Φημες?
Αληθεύει
αυτό που κυκλοφορεί στην Ακτή Μιαούλη, ότι δηλαδή η καθυστέρηση του
"Θεόφιλος" να μπει στην γραμμή δεν οφείλεται στο ότι έχουν καθυστερήσει
οι εργασίες επιθεώρησης αλλά στο ότι κάποιοι ναυτικοί μέλη του παλιού
πληρώματος αρνούνται να απολυθούν (7-11 ναυτικοί) και να αντικατασταθούν
από άλλους αν δεν πάρουν μέχρι τελευταία δεκάρα (και μετρητά μάλιστα)
τα δεδουλευμένα μηνών που τους χρωστάει η εταιρεία?
Ότι η εταιρεία πάει κι έρχεται με
διάφορες προτάσεις τις οποίες οι ναυτικοί κρίνουν αναξιόπιστες γι αυτό και τις απορρίπτουν.
Για
παράδειγμα η λύση πληρωμής με επιταγές που προτείνεται δεν παρουσιάζει
καμία αξιοπιστία επειδή έχει γίνει γνωστή η τακτική της εταιρείας μια
δυο μέρες πριν να λήξει η επιταγή να τους καλούν να πάρουν ένα μικροποσό
έναντι και να αλλαχτεί η επιταγή με άλλη μεταγενέστερης ημερομηνίας
κ.ο.κ
Ασε που κυκλοφορεί και κάτι περί "σφραγίσματος" επιταγών που τους προσθέτει μεγαλύτερη ανησυχία και άρνηση να δεχτούν τις
προτάσεις των "διοικούντων" την ΝΕΛ...
Πάντως αν είναι έτσι μάλλον θα αργήσει ο Θεόφιλος να σηκώσει άγκυρες.
Αντε
να πάει μέχρι την δεξαμενή κι αυτό χλωμό γιατί και για δεξαμενισμό
χρειάζονται χρήματα εκτός κι αν λέει ψέμματα η εταιρεία ότι "δεν έχει
μια".
Αν το "δεν έχει μια" ισχύει μόνο για την πληρωμή των ναυτικών και για τα υπόλοιπα μια χαρά έχει και μια και δυο και τρεις....
Ποιος δουλεύει λοιπόν ποιον?
Μάλλον
η εταιρεία δουλεύει τα πληρώματα και τους επιβάτες υπό την σκέπη του
Υπουργείου (και του
υπουργού που με αυτά κι αυτά είναι από λίγα έως ελάχιστα τα ψωμιά του
αν και κάποιοι εφοπλιστές ειδικά συντοπίτες του έχουν φάει τα λυσιακα
τους να μην "αναδομηθεί") και με την ανοχή των Λιμενικών Αρχών (για να
μην πω και με την συνεργασία και βοήθεια τους)
Καλή εβδομάδα!! (Άλλη μια εβδομάδα παθών δηλαδή για τους ναυτεργάτες ειδικά της ακτοπλοΐας)
