ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ¨ΠΑΣΙΦΑΗ" ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ, ¨ΔΗΜΗΤΡΑ"- ΚΑΙ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ Η ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ- Η ΜΗΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

Κυριακή  21 Σεπτεμβρίου 2014

5,5 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKO REPORTAZ- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το "Πασιφάη", στις 5 Ιουλίου του 1998 , στο παρθενικό του ταξίδι είχε προσαράξει στις βραχονησίδες Περιστέρες.
 Επίσης, άλλο ένα πλοίο, το " Δήμητρα" είχε προσαράξει και αυτό,  στην ίδια βραχονησίδα.
Το ΥΝΑ δεν μας απάντησε, αν και πέρσι, το "EUROPALINK" είχε προσαράξει και πάλι στην ίδια νησίδα,'οπως ακούστηκε.
Αλλά, όπως και να έχει,  το θέμα, η προσοχή από την γέφυρα, θα έπρεπε να ήταν  ιδιαίτερα αυξημένη.
ΒΕΒΑΙΑ, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΗΜΑΝΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ!
Όπως τονίζουν έγκυρες πηγές, το πλοίο προσάραξε, περίπου 4-4.10,  τα ξημερώματα και συνέχισε τον πλου, για  άλλα 8-9 μίλια.
Δεν είχαν καταλάβει τι ζημιά είχε προκληθεί.
Μετά πήρε στροφή για αναγκαστικό κατάπλου,  στο λιμάνι της Κέρκυρας.
Οι  επιβαίνοντες, 692 επιβάτες πετάχτηκαν έντρομοι από τον ύπνο τους και έζησαν πολύ δύσκολες στιγμές.Κάποιοι από αυτούς δήλωσαν,  πως "δεν υπήρχαν σωσίβια στις καμπίνες"- κατά ανεπιβεβαίωτες, αυτή την ώρα,  πληροφορίες, το πλοίο αυτό δεν είναι υποχρεωμένο να έχει μέσα στις καμπίνες σωσίβια...
Και αν είναι έτσι,  αυτό δεν έχει λογική , γιατί, όταν συμβεί κάτι, πρώτα κοιτάς μες στην καμπίνα σου για σωσίβιο.
Επίσης,  η συνεχής μείωση- σε αυτά τα πλοία, ειδικά-  της οργανικής σύνθεσης - 70 ναυτικοί, ( οι μισοί είναι Ιταλοί και δεν γνωρίζουμε εάν μιλούσαν άλλη γλώσσα),  για 700 επιβάτες- ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ...
Να ληφθεί υπόψη,  ΟΤΙ  ήταν νύχτα , ΌΤΙ,  όπως κατήγγειλαν, επιβάτες ανακοίνωση από τα μεγάφωνα έγινε τουλάχιστον, μετά από μία ώρα και τελικά,  πως,  στα πλοία με Ιταλική σημαία, ( του κ. Γκριμάλντι) συνδικαλιστές έχουν
πολλές φορές καταγγείλει , ότι  δεν γίνεται έλεγχος.
Σύμφωνα με πληροφορίες,  πρέπει επιθεωρητές και
 Ιταλοί και Έλληνες να κάνουν έλεγχο, δυο φορές τον χρόνο.
Επομένως,  ο Κλάδος Επιθεώρησης  του ΥΝΑ οφείλει να μας απαντήσει  ΕΠΙΣΗΜΑ,
πότε έγινε ο τελευταίος έλεγχος και αν όλα ήταν εντάξει...
ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ, ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,ΕΤΗΣΙΩΣ...
Πάντως,  όσα καταγγέλθηκαν πρέπει να ελεγχθούν εις βάθος, γιατί,  το ατύχημα αυτό, χτυπά πολλά καμπανάκια κινδύνου και όλοι γνωρίζουμε,  πως θα ήταν δυνατόν να εξελιχθεί σε τραγωδία.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΨΕΥΔΕΤΑΙ!!!
Το πλοίο ,  με την βοήθεια ρυμουλκών γύρισε, το μεσημέρι  και ξεκίνησε η αποβίβαση οχημάτων.
Θεωρούμε αυτονόητο,  πως ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ, ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ...
Καθώς,  η πρώτη βουτιά του δύτη , ανέφερε ένα ρήγμα 80 μέτρων και πολλά άλλα μικρά.
Η δεύτερη βουτιά θα διευκρινίσει πλήρως το μέγεθος της  ζημιάς...
Αλλά, για σκεφτείτε,  πως το πλοίο αυτό,  ταξίδεψε με ρήγματα άλλα 8-9 μίλια.....

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ