ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Εδώ για τις γραμμές τις Λήμνου, που είναι επιδοτούμενες και υπάρχουν συμβάσεις τις οποίες οι Ναυτιλιακές Εταιρείες έχουν κάνει κουρελόχαρτα, δεν παρεμβαίνει το Υπουργείο και θα υποχρεώσει την blue ferries να κάνει χειμωνιάτικα δρομολόγια ;

Τρίτη, 05 Νοεμβρίου 2013 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΟ ΥΕΝ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ! ΓΙΑΤΙ; 

Γράφτηκε από τον 
http://www.limnosnea.com
αναδημοσίευση

Μύρινα 5/11/13                                                                                                                                                                                                                                                                                       Σήμερα πήγαν στο ΥΕΝ,  ο Περιφερειάρχης Β. Αιγαίου και οι Δήμαρχοι των Νησιών, δεν ξέρω αν ήταν  όλοι -  ο δικός μας πάντως ήταν, για να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση στην Ακτοπλοΐα.
  Βέβαια για τα μεγάλα νησιά της Περιφέρειας, τη Χίο και τη Μυτιλήνη,  τώρα "σφίξαν τα γάλατα" που για το χειμώνα σταματά η blue ferries και θα έχουν  βαπόρι μέρα παρά μέρα.   
Δεν πηρά, αργότερα,  για  να μάθω  το αποτέλεσμα της συνάντησης  γιατί το ξέρω... 
 Δεν περιμένω τίποτα απ αυτούς του Υπουργείου, ούτε από την παρούσα Κυβέρνηση. Τους είδαμε,  τους ξέρουμε,  δεν είναι καινούργιοι...   Εδώ  για τις γραμμές τις Λήμνου,  που είναι επιδοτούμενες και υπάρχουν συμβάσεις τις οποίες  οι Ναυτιλιακές Εταιρείες έχουν κάνει κουρελόχαρτα, δεν παρεμβαίνει το Υπουργείο  και θα υποχρεώσει την blue ferries να κάνει χειμωνιάτικα δρομολόγια ;
Θυμίζω ότι το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ξαναμπήκε στη γραμμή της Λήμνου  και μάλιστα από τα 3 δρομολόγια τα 2 τα κάνει μέσω Ψαρών σε 15 ώρες παραβιάζοντας βάναυσα τη  σύμβαση για  Λαύριο - Α. Στρατη - Λημνο  σε 9 με 10  ώρες !!!
 Το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, που  μπήκε για  να αντικαταστήσει για ένα μήνα τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ, άλλο βασιλοβάπορο !, πριν λίγες μέρες πήρε παράταση παραμονής στη γραμμή  για  άλλους 2 μήνες και τελικά, όπως φαίνεται   έτσι θα πάμε ως το Μάρτιο...  ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΝ   ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΝΤΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ,  ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ; Θυμίζω και κάτι άλλο:  το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έχει μήκος 135 μέτρα και το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ 105 μ. και αυτό έχει σημαντικές συνέπειες στο ταξίδι όταν γίνεται με ισχυρούς άνεμους, που το χειμώνα είναι κανόνας!   Κάνοντας δε τις δυο άγονες, των Ψαρών και της Λήμνου με ένα βαπόρι όπως το μικρό και οικονομικό   ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ,  η Εταιρεία θα έχει όφελος εκατομμυρίων αφού για 6 μήνες το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα είναι αραγμένο με ελάχιστο πλήρωμα  και αλλά έξοδα... ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ μέσα στο οποίο είναι και το Υπουργείο και κάποιοι  ψάχνουν για τα σκάνδαλα του παρελθόντος,  που έφεραν την Ελλάδα αυτό το χάλι ενώ εδω έχουμε ένα σκάνδαλο, οικονομικό και διοικητικό, που είναι σημερινό, επαναλαμβανόμενο, διαρκές, και βεβαίως,  καραμπινάτο.
Μετά από όλα αυτά το θεωρείται σκόπιμο να πάρω για να μάθω τι έγινε στη σημερινή συνάντηση με τον Υπουργό στον Πειραιά; ...  ΗΚ