αναδημοσίευση
Στη
συνάντηση, με θέμα τα προβλήματα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου,
παρευρίσκονταν μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Αντώνης Χατζηδιαμαντής,
ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος κ. Δημήτρης Μαρινάκης, ο Αντιδήμαρχος Λήμνου κ.
Παναγιώτης Τσανταρλιώτης, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, κ.κ. Νίκος Μοσχάκης
και Παναγιώτης Μαυροθαλασσίτης, η κα. Φωτεινή Στεφανιδάκη, Πρόεδρος του
Εμπορικού Συλλόγου, ο κ. Χρυσόστομος Ψάρρας, μέλος του Εμπορικού
Συλλόγου, ο κ. Νίκος Στενός, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μούδρου, ο
κ. Στέλιος Μάντζαρης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου, ο κ.
Δημήτρης Σφενδύλης, Πρόεδρος των Ενοικιαζομένων Δωματίων Λήμνου, ο
Πρόεδρος Μεταφορέων κ. Νικόλαος Ζαΐμης, ο επιχειρηματίας κ. Μιχάλης
Χρυσάφης, ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Λήμνου του Ερυθρού Σταυρού κ.
Θεόδωρος Μπαβέας, αλλά και άλλοι πολίτες και επαγγελματίες του νησιού
μας.
Στην διάρκεια της συζήτησης ο κ. Τσανταρλιώτης έθεσε
το πρόβλημα που απασχολεί ιδιαίτερα τη Λήμνο και αναφέρθηκε ιδιαίτερα
στις δύο συμβάσεις που κρατούν δέσμιο το νησί μας.Στην συνάντηση τοποθετήθηκε για το θέμα η πλειοψηφία των παρευρισκομένων. Όλοι φυσικά εντόπισαν την κοροϊδία που έχουμε εισπράξει για το θέμα αυτό. Ο κ. Καμμένος επέμεινε ότι πρέπει να υπάρξει μία πρόταση από τους φορείς της Λήμνου η οποία και θα πρέπει να εκφράζει την πλειοψηφία. Ο ίδιος θεωρεί ότι την σύνδεση μας με τη Βόρεια Ελλάδα θα τόνωνε ιδιαίτερα η σύνδεση μας και με άλλα νησιά, όπως η Σκιάθος.
«Δεν είναι δυνατόν μία τετραμελής οικογένεια να χρειάζεται για να έρθει από Λαύριο, με το αυτοκίνητο της, 560 ευρώ! Η Λήμνος είναι ο ακριβότερος προορισμός όλου του Αιγαίου», είπε με έμφαση ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Ακόμη
αναφέρθηκε στην ανάγκη, να σταματήσει η μείωση της χρηματοδότησης της
ακτοπλοΐας από την Τρόικα, αλλά και επιτέλους να ξεκινήσει ο
ανασχεδιασμός των δρομολογίων. Ενώ τόνισε ότι «Δεν μπορεί η Λήμνος να
συνεχίσει με μία μόνο εταιρεία, πρέπει να υπάρχει σύνδεση με ταχύπλοα
πλοία, καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα
και την Βόρεια Ελλάδα».
Ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Αντώνης
Χατζηδιαμαντής, αλλά και ο Αντιδήμαρχος Λήμνου κ. Παναγιώτης
Τσανταρλιώτης, με έμφαση ανέφεραν ότι πρέπει επιτέλους να εφαρμοστεί το
θεσμικό πλαίσιο. Οι συμβάσεις της εταιρείας με το Υπουργείο υπάρχουν,
αλλά η ΝΕΛ, δεν τηρεί τις δικές της υποχρεώσεις, γι” αυτό και πρέπει να
κηρυχθεί έκπτωτη.Αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης, ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, στα οποία και τόνισε για μία ακόμη φορά, ότι αυτό που θα τονώσει την τουριστική κίνηση της Λήμνου, θα είναι η δυνατότητα ο τουρίστας να μπορεί να πάει και σε κάποιο άλλο νησί π.χ. τη Σκιάθο. Παράδειγμα αποτελεί η άνοδος της Σάμου μετά την ακτοπλοϊκή της σύνδεση με τις Κυκλάδες.
Ο κ. Καμμένος, μετά από ερώτηση για τα προβλήματα του
νοσοκομείου Λήμνου, ανέφερε ότι ενημερώθηκε όσο μπορούσε, αλλά οι
απόψεις αυτών που τον ενημέρωσαν ήταν αντικρουόμενες. Φυσικά και το
πρόβλημα της έλλειψης ειδικοτήτων είναι πολύ σοβαρό, αλλά αυτό
εντοπίζεται σε όλη τη νησιωτική Ελλάδα. Ενώ εντύπωση του προκάλεσε το
γεγονός ότι το νοσοκομείο ενός τουριστικού προορισμού δεν διαθέτει air
condition.
Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι ο Πρόεδρος ενός κόμματος
έδειξε ενδιαφέρον για το σοβαρό αυτό πρόβλημα της Λήμνου, αλλά και ότι ο
Υπουργός Ναυτιλίας οργάνωσε μία διημερίδα, με σκοπό την επίλυση του,
στις 25 και 26 Αυγούστου. Όπως ανέφερε και ο Αντιδήμαρχος Λήμνου, ο κ.
Βαρβιτσιώτης δείχνει ότι έχει αρχίσει να ενδιαφέρεται σοβαρά για την
οριστική λύση του προβλήματος.Η σημερινή συνάντηση δεν είχε κάποιο αποτέλεσμα, κάποιο συμπέρασμα, πέρα από το ότι έχουμε πρόβλημα, πρέπει να αλλάξουν κάποια δεδομένα και να υπάρξει κάποια πρόταση. Τι από αυτά όμως δεν γνωρίζαμε πριν παρευρεθούμε σε αυτή την σύσκεψη; Σε τι μας έκανε σοφότερους; Όποιος καεί από το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι δεν λένε;
Υπομονή μέχρι τέλος του μήνα και θα μάθουμε οριστικά, εάν θα λυθεί το χρόνιο πρόβλημα της Λήμνου ή αν για μία ακόμη φορά χάσαμε τον χρόνο μας. Είδομεν…
