www.emprosnet.gr
αναδημοσίευση
Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013
|
Τα
θέματα της χθεσινής συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών
δίνουν την εικόνα ακτοπλοϊκών εταιρειών που βρίσκονται σε σφοδρή
διαμάχη μεταξύ τους για τις γραμμές του Αιγαίου. Όμως όσοι παρακολουθούν
τις εξελίξεις στον κλάδο, ξέρουν πολύ καλά ότι η πραγματικότητα είναι
εντελώς διαφορετική.
Η αλήθεια είναι πως με το ζόρι εκτελούνται τα δρομολόγια των πλοίων στις γραμμές. Επίσης είναι αλήθεια πως πολλές εταιρείες δυσκολεύονται να πληρώσουν τους ναυτικούς και τα καύσιμα που χρειάζονται για τα πλοία τους.
Έως την ώρα που έκλεισε η ύλη της εφημερίδας μας δεν είχαν βγει αποφάσεις, ωστόσο αναμενόταν να εγκριθεί το σύνολο των δρομολογίων ταχύπλοων πλοίων για το προσεχές καλοκαίρι, αρκεί τα αιτήματα να αφορούσαν τη δρομολόγηση των σκαφών για τέσσερις μήνες.
Η ΝΕΛ και η θυγατρική της C-Link Ferries έχουν ζητήσει τη δρομολόγηση
των δύο πλοίων «Αίολος Κεντέρης» σε Κυκλάδες και ανατολικό Αιγαίο.
Συγκεκριμένα, τη δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης» από 28 Ιουνίου 2013
έως 1ης Σεπτεμβρίου στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα και
του «Αίολος Κεντέρης Ι» από 29 Ιουνίου έως 1ης Σεπτεμβρίου στη γραμμή
Πειραιάς - Μύκονος - Εύδηλος Ικαρίας - Βαθύ Σάμου.
Η Hellenic Seaways ζήτησε την έκτακτη δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή Πειραιάς - Μύκονος - Εύδηλος Ικαρίας - Βαθύ Σάμου από 28 Ιουνίου έως 9 Σεπτεμβρίου 2013 και των ταχύπλοων «Highspeed 5» στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος από 07/06/2013 έως 08/09/2013, «Highspeed 6» στη γραμμή Πειραιάς - Ίος - Θήρα από 14 Ιουνίου έως 08 Σεπτεμβρίου και «Highspeed 4» στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα από 7 Ιουνίου έως 8 Σεπτεμβρίου.
Η κόντρα τής ΝΕΛ με την Hellenic Seaways θα κρατήσει μέχρι την τελική πτώση της μίας εκ των δύο. Αμφότερες βρίσκονται σε εξαιρετικά δύσκολη οικονομική θέση και όποια από τις δύο ρίξει την άλλη στο καναβάτσο, ελπίζει ότι θα δει μεγαλύτερες πληρότητες στα πλοία της και άρα καλύτερες μέρες.
Το «Νήσος Μύκονος», αμέσως μετά τα εγκαίνιά του, έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, μερικά χρόνια αργότερα μεταφέρθηκε στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου, όμως λόγω ζημιών αποδρομολογήθηκε. Πρόκειται για πλοίο μικρότερο των 10 ετών, που δε βρίσκεται παροπλισμένο και οι προσπάθειες πώλησής του μέχρι τώρα δεν έχουν ευοδωθεί.
Η αλήθεια είναι πως με το ζόρι εκτελούνται τα δρομολόγια των πλοίων στις γραμμές. Επίσης είναι αλήθεια πως πολλές εταιρείες δυσκολεύονται να πληρώσουν τους ναυτικούς και τα καύσιμα που χρειάζονται για τα πλοία τους.
Έως την ώρα που έκλεισε η ύλη της εφημερίδας μας δεν είχαν βγει αποφάσεις, ωστόσο αναμενόταν να εγκριθεί το σύνολο των δρομολογίων ταχύπλοων πλοίων για το προσεχές καλοκαίρι, αρκεί τα αιτήματα να αφορούσαν τη δρομολόγηση των σκαφών για τέσσερις μήνες.
Η Hellenic Seaways ζήτησε την έκτακτη δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» στη γραμμή Πειραιάς - Μύκονος - Εύδηλος Ικαρίας - Βαθύ Σάμου από 28 Ιουνίου έως 9 Σεπτεμβρίου 2013 και των ταχύπλοων «Highspeed 5» στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος από 07/06/2013 έως 08/09/2013, «Highspeed 6» στη γραμμή Πειραιάς - Ίος - Θήρα από 14 Ιουνίου έως 08 Σεπτεμβρίου και «Highspeed 4» στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα από 7 Ιουνίου έως 8 Σεπτεμβρίου.
Η κόντρα τής ΝΕΛ με την Hellenic Seaways θα κρατήσει μέχρι την τελική πτώση της μίας εκ των δύο. Αμφότερες βρίσκονται σε εξαιρετικά δύσκολη οικονομική θέση και όποια από τις δύο ρίξει την άλλη στο καναβάτσο, ελπίζει ότι θα δει μεγαλύτερες πληρότητες στα πλοία της και άρα καλύτερες μέρες.
Το «Νήσος Μύκονος», αμέσως μετά τα εγκαίνιά του, έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, μερικά χρόνια αργότερα μεταφέρθηκε στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου, όμως λόγω ζημιών αποδρομολογήθηκε. Πρόκειται για πλοίο μικρότερο των 10 ετών, που δε βρίσκεται παροπλισμένο και οι προσπάθειες πώλησής του μέχρι τώρα δεν έχουν ευοδωθεί.