ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΨΑΡΑ...

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014
Γράφτηκε από τον 
http://www.limnosnea.com
αναδημοσίευση

29/1/14 Μετά από μιας εβδομάδας διακοπή δρομολογίων από το Λαύριο με διάφορες δικαιολογίες, οπότε και δημιουργήθηκαν στη Λήμνο πολλαπλά προβλήματα, τελικά έκανε το δρομολόγιο της Δευτέρας 27/1/14 το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.
Το πλοίο αυτό επανήλθε στις γραμμή μετά από 4 μήνες, κατά τους οποίος τα δρομολόγια εκτελούσε το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, που από τους Λημνιούς με σειρά κινητοποιήσεων έχει χαρακτηριστεί ως ανεπιθύμητο. Διευκρινίζουμε ότι το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, που έχει αναλάβει τη Γραμμή έχει μήκος 135 μ. και το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ μόλις 102 μ. και είναι γνωστή η παροιμία "μεγάλες θάλασσες - μεγάλα καράβια" Το νέο πρόβλημα όμως είναι ότι και το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πραγματοποιεί τη Γραμμή με αντισυμβατικό τρόπο αφού κάνει τα 2 από τα 3 εβδομαδιαία δρομολόγια μέσω Ψαρών επιβαρύνοντας τη διάρκεια του ταξιδίου με 3,5 ώρες. Για το γεγονός αυτό και για τα ανεκτέλεστα δρομολόγια ο Δήμος Λήμνου, αφού απελπίστηκε από τον έλεγχο του Υπουργείου, που είναι ανύπαρκτος, κατέφυγε σε δικηγορικό γραφείο και για να επιβάλει τα νόμιμα μέσω της δικαστικής οδού...