αναδημοσίευση
26.03.2014
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο «στόχαστρο» των συνδικαλιστών
αρχικά θα βρεθούν τα πλοία εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια στον
Αργοσαρωνικό, ενώ τις απογευματινές ώρες, αυτά που αναχωρούν για τα
νησιά του Αιγαίου.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, με επιστολή της που έδωσε στη δημοσιότητα από την προηγούμενη εβδομάδα, είχε δώσει προθεσμία έως την Πέμπτη 20/03 προς τις ναυτιλιακές εταιρείες NEL Lines, ΑΝΕΚ, Hellenic Seaways, Ventouris Sea Lines, ANMEZ και LANE Lines για την εξόφληση δεδουλευμένων στα πληρώματα.
Σημειώνεται, ότι η Attica Group, μητρική εταιρία των πλοίων Blue Star Ferries και Superfast Ferries, αλλά και η Minoan Lines, εξέδωσαν ανακοινώσεις, που ανέφεραν, ότι ουδέποτε έχει υπάρξει καθυστέρηση αλλά και οφειλές στις δεδουλευμένες αποδοχές των πληρωμάτων, στα πλοία τους.
Τη Δευτέρα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, «ενημερώθηκε, το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου για τις 23:59 από Πειραιά για Εύδηλο-'Αγ.Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα, παρέμεινε ανεκτέλεστο, λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων και επικείμενης επίσχεσης εργασίας μελών του πληρώματος».
Πληροφορίες πάντως αναφέρουν, ότι κάποιες εταιρείες έχουν καταβάλει ήδη ένα ποσοστό των χρημάτων και ζήτησαν μια μικρή πίστωση χρόνου από την ΠΝΟ.
Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης της ΠΝΟ, ήδη η ΝΕL με έγγραφη δήλωσή της προς τη συνομοσπονδία των ναυτικών ανέφερε, ότι επιθυμεί την πλήρη εξόφληση των πληρωμάτων στα υπό πλοιοκτησία διαχείριση πλοία της και ότι για τον σκοπό αυτόν εκχώρησε εγγράφως το ποσό 1.200.000 ευρώ, που διατηρεί και δικαιούται να λάβει από την συμβαλλόμενη πιστώτρια τράπεζα "Millennium" και την καθολική της διάδοχο «Τράπεζα Πειραιώς».
Το ποσό αυτό, σύμφωνα με μέλη της διοίκησης της ΠΝΟ, που χαρακτηρίζουν ειλικρινή την κίνηση της εταιρείας, έχει συμφωνηθεί μεταξύ της NEL και της πιστώτριας τράπεζας σε εκτέλεση της απόφασης του εφετείου του Βορείου Αιγαίου περί επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης της εταιρείας.
Η ΠΝΟ πάντως σε ανακοίνωσή της, με αφορμή τις συνδικαλιστικές παρεμβάσεις στα πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα στα πληρώματα, αναφέρει, ότι πριν καταλήξει σε αυτή την απόφαση εξάντλησε κάθε δυνατό μέσο πίεσης και διαμαρτυρίας προκειμένου η πλοιοκτησία να φανεί επιτέλους συνεπής στις αδιαμφισβήτητες υποχρεώσεις της και να δοθεί ένα τέλος σε αυτό το απαράδεκτο, αισχρό, κατάπτυστο φαινόμενο της οφειλής δεδουλευμένων αποδοχών πολλών μηνών στα πληρώματα τα οποία εξαιτίας του γεγονότος αυτού δεινοπαθούν και υποφέρουν μαζί με τις οικογένειές τους, έχοντας φτάσει στα άκρα της εξαθλίωσης και της απόγνωσης.
Σημειώνεται, ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία έχει εξαγγείλει επίσης δύο 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις, την ημέρα κατάθεσης προς ψήφιση στη Βουλή του νομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις», αλλά και τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανεργατική πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ, στις 9 Απριλίου.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, με επιστολή της που έδωσε στη δημοσιότητα από την προηγούμενη εβδομάδα, είχε δώσει προθεσμία έως την Πέμπτη 20/03 προς τις ναυτιλιακές εταιρείες NEL Lines, ΑΝΕΚ, Hellenic Seaways, Ventouris Sea Lines, ANMEZ και LANE Lines για την εξόφληση δεδουλευμένων στα πληρώματα.
Σημειώνεται, ότι η Attica Group, μητρική εταιρία των πλοίων Blue Star Ferries και Superfast Ferries, αλλά και η Minoan Lines, εξέδωσαν ανακοινώσεις, που ανέφεραν, ότι ουδέποτε έχει υπάρξει καθυστέρηση αλλά και οφειλές στις δεδουλευμένες αποδοχές των πληρωμάτων, στα πλοία τους.
Τη Δευτέρα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, «ενημερώθηκε, το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου για τις 23:59 από Πειραιά για Εύδηλο-'Αγ.Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα, παρέμεινε ανεκτέλεστο, λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων και επικείμενης επίσχεσης εργασίας μελών του πληρώματος».
Πληροφορίες πάντως αναφέρουν, ότι κάποιες εταιρείες έχουν καταβάλει ήδη ένα ποσοστό των χρημάτων και ζήτησαν μια μικρή πίστωση χρόνου από την ΠΝΟ.
Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης της ΠΝΟ, ήδη η ΝΕL με έγγραφη δήλωσή της προς τη συνομοσπονδία των ναυτικών ανέφερε, ότι επιθυμεί την πλήρη εξόφληση των πληρωμάτων στα υπό πλοιοκτησία διαχείριση πλοία της και ότι για τον σκοπό αυτόν εκχώρησε εγγράφως το ποσό 1.200.000 ευρώ, που διατηρεί και δικαιούται να λάβει από την συμβαλλόμενη πιστώτρια τράπεζα "Millennium" και την καθολική της διάδοχο «Τράπεζα Πειραιώς».
Το ποσό αυτό, σύμφωνα με μέλη της διοίκησης της ΠΝΟ, που χαρακτηρίζουν ειλικρινή την κίνηση της εταιρείας, έχει συμφωνηθεί μεταξύ της NEL και της πιστώτριας τράπεζας σε εκτέλεση της απόφασης του εφετείου του Βορείου Αιγαίου περί επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης της εταιρείας.
Η ΠΝΟ πάντως σε ανακοίνωσή της, με αφορμή τις συνδικαλιστικές παρεμβάσεις στα πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα στα πληρώματα, αναφέρει, ότι πριν καταλήξει σε αυτή την απόφαση εξάντλησε κάθε δυνατό μέσο πίεσης και διαμαρτυρίας προκειμένου η πλοιοκτησία να φανεί επιτέλους συνεπής στις αδιαμφισβήτητες υποχρεώσεις της και να δοθεί ένα τέλος σε αυτό το απαράδεκτο, αισχρό, κατάπτυστο φαινόμενο της οφειλής δεδουλευμένων αποδοχών πολλών μηνών στα πληρώματα τα οποία εξαιτίας του γεγονότος αυτού δεινοπαθούν και υποφέρουν μαζί με τις οικογένειές τους, έχοντας φτάσει στα άκρα της εξαθλίωσης και της απόγνωσης.
Σημειώνεται, ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία έχει εξαγγείλει επίσης δύο 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις, την ημέρα κατάθεσης προς ψήφιση στη Βουλή του νομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις», αλλά και τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανεργατική πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ, στις 9 Απριλίου.