www.902.gr
αναδημοσίευση
Με μία νέα κυβερνητική φιέστα, παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και των συναρμόδιων υπουργών, υπεγράφη την Παρασκευή η συμφωνία των μονοπωλιακών ομίλων COSCO και Hewlett Packard (ΗΡ) -θα ακολουθήσει και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ- για τη μεταφορά εμπορευμάτων της HP στην Κεντρική Ευρώπη, με την παραχώρηση των κρατικών υποδομών στο μεγάλο ιδιωτικό κεφάλαιο.
Χαιρετίζοντας την υπογραφή της συμφωνίας, ο κ.
Σαμαράς, επιχείρησε να εμφανίσει ως επωφελή για τον ελληνικό λαό τη
συμφωνία, δηλώνοντας ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί «ένα όχημα
ισχυρής ανάπτυξης για ολόκληρη την Ελλάδα» και πως η χώρα «ολοκληρώνει,
επιτέλους, στρατηγικά δίκτυα υποδομών που επιτρέπουν - και εγώ θα έλεγα
απελευθερώνουν - επενδύσεις, δίνουν δικαίωμα στην ενίσχυση της
επιχειρηματικότητας και επιτρέπουν, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ώρες
που περνάει ο Ελληνικός Λαός, νέες θέσεις εργασίας».
Στο ίδιο πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι «τέτοιες επενδύσεις
βοηθούν τον τόπο μας. Στην αντιμετώπιση της ανεργίας, που παραμένει,
όπως ξέρετε - και το ξαναλέω - πρώτη στην ατζέντα αυτής της κυβέρνησης.
Δεν υπάρχουν για την ανεργία μαγικές λύσεις. Μόνο δυναμικές συνεργασίες,
δυναμικές κινήσεις, όπως η σημερινή, προς όφελος της κοινωνίας μας.
Κινήσεις που προσφέρουν και την ψήφο εμπιστοσύνης που κατακτά σταθερά η
ελληνική Οικονομία, πλέον».
Τέλος υποστήριξε ότι δίνεται το «δικαίωμα της ελπίδας
και της αισιοδοξίας, κυρίως στα νέα παιδιά που αυτά έχουν να κερδίσουν
από τις υπογραφές»
Το είδος της «ανάπτυξης», που φέρνουν για τους
εργαζόμενους της χώρας οι επενδύσεις και η δράση των μονοπωλίων, δεν
έχει βέβαια σχέση με τις κάλπικες προσδοκίες και αναμονές, που επιχειρεί
να δημιουργήσει η συγκυβέρνηση.
Η ανάπτυξη αυτή προϋποθέτει και βασίζεται σε πάμφθηνη
εργατική δύναμη με μισθούς πείνας, εργασία λάστιχο και τσακισμένα
δικαιώματα, σε εργασιακά γκέτο και υψηλή ανεργία, σε συντριπτικά
πλήγματα και λουκέτα για τους αυτοαπασχολούμενους και τους μικρούς
επαγγελματίες, σε νέα προνόμια, κίνητρα και επιδοτήσεις για τους
μεγαλοεπιχειρηματίες, σε περικοπές κοινωνικών δαπανών, σκληρή λιτότητα
και φοροληστεία για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα. Εξάλλου το
παράδειγμα τη COSCO στο λιμάνι του Πειραιά είναι χαρακτηριστικό.
Την Πέμπτη είχε προηγηθεί το πρώτο μέρος της
κυβερνητικής φιέστας, που αφορούσε τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής
γραμμής που θα συνδέει τις εγκαταστάσεις της COSCO που βρίσκονται στο
Ικόνιο - τμήμα του λιμανιού του Πειραιά που παραχωρήθηκε στο κινεζικό
μονοπώλιο - με το σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Θριασίου.