ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Το πλοίο είχε πάρει κλίση, αλλά τώρα, όπως τονίζουν καλά ενημερωμένες πηγές έχει σταθεροποιηθεί- Οχήματα της Πυροσβεστικής κάνουν απάντληση υδάτων ΣΥΝΕΧΩΣ!!!

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

5,5 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKO REPORTAZ- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

 ΜΕ ΤΡΟΜΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ  ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΝΕΚΡΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΟΥ "ΣΑΜΙΝΑ" 
14 ΧΡΟΝΙΑ, ΠΡΙΝ.... 


 Υπάρχει κίνδυνος να  βουλιάξει το πλοίο,  μέσα στο λιμάνι της Κέρκυρας,  εκεί, που δένουν όλα τα κρουαζιερόπλοια;
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του PEIRATIKOU REPORTAZ, έχει γεμίσει νερά το μηχανοστάσιο 
και το "σχίσιμο"  είναι πολύ μεγάλο.
Τα ρήγματα επικίνδυνα και οι γνωρίζοντες δεν αποκλείουν τον κίνδυνο βύθισής του.
Οι δύτες , που έχουν πέσει, προσπαθούν να μπαλώσουν διάφορα ρήγματα, τα πιο επικίνδυνα.
 Δεν γνωρίζουμε πόσα μεγάλα ρήγματα,   ένα, δύο ή τρία  ή πολλά παραπάνω και πόσα μικρά έχουν προκληθεί από την προσάραξη του "Εurolink",  στις βραχονησίδες Περιστέρες, στα στενά μεταξύ Κέρκυρας και Αλβανίας.

Το βέβαιο είναι ότι όλοι μιλάνε  για πολύ μεγάλη ζημιά.
Το πλοίο , με 6 Ιταλούς στη γέφυρα, κατά δημοσιογραφικές πληροφορίες, είχε λάθος πορεία, γιατί
περνώντας από την μικρή βραχονησίδα Ψύλλος κατευθυνόταν πολύ κοντά στην βραχονησίδα Περιστέρες με την δεξιά του πλευρά.
Έπλεε με μεγάλη ταχύτητα; Ερώτημα, που πρέπει να ερευνηθεί.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ 6 ΙΤΑΛΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΧΑΡΑΞΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΕΙΑ;
ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ;
Η ελεγχόμενη εισροή υδάτων στα στεγανά έγινε ανεξέλεγκτη.
Και επειδή το πλοίο, μετά την πρόσκρουση έπλεε,  άλλα 8-9 μίλια, σύμφωνα με δικές μας πηγές και μετά έστριψε για να γυρίσει, είναι ευτύχημα, που κατέπλευσε στο λιμάνι της Κέρκυρας, δηλαδή
έπλεε συνολικά για άλλα 15-16 μίλια...
Είχαν κλείσει βέβαια τις υδατοστεγείς....
 Και όμως, όλοι λένε,  πως,  αν γινόταν ναυάγιο εκεί μες την νύχτα, όλα θα ήταν πολύ δύσκολα.
Αρκεί να αναφέρουμε πως το λιμεναρχείο Κέρκυρας έχει μόνο ένα μεγάλο πλωτό.
Αλλά και όσα  ιδιωτικά σκάφη κι αν επιστρατεύονταν,  στις 3 το πρωί και τόσο μακριά,  η κατάσταση θα ήταν ζόρικη έως και άκρως επικίνδυνη για 700 επιβάτες και 70 άτομα, πλήρωμα...
  Τ α οχήματα της Π.Υ κάνουν όλη μέρα  απάντληση υδάτων, γιατί το πλοίο πράγματι είχε πάρει κλίση και τώρα, το βράδυ αποκαταστάθηκε λίγο  η κακή εικόνα του.
Αντιλαμβανόμαστε όλοι και πρώτα και κύρια, οι έμπειροι ναυτικοί, που το είδαν και μας μίλησαν, πως υπάρχει κίνδυνος ορατός...
Για αυτό και το πλήρωμα κατέβηκε, αλλά,  μέχρι πριν λίγο, τους είχαν παρατήσει χωρίς νερό και φαγητό,  στο λιμάνι.
Τώρα, μάθαμε, ότι  πήγε ένα πούλμαν  να τους παραλάβει,  για να τους μεταφέρει για φαγητό
και μετά για διαμονή σε ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με  το ΥΝΑ,   λίγο μετά τα μεσάνυχτα θα αναχωρήσουν με το πλοίο της ίδιας εταιρείας "CRUISE EUROPA" όσοι επιβάτες χωράνε από τους 693  και για αυτό θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Επισημαίνουμε πάλι  ΟΤΙ,  στο ΥΝΑ-Αρχηγείο δύο ένστολες έχουν αναλάβει  ΟΛΗ ΜΕΡΑ την ενημέρωση και ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ο εκπρόσωπος ΤΥΠΟΥ  και όποιοι άλλοι έχουν την ευθύνη...

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ