- Επτά ονόματα έχει αλλάξει το πλοίο – φάντασμα που μετέφερε τα ναρκωτικά
- Πως έγινε το deal με το “βαθύ λαρύγγι” και έσπασε η “ομερτά”
Τους ανθρώπους που είχαν στενή επαγγελματική σχέση με τον
προφυλακισμένο εφοπλιστή Μ. Γιανουσάκη και έχουν να κάνουν με την
εφοπλιστική δραστηριότητα του, ερευνούν ενδελεχώς οι Αξιωματικοί του
Λιμενικού, αλλά και οι Αμερικανοί Ομοσπονδιακοί πράκτορες προκειμένου να
ξεκαθαρίσει τι έχει γίνει με το πλοίο που μετέφερε την ηρωίνη και
εσχάτως είχε το όνομα “NOOR ONE”.Ένα από τα πρόσωπα που έχουν μπει στο στόχαστρο των Αρχών, είναι ένας 52χρονος εφοπλιστής και ιδιοκτήτης πετρελαϊκής Εταιρείας, οποίος φέρεται ως ο τελευταίος ναυλωτής του πλοίου, προκειμένου να μεταφέρει πετρέλαιο και πέλετ από την Αραβική Θάλασσα στα Ελληνικά ύδατα για λογαριασμό της Εταιρείας του.
Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε κατά το πρόσφατο παρελθόν επαγγελματική σχέση στην Εταιρεία του με πρόεδρο περιφερειακής ΠΑΕ του οποίου το όνομα είχε εμπλακεί στην υπόθεση με τους στημένους αγώνες του στοιχήματος.
Δύο ονόματα - φωτιά στο στόχαστρο του Λιμενικού
Σε ό,τι αφορά στον 52χρονο ο συγκεκριμένος άνθρωπος διέμενε κατά καιρούς
σε πολυτελή ξενοδοχεία του Ντουμπάι όπου έχει την έδρα της η ναυτιλιακή
Εταιρεία του προφυλακισμένου εφοπλιστή, ψάχνοντας ο ίδιος για ασφαλείς
και επικερδής επενδύσεις στα Εμιράτα.Όπως προκύπτει από τα έγγραφα που έχουν στα χέρια τους οι Αρχές, ο 52χρονος είχε ναυλώσει το πλοίο δίδοντας προκαταβολή 100.000 Ευρώ στην σημερινή πλοιοκτήτρια Εταιρεία της οποίας εκπρόσωπος φέρεται η 53χρονη που συνελήφθη την Κυριακή.
Μάλιστα ο σύζυγος της 53χρονης είναι στενός φίλος και κατά καιρούς συνεργάτης του Γιανουσάκη στα διάφορα επιχειρηματικά εγχειρήματα του ενώ και ο 52χρονος εφοπλιστής επίσης φέρεται να διατηρεί στενή φιλική σχέση με τον άνδρα της 53χρονης.
Ένα πλοίο με 7 ονόματα
Όσο για το “NOOR ONE”, πρόκειται για πλοίο που άλλαζε συνεχώς ονόματα
και Εταιρείες. Συγκεκριμένα μέχρι πρότινος το πλοίο ονομάζονταν “ΚΥΘΝΟΣ”
και το 2011 ήταν παροπλισμένο στην Ελευσίνα. Από εκεί φεύγει των Ιούλιο
του 2012 με την σημερινή του επωνυμία.Η αρχική ονομασία του πλοίου που ναυπηγήθηκε τη δεκαετία του 1960 ήταν “BELINDA” και ανήκε σε οφ σορ. Στη συνέχεια μετονομάζεται σε “BALTIC SEA”, τη δεκαετία του 70' σε “SUNDEX” , “AKORI” και “ ENVI II” της δεκαετίες 80' και 90' και εσχάτως σε “NOOR ONE” !!!
Το “Βαθύ λαρύγγι”
Σε ό,τι αφορά στο “Βαθύ λαρύγγι” που αποκάλυψε στις Αρχές την υπόθεση, αρχικά είχε πλησιάσει συγκεκριμένο άτομο που υπηρετεί στο Λιμενικό και άρχισε να του λέει πως γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις για μεγάλο κύκλωμα μεταφοράς ηρωίνης, από το Ιράν στην Ελλάδα.
Ο Λιμενικός κατάλαβε πως πρόκειται για κάτι πολύ σοβαρό και ενημέρωσε τους ανωτέρους του καθώς ο πληροφοριοδότης ζητούσε αμοιβή και μάλιστα μεγάλη. Κάτι που όμως δεν προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία.
Η λύση δόθηκε από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από την Αμερικανική DEA, η οποία διασταύρωσε την αρχική πληροφορία και τελικά δέχθηκε να εντάξει το μάρτυρα σε πρόγραμμα προστασίας και παράλληλα να αναλάβει την αμοιβή του.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το “βαθύ λαρύγγι” γνώριζε τις πινακίδες, αλλά και το δρομολόγιο του μαύρου τζιπ μάρκας “Μερσεντές” το οποίο μετέφερε τα ναρκωτικά στην έπαυλη της Φιλοθέης και στην συνέχεια στην αποθήκη του Κορωπίου.
Ο άνθρωπος αυτός φέρεται να γνώριζε πολλά, όχι όμως την βίλα της Φιλοθέης, η οποία “βγήκε” από τις παρακολουθήσεις που πραγματοποίησαν οι Λιμενικοί. Αντιθέτως φαίνεται να γνώριζε άριστα το τι γίνονταν στην αποθήκη του Κορωπίου και κυρίως το που βρίσκονταν αυτή.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΑΝΗΣ