ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΙΣ...ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΕΙ...ΠΑΡΑΠΕΜΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ...ΑΙΓΑΙΟΥ, ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ!

Περιθωριοποίηση: Χωρίς καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Χίος και Λέσβος 

 Πηγή: radiolesvosnews.gr-www.left.gr
nadhmos;ieysh
 19:51
Για συντήρηση το «Αριάδνη» - Σε ακινησία το «Patmos»
Το πλοίο «Αριάδνη» θα πάει για συντήρηση τον Ιανουάριο Ετσι, η Blue Star Ferries αποφάσισε την ακινησία του νεότευκτου «Blue Star Patmos», από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, το διάστημα μεταξύ 22 Οκτωβρίου ώς 6 Ιανουαρίου, εγείροντας τις αντιδράσεις τοπικών φορέων και κατοίκων που κάνουν λόγο για «περιθωριοποίηση», αφού δεν θα υπάρχει πλέον καθημερινή σύνδεση.

Η εν λόγω γραμμή δεν θα μείνει χωρίς συγκοινωνιακή κάλυψη, καθώς η Hellenic Seaways αποφάσισε να αυξήσει από τρία σε τέσσερα τα εβδομαδιαία δρομολόγια από τον Πειραιά και μάλιστα με πλοίο μεγαλύτερης χωρητικότητας («Αριάδνη»).

Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα από τον Ιανουάριο ώς το Μάρτιο, το «Αριάδνη» θα τεθεί σε ακινησία για συντήρηση, οπότε και πάλι το δρομολόγιο θα διεξάγεται από άλλο πλοίο, της Blue Star αυτή τη φορά. Με άλλα λόγια, Χίος και Λέσβος θα μείνουν χωρίς καθημερινή σύνδεση για, τουλάχιστον, πέντε μήνες.

Σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο για την «εξυγίανση» του κλάδου της ακτοπλοΐας, τα πλοία που είναι δρομολογημένα στις ελεύθερες γραμμές υποχρεούνται να πραγματοποιούν δρομολόγια 10 μήνες το χρόνο. Η ετήσια ακινησία έχει διάρκεια δύο μηνών και μπορεί να παραταθεί για 45 ημέρες ακόμα.

Τα εμπορεύματα έχουν κι άλλη διέξοδο, καθώς υπάρχει το «Πελαγίτης» που μεταφέρει φορτηγά και άλλα οχήματα και το οποίο θα συνεχίσει να πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα.

Γενικότερα, τρίμηνο με τρίμηνο, οι εγχώριες ακτοπλοϊκές εταιρείες βελτιώνουν τα οικονομικά τους μεγέθη, υιοθετώντας μέτρα συρρίκνωσης λειτουργικού κόστους. Πωλήσεις πλοίων, επιμήκυνση του χρόνου διεξαγωγής δρομολογίων, μείωση συχνοτήτων και συνέργειες στην Αδριατική συνθέτουν το σκηνικό στην ακτοπλοΐα.

Περιθωριοποίηση: Χωρίς καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Χίος και Λέσβος

Ημερομηνία: 21/10/2013 19:51
Για συντήρηση το «Αριάδνη» - Σε ακινησία το «Patmos»


Το πλοίο «Αριάδνη» θα πάει για συντήρηση τον Ιανουάριο Ετσι, η Blue Star Ferries αποφάσισε την ακινησία του νεότευκτου «Blue Star Patmos», από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, το διάστημα μεταξύ 22 Οκτωβρίου ώς 6 Ιανουαρίου, εγείροντας τις αντιδράσεις τοπικών φορέων και κατοίκων που κάνουν λόγο για «περιθωριοποίηση», αφού δεν θα υπάρχει πλέον καθημερινή σύνδεση.

Η εν λόγω γραμμή δεν θα μείνει χωρίς συγκοινωνιακή κάλυψη, καθώς η Hellenic Seaways αποφάσισε να αυξήσει από τρία σε τέσσερα τα εβδομαδιαία δρομολόγια από τον Πειραιά και μάλιστα με πλοίο μεγαλύτερης χωρητικότητας («Αριάδνη»).

Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα από τον Ιανουάριο ώς το Μάρτιο, το «Αριάδνη» θα τεθεί σε ακινησία για συντήρηση, οπότε και πάλι το δρομολόγιο θα διεξάγεται από άλλο πλοίο, της Blue Star αυτή τη φορά. Με άλλα λόγια, Χίος και Λέσβος θα μείνουν χωρίς καθημερινή σύνδεση για, τουλάχιστον, πέντε μήνες.

Σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο για την «εξυγίανση» του κλάδου της ακτοπλοΐας, τα πλοία που είναι δρομολογημένα στις ελεύθερες γραμμές υποχρεούνται να πραγματοποιούν δρομολόγια 10 μήνες το χρόνο. Η ετήσια ακινησία έχει διάρκεια δύο μηνών και μπορεί να παραταθεί για 45 ημέρες ακόμα.


Τα εμπορεύματα έχουν κι άλλη διέξοδο, καθώς υπάρχει το «Πελαγίτης» που μεταφέρει φορτηγά και άλλα οχήματα και το οποίο θα συνεχίσει να πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα.

Γενικότερα, τρίμηνο με τρίμηνο, οι εγχώριες ακτοπλοϊκές εταιρείες βελτιώνουν τα οικονομικά τους μεγέθη, υιοθετώντας μέτρα συρρίκνωσης λειτουργικού κόστους. Πωλήσεις πλοίων, επιμήκυνση του χρόνου διεξαγωγής δρομολογίων, μείωση συχνοτήτων και συνέργειες στην Αδριατική συνθέτουν το σκηνικό στην ακτοπλοΐα.


Πηγή: radiolesvosnews.gr
- See more at: http://left.gr/news/perithoriopoiisi-horis-kathimerini-aktoploiki-syndesi-hios-kai-lesvos#sthash.e2SGOC1C.dpuf