Πειραιά, ενώ το δεύτερο δρομολόγιο: Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο - Πειραιά.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας θα αποφασίσει άμεσα, την Δευτέρα ή το αργότερο την Τρίτη, σε ποια εταιρεία θα αναθέσει την άγονη γραμμή, καθώς και ποια δρομολόγια αυτή θα εκτελεί. Η εταιρεία, η οποία, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η Hellenic Seaways, θα κάνει τα δρομολόγια αυτά, μέχρι την προκήρυξη του Διεθνή Διαγωνισμού, στον οποίο πιθανότατα, θα περιλαμβάνονται τα ίδια δρομολόγια.
Το αίτημα της εταιρείας ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ Ν.Ε., όπως σας ενημερώσαμε με άρθρο μας, έγινε δεκτό και το πλοίο «ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ», μία φορά την εβδομάδα θα προεκτείνει το δρομολόγιο του στη γραμμή ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΛΗΜΝΟ – ΚΑΒΑΛΑ.
Ο «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ», αν και δεν συζητήθηκε σε αυτό το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, μετά την έκπτωση της θυγατρικής της ΝΕΛ, ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ, αποδεσμεύεται από τα Ψαρά και θα συνεχίσει να εκτελεί 3 φορές την εβδομάδα τον χειμώνα και 4 το καλοκαίρι, το δρομολόγιο Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα.
Σύμφωνα με την απόφαση του Συμβουλίου τα Ψαρά πια θα εξυπηρετούνται μία φορά την εβδομάδα από ένα από τα πλοία που εκτελούν την γραμμή Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνη.
Πλέον βρισκόμαστε εν αναμονή της απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο οποίος και θα αναθέσει την εκτέλεση της άγονης γραμμής.