ΠΡΟΣ ΕΠΛΣΑΠ- ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ …..: Η ΕΠΛΣΑΠ συμπλέει με τις απόψεις του κ. ΥΝΑ και
του επιτελείου του και Διαχωρίζει τη θέσης της απο την ΠΟΕΠΛΣ και ΠΕΑΛΣ .
EINAI ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΛΣΑΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΗΣ …!!!
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΟΤΑ ….
ΑΠΟ EMAIL:
Αναδhμοσίευση: Από plotatzides.blogspot.gr-peals-online.blogspot.gr
Διαχωρίζει τις θέσεις της η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Αττικής - Πειραιά και Νήσων από τις θέσεις που παρουσίασαν σε πρόσφατες κοινές ανακοινώσεις τους η Ομοσπονδία Ενώσεων ΠΟΕΠΛΣ και η Ένωση Αξιωματικών ΠΕΑΛΣ σχετικά
με διατάξεις για τους Λιμενικούς κάθε κατηγορίας και βαθμού που
περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας για τα σκάφη
αναψυχής.
Η ΕΠΛΣΑΠ συμπλέει με τις απόψεις του κ. ΥΝΑ και του επιτελείου του
και εντοπίζει διατάξεις για το προσωπικό του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. οι οποίες
τροποποιούν και θεσπίζουν διατάξεις οι οποίες κινούνται στην σωστή
κατεύθυνση .
Έτσι με μια ανακοίνωση που θα μπορούσαμε να πούμε ότι
μοιάζει με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΝΑ μας γνωρίζει οτι οι διατάξεις του κινούνται στην σωστή κατεύθυνση , οπως :
1] η ακύρωση στην πράξη της λειτουργίας του Αρχηγείου ΛΣ –ΕΛ.ΑΚΤ, αφού
περιορίζει τον ρόλο του Αρχηγού σε ρόλο εισηγητή και μόνο, καθώς πλέον
οι Αξιωματικοί θα μετατίθενται με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και
Αιγαίου.
2] την εξαίρεση από τα αντικειμενικά κριτήρια των μεταθέσεων του συνόλου
των Αξιωματικών, αφού ανατρέπεται άρδην το μέχρι σήμερα υφιστάμενο
καθεστώς μεταθέσεων, καθιστώντας πλέον τον Αξιωματικό έρμαιο της
εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας. Ο ισχυρισμός ότι αφορά στους Αξιωματικούς
από το βαθμό του Πλωτάρχη και πάνω κρίνεται αβάσιμος, καθώς η εν λόγω
ρύθμιση τιμωρεί τους ανώτερους Αξιωματικούς, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί
και ως ψευδεπίγραφη γιατί στην ουσία κατεδαφίζει το αντικειμενικό
σύστημα μεταθέσεων (μόρια) για το σύνολο των Αξιωματικών Λ.Σ, όλων των
προελεύσεων.
3] την ακύρωση της δικαιοδοσίας του αντικειμενικού συλλογικού οργάνου
(Συμβουλίου Προσφυγών) ή του Αρχηγού, αφού προβλέπει μεταφορά της
αρμοδιότητας ακυρώσεων ή τροποποιήσεων διαταγών μεταθέσεων από το
συλλογικό όργανο ή τον Αρχηγό, στην δικαιοδοσία του Υπουργού.
4] την επαναφορά τροποποιήσεων επί το δυσμενέστερο για τις προαγωγές
των Ανωτέρων και Ανωτάτων Αξιωματικών Λ.Σ., δημιουργώντας προβλήματα
στους ήδη υπηρετούντες στους βαθμούς αυτούς, χωρίς κάποια διαφαινόμενη
επιπρόσθετη αξία.
5] Το μέγιστο χρόνο παραμονής έως τρία χρόνια σε θέση Διευθυντή
Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ή Προϊσταμένου
Λιμενικής Αρχής
6] την κατάργηση της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 5 και της
παραγράφου 5 του άρθρου 7 του π.δ. 81/2012 (Α’ 139), η οποία μόλις το
2012 θεσμοθετήθηκε και φάνηκε πως κατάφερε να λύσει το χρονίζον πρόβλημα
της εξέλιξης και των προαγωγών των αξιωματικών ειδικότητας Οικονομικού,
Τεχνικού, Υγειονομικού και Νομικού
7] την διαδικασία κατάταξης στο Λ.Σ. των Υπαξιωματικών και Λ/Φ (μεικτό σύστημα μορίων και γραπτών εξετάσεων.
8] Τη μη αντιμετώπιση από την πολιτεία να επιστραφούν στα στελέχη που
υπηρετούν στα πλωτά ΛΣ τα οφειλόμενα παρελθόντων ετών
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΟΠΩΣ :
1] η ανάθεση καθηκόντων γενικού ανακριτικού υπαλλήλου και στα στελέχη
Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τα οποία φέρουν το βαθμό του Λιμενοφύλακα καθώς ανωτέρω
ρύθμιση αφορά την πλειοψηφία των οργανικών θέσεων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. η
οποία καταλαμβάνεται από Λιμενοφύλακες και για τους οποίους μέχρι σήμερα
προβλέπονταν περιοριστικά μόνο καθήκοντα (Μηχανοδηγού ΠΛΣ, Αρμενιστή
ΠΛΣ και Ηλεκτρολόγου Ηλεκτρονικού). Έτσι ο Λ/Φ αναλαμβάνει περεταίρω
καθήκοντα και υποχρεώσεις πέραν των ήδη βεβαρυμμένων καθηκόντων του ,
διευρύνονται οι θέσεις που μπορεί να υπηρετήσει – μετατεθεί και με τον
τρόπο αυτό κλείνει μια εκκρεμότητα της πολιτείας να υπηρετούν
ανακριτικοί υπάλληλοι σε όλες τις ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ με θυμα τον Λ/Φ.
2. Καταργείται η ερασιτεχνική άδεια αλιείας (ατομικής και σκάφους)
μειώνοντας τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού και των ταμείων μας
κατα μερικά εκατομμύρια ευρώ το χρόνο ενω παράλληλα αποδεσμεύεται
σημαντικός αριθμός προσωπικού του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. από γραφειοκρατικές
εργασίες με αποτέλεσμα 800 στελέχη να μπορούν να μετατεθούν σε σκάφη και
λιμενικές Αρχές .
3. Την επιχειρησιακή υπαγωγή των Κλιμακίων Ειδικών Αποστολών Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. στις
Περιφερειακές Διοικήσεις Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., οι οποίες έχουν ευρύτερη
τοπική αρμοδιότητα σε σύγκριση με τις Λιμενικές Αρχές όπου υπάγονται
μέχρι σήμερα επιχειρησιακά τα Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
.Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί η Περιφερειακή Διοικήση Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ να
τοποθετεί οποιαδήποτε στιγμή όπου εκείνη κρίνει τα στελέχη από τα
κλιμάκια καθιστώντας τους υπηρεσιακό έρμαιο ….
ΤΕΛΟΣ Η ΕΠΛΣΑΠ ΘΕΩΡΕΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ :·
Την ημερήσια αποζημίωση των στελεχών του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. που υπηρετούν στα περιπολικά, ναυαγοσωστικά και αντιρρυπαντικά σκάφη
· Την καταβολή οδοιπορικών εξόδων στα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. που
βαρύνουν τον προϋπολογισμό εξόδων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου,
εφόσον μετακινούνται με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας στο εσωτερικό ή στο
εξωτερικό.
·· Τη δυνατότητα για τους δοκίμους Αξιωματικούς, Υπαξιωματικούς
Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Λιμενοφύλακες, των οποίων η φοίτηση στις αντίστοιχες
παραγωγικές σχολές, διακόπτεται λόγω σωματικής ανικανότητας που προήλθε
από νόσο, πάθηση ή βλάβη κατά την εκτέλεση υπηρεσίας ή ένεκα αυτής, να
μετατάσσονται στην κατάσταση της υπηρεσίας γραφείου.