

Λέμε ΟΧΙ στα δεσμά ΕΕ – μονοπωλίων.
ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠ/ΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗ Ν/ΖΩΝΗ ;
Ποια είναι η αλήθεια, ποιοι την κρύβουν και γιατί;
· 1984: Αποφασίζεται στα επιτελεία της Ε.Ε. με την περίφημη 7η κοινοτική οδηγία, η σταδιακή
συρρίκνωση έως και το κλείσιμο της Ναυπηγικής Βιομηχανίας της Ελλάδος
· 1995: Με απόφαση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ επιχειρείται η υλοποίηση της 7ης
κοινοτικής οδηγίας με ξαφνικό κλείσιμο της Ν/ ΖΩΝΗΣ. Μετά από 3ήμερο μαζικών και
δυναμικών αγωνιστικών κινητοποιήσεων, των Σωματείων της Ν/Ζώνης η κυβέρνηση
αναγκάζεται σε άτακτη υποχώρηση. Η απόφαση ανατρέπεται .
· 1998: Νέα επιχείρηση της Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ για κλείσιμο της ΖΩΝΗΣ , και μετατροπής
της σε χώρο αποθήκευσης κοντέινερ. Ο Λαός του Περάματος και οι εργαζόμενοι, με
μπροστάρηδες τα Σωματεία της Ν/Ζώνης και τον Κομμουνιστή δήμαρχο Περάματος Γιάννη
Πατσιλινάκο αποτρέπουν με μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις το λουκέτο, αναγκάζοντας για
μια ακόμη φορά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ σε υποχώρηση.
· 1998-2000: Παράδοση των μεγάλων Ναυπηγείων στο ιδιωτικό κεφάλαιο (σωτήρες ιδιώτες)
με προίκα τεράστιων και αμαρτωλών ποσών , πολλών δις . Οι σωτήρες αφού ξεζούμισαν
για τα καλά ζεστό κρατικό χρήμα εκβιάζουν διαρκώς εκμεταλλευόμενοι την ανεργία .
· 2001: Με το ΦΕΚ 1459/Β/26-10-2001 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ χαρακτηρίζει όλη
ανεξαιρέτως την Κυνόσουρα Σαλαμίνας αρχαιολογικό χώρο τύπου Β απαγορεύοντας τις
αμμοβολές, κάτι που στην πορεία αποδεικνύεται βόμβα στα θεμέλια της Ν/Ζώνης.
· 2004: Η Κυβέρνηση της Ν.Δ. επιχειρεί, στα πλαίσια εφαρμογής της 7ης κοινοτικής οδηγίας,
να αλλάξει χρήση σε ζωτικούς χώρους της Ν/Ζώνης ( Μόλος ΔΕΗ στο Κερατσίνι και νέος
Μόλος Δραπετσώνας) μετατρέποντας τους σε car terminal. Τα Σωματεία αντιδρούν άμεσα
και με κινητοποιήσεις ανατρέπουν για μια ακόμη φορά την συρρίκνωση.
· 2010: Με απόφαση Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ ( στήριξη ΝΔ και ΛΑΟΣ ) – Ε.Ε. κλείνουν το
εμπορικό τμήμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά , βάζοντας ταφόπλακα στη Ναυπηγική
Βιομηχανία της χώρας και ιδιαίτερα στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη. Η απόφαση
στηρίχτηκε εξ ολοκλήρου στην 7η κοινοτική οδηγία του 84 και στην συνθήκη του Μάαστριχτ.
· 2010: Συμφωνία Ελληνικής και Κινεζικής Κυβέρνησης για χρηματοδότηση Ελλήνων
Εφοπλιστών για να κατευθύνουν τα Πλοία τους στην Κίνα .
· Τα τελευταία 50 χρόνια δεν έχει πέσει ούτε μία δραχμή για εκσυγχρονισμό , επενδύσεις σε
υποδομές στο Λιμάνι από το κράτος η τον ΟΛΠ.
· Ο Ο.Λ.Π. έχοντας στρατηγική επιλογή , ειδικά από το 1998 και μετά που μετατράπηκε σε
Α.Ε. ,την κρουαζιέρα, το container terminal και το car terminal, με την τιμολογιακή
πολιτική που ασκεί, κάνει τα πάντα για να διώχνει τα Πλοία .
· Οι Ελληνικές Τράπεζες μέσω των κοινοτικών κατευθύνσεων, πάγια χρηματοδοτούν
κατασκευές και επισκευές Πλοίων στο εξωτερικό, όχι μόνο όπου έχει φθηνότερο
μεροκάματο όπως ισχυρίζονται κάποιοι , αλλά και σε χώρες της Δυτικής και Βόρειας
Ευρώπης , που το μεροκάματο είναι κατά πολύ μεγαλύτερο .
Σκέψου ψύχραιμα – Σκέψου το συμφέρον σου.
Τα Συνδικάτα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης είναι αυτά, που είτε μόνα τους είτε με
συμμαχίες , που δημιούργησαν κατά καιρούς, με τον λαό του Πειραιά , έχουν επανειλημμένως
κρατήσει όρθια και ανοιχτή τη Ν/ ΖΩΝΗ , κόντρα σε Θεούς και σε Δαίμονες, αλλιώς τα
container εδώ και πολλά χρόνια θα απλώνονταν μέχρι το τέρμα του Περάματος.
Και να θέλουν να κρυφτούν …τα έργα τους μιλάνε!
Η Ε.Ε. επίσημα θέλει να κλείσει την Ελληνική Ναυπηγική Βιομηχανία , όπως έχει ήδη κάνει
σε Ισπανία – Πορτογαλία - Ιταλία κ.α.
Όλα τα άλλα κόμματα πίνουν νερό στο όνομα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την πρώτη
στιγμή ήξεραν την εξέλιξη αυτή και την έκρυβαν . Όχι μόνο ήξεραν την αλήθεια , αλλά για να
την κρύψουν και να βγάλουν λάδι την Ε.Ε. λένε ψέματα συνειδητά και καλλιεργούν την
αντίληψη ότι φταίνε τα Συνδικάτα , οι απεργίες , οι κατακτήσεις των εργαζομένων .
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν βάλει πλάτη με την πολιτική τους, όλα αυτά τα χρόνια ,για να
συρρικνωθεί η Ν/Β ενώ κρατούν σήμερα κλειστά τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ταγμένος στο άρμα της ΕΕ επιλέγει να αγγίζει μόνο, το ζήτημα της Ν/Β,
ψελλίζοντας μόνο για μίζες, και σκάνδαλα, όταν το μεγάλο σκάνδαλο που διαπράττεται σε βάρος
του λαού και των εργαζομένων, είναι η καταστροφή με την σφραγίδα της ΕΕ ενός τεράστιου
βιομηχανικού κλάδου.
Όλοι διαδίδουν συνειδητά ψέματα κάνοντας το άσπρο μαύρο, ότι για την ανεργία στη Ζώνη,
φταίνε τα Συνδικάτα, το ΠΑΜΕ, το ΚΚΕ, οι κατακτήσεις και τα υψηλά μεροκάματα.
Δεν απαντούν όμως γιατί επικρατεί η ίδια κατάσταση εκεί που δεν είναι πλειοψηφία στα
σωματεία οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ, όπως στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά που είναι
κλειστά εδώ και 3,5 χρόνια με τους εργαζόμενους απλήρωτους και εξαθλιωμένους, όπως στα
Ναυπηγεία Ελευσίνας που είναι στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα με τους εργαζόμενους
απλήρωτους για μήνες;
Τα σωματεία εκεί δεν έχουν κάνει ούτε μια μέρα απεργία διεκδίκησης τα τελευταία 20
χρόνια, έχουν χαμηλότερα ημερομίσθια από αυτά της Ν/Ζώνης και κλείνουν την εργασιακή
ειρήνη σε όλες τις πτώσεις, εκεί που οι μεγάλοι Σωτήρες – Ιδιοκτήτες τους, τα τελευταία 20
χρόνια έχουν πάρει υπέρογκα ποσά ζεστό κρατικό χρήμα ( ακόμη και μέσα στην κρίση…).
Η ανάπτυξη για την οποία μιλούν όλοι τους, όχι μόνο όσον αφορά τη Ν/ ΖΩΝΗ, αλλά σε όλα
τα μήκη και τα πλάτη της οικονομίας, βασίζεται σε μεροκάματα πείνας , με δουλειά όποτε ,
όταν , όπως , με όποιον τρόπο θέλει ο Εργοδότης ,( π.χ. COSCO) χωρίς συνδικαλιστικά και
δημοκρατικά δικαιώματα , χωρίς μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Όλα αυτά στο όνομα της ανταγωνιστικότητας των Εργοδοτών .
Γι’ αυτό επιτίθενται ενορχηστρωμένα στα ταξικά Σωματεία, στο ΠΑΜΕ και στο ΚΚΕ. Δεν
θέλουν στα πόδια τους, τους μόνους που και θέλουν και μπορούν , να ορθώσουν ανάστημα, να
οργανώσουν την πάλη για να διεκδικήσει ο λαός, οι εργάτες καλύτερες συνθήκες ζωής και
εργασίας, καλύτερη ζωή.
Το ΚΚΕ δε φοβάται, αποκαλύπτει και παλεύει ενάντια στην ΕΕ
και τις αποφάσεις - συμφωνίες που έχουν ληφθεί σε αυτήν
και που κρύβουν τα κόμματα του ευρωμονόδρομου.
Τα μέλη και τα στελέχη του ΚΚΕ στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις, τους αγώνες των
εργαζομένων, ήταν και είναι μπροστάρηδες στην προσπάθεια για επίλυση κάθε μικρού ή
μεγάλου προβλήματος.
Οι κομμουνιστές δήμαρχοι (Μπενετάτος – Πατσιλινάκος), οι περιφερειακοί και δημοτικοί
μας σύμβουλοι, όλα αυτά τα χρόνια, έμπρακτα και όχι στα λόγια με ψευτοψηφίσματα,
συμμετείχαν πρωτοπόρα στους αγώνες, καλώντας τον λαό του Πειραιά σε μέτωπο με βάση τα
κοινά συμφέροντα.
Οι δυνάμεις μας σε όλα τα Σωματεία , σε φορείς και σε συλλόγους του Πειραιά ,
καλούσαν και καλούν σε συμπαράταξη με τους εργαζόμενους της Ν/ ΖΩΝΗΣ , στον αγώνα που
έδιναν και δίνουν .
Το ΚΚΕ είναι η μόνη δύναμη που καταψήφισε την συνθήκη του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ – τη
ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟ , την συνθήκη ΜΠΟΛΚΕΝΣΤΑΙΝ .
Είναι το μόνο κόμμα που αντιτάχθηκε και αντιπάλεψε με συνέπεια τις ιδιωτικοποιήσεις,
την παράδοση των μεγάλων Ναυπηγείων και του Λιμανιού στα μονοπώλια , που το μόνο που
τους ενδιαφέρει είναι η κερδοφορία τους.
Είναι το μόνο κόμμα που έχει ρεαλιστική πρόταση για τη σωτηρία της Ν/Β , με όρο την
εξασφάλιση των συγκροτημένων εργασιακών δικαιωμάτων.
Γι’αυτό από την πρώτη στιγμή μπήκε στο μάτι της φασιστικής ναζιστικής Χρυσής
Αυγής και των εφοπλιστών- εργολάβων χρηματοδοτών τους.
Θέση μας η άσκηση κλαδικής πολιτικής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανία, η οποία
θα στηρίζεται σε έναν ενιαίο 100% αποκλειστικά Δημόσιο φορέα (αποτελούμενο από την
Ν/Ζώνη και τα μεγάλα Ναυπηγεία) . Μέσα από κεντρικό σχεδιασμό που σκοπό θα έχει την
Σύνδεση των τεράστιων πραγματικών αναγκών της Χώρας για πλοία (ακτοπλοΐα – πολεμικό
ναυτικό – θαλάσσιες μεταφορές κ.τ.λ. ) και άλλες μεταλλικές κατασκευές (ανεμογεννήτριες, πλωτές
εξέδρες - δεξαμενές, άμυνα κ.τ.λ.) με την Ναυπηγική βιομηχανία της Χώρας.
Υπάρχουν υποδομές που μπορούν να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο, ενώ έμπειρο
εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό καθώς και επιστημονικό προσωπικό, σαπίζει σήμερα στην
ανεργία. Μόνο αυτός ο δρόμος ανάπτυξης, ο δρόμος που θα κάνουν κουμάντο αυτοί που
παράγουν, εξασφαλίζει μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Είναι αδιανόητο, μια χώρα σαν τη
δική μας , με αυτές τις ανάγκες για θαλάσσιες μεταφορές – συγκοινωνίες – μεταλλικές
κατασκευές, να μην έχει ισχυρή Ναυπηγική Βιομηχανία.
Κανείς Μεταλλεργάτης , κανείς εργαζόμενος στη Ν/ Βιομηχανία και ειδικότερα στη Ν/
ΖΩΝΗ , να μην ψηφίσει τα κόμματα που την μια του τάζουν και την άλλη τον απειλούν.
Μετά τις εκλογές από την Ευρωβουλή, την Κυβέρνηση , τις Περιφέρειες , μέχρι τον
τελευταίο Δήμο, θα υλοποιούν τις αντιλαϊκές πολιτικές των επιτελείων της Ε.Ε. Δηλαδή και το
κλείσιμο της Ν/ Βιομηχανίας .
Κανείς Μεταλλεργάτης κανείς εργαζόμενος στη Ν/ Βιομηχανία να μη
βάλει τα χέρια του να βγάλει τα μάτια του .
Συνάδελφε ,
Η ψήφος σου είναι κριτήριο για τη ζωή σου , των παιδιών σου , της οικογένειάς σου. Γιατί
ψήφος στο ΚΚΕ παντού , σημαίνει:
Ψήφος ενάντια στην Ε.Ε. και τους σχεδιασμούς της .
Αγώνας για την σωτηρία της Ν/ Βιομηχανίας , προς όφελος των εργαζομένων και
του λαού του Πειραιά .
Ισχυρή λαϊκή, εργατική αντιπολίτευση στα νέα μέτρα που θα έρθουν , όποιος και
να κυβερνά , αφού ούτε οι μεν ούτε οι δε , δεν αντιπαλεύουν την πηγή αυτών των
μέτρων την Ε.Ε. των μονοπωλίων.
Πραγματική ελπίδα για τον εργάτη και την οικογένειά του , σημαίνει μήνυμα
αντίστασης στο μαύρο μέλλον που μας ετοιμάζουν.
Σημαίνει ενίσχυση των λαϊκών αγώνων , κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική
Στηρίζουμε τα ψηφοδέλτια της Λαϊκής Συσπείρωσης σε δήμους και περιφέρεια
ψηφίζουμε ΚΚΕ στις Ευρωεκλογές.
.
ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠ/ΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ