ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Απάντηση από τον Γιώργο Δριβάκο( μην χάνεις τόσο εύκολα την ψυχραιμία σου, γιατί έχεις μπροστά σου και...αγώνες)!




Πόπη γράμμα..............

1. Κατανοώ πλήρως την αναζήτηση από μέρους σου κίτρινων ειδήσεων προκειμένου να επιβιώσει το blog σου, το οποίο στηρίζεται αποκλειστικά στην απόγνωση των στελεχών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. λόγω των τεράστιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.

2. Στον δρόμο αυτό έχεις βρει κάποιους εξ ημών συνοδοιπόρους που σε τροφοδοτούν με ειδήσεις, τις οποίες όμως τις περισσότερες φορές δεν θέλεις να τις αξιολογήσεις με σωστό και υπεύθυνο τρόπο, αλλά σύμφωνα με τις συμπάθειες ή αντιπάθειές σου.

3. Η παροιμιώδη εμπάθεια στο πρόσωπο μου, αγγίζει εκ μέρους σου τα όρια της γραφικότητας και για τον λόγο αυτό, δεν μου προκαλεί τίποτα περισσότερο από γέλιο.
4. Άλλωστε  όλα τα τηλέφωνα που έχω δεχθεί, είναι για να μου κάνουν παράπονα που δεν αναφέρεις και άλλα πολλά ονόματα στα "τσιράκια" μου.
5. Επίσης θέλω να σε πληροφορήσω ότι από την πρώτη ημέρα συνδικαλιστικής μου παρουσίας μέχρι και σήμερα, οι συνάδελφοι μου με τιμούν με την ψήφο τους σε ποσοστά άνω του 70%, ενώ σε κάθε εκλογική διαδικασία με εκλέγουν πρώτο και κάθε φορά με περισσότερους σταυρούς από την προηγούμενη, παρά τις δικές σου φιλότιμες προσπάθειες για το αντίθετο και προς όφελος των κολλητών σου.
6. Ακόμη θέλω να επισημάνω το γεγονός ότι όλες οι επιλογές σου έχουν αποτύχει σε όλα τα μέτωπα και για όσους έχεις αναφερθεί θετικά δεν έχουν καταφέρει να επιτύχουν τον στόχο τους και αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σε απασχολήσει και κυρίως να τους απασχολήσει.
7. Για όλα τα παραπάνω θεωρώ εξαιρετική τιμή για μένα το να μην συμπεριλαμβάνομαι στις επιλογές σου, δεν με αφορά καν η άποψή σου αφού στην περίπτωση μου δεν έχεις το μονοπώλιο στο να δημοσιοποιείς την δική σου άποψη όπως κάνεις με πολλούς άλλους εκθέτοντας τους και σε διαβεβαιώνω ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, για να μην αναγκαστείς να γράψεις ποτέ οτιδήποτε θετικό για μένα.
8. Τέλος θέλω να σε ευχαριστήσω για την διαφήμιση που μου προσφέρεις όλα αυτά τα χρόνια, κυρίως όμως γιατί γράφεις με μεγάλα γράμματα και σωστά γραμμένο το όνομά μου, αλλά και για την επιμέλεια των  σωστών φωτογραφιών μου.
9. Αυτή είναι η μόνη και μοναδική αλήθεια.

Υ.Γ 1. Άλλο δημοσιογραφία και άλλο ρυπαρογραφία.
Υ.Γ 2. Βλέπω άρχισες να βγάζεις τα δικά σου "τσιράκια" για συμπαράσταση.
Υ.Γ 3. Χρόνια περιμένω αυτή την αλήθεια. Αν όμως κρίνω από τα όσα μέχρι σήμερα έχεις γράψει, μάλλον οι δρόμοι σας δεν θα συναντηθούν ποτέ.
Υ.Γ 4. Σε αφήνω στην κρίση των συναδέλφων μου που  όλως τυχαίως κάθε φορά που αναπτύσσεται μια έντονη συνδικαλιστική δράση, όπως τώρα με το Σ/Ν και το σχέδιο Π.Δ που διαλύουν το Αρχηγείο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ ή παλαιότερα παραμονές κινητοποιήσεων για το μισθολόγιο, εσύ προσπαθείς να την υποβαθμίσεις.
Άραγε για ποιό λόγο;
 
Υ.Γ 5.Περιμένω με αγωνία τα νεώτερα.

 Δριβάκος  Γιώργος
Πρόεδρος  Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.
===============================================================
Απάντηση...

Κανονικά σου αξίζει απάντηση με στοιχεία...
Αλλά επειδή έχει ηλόλουστη μέρα και δεν την χαλαλίζω για ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ,
 μάθε και χωνεψέ το:
Εγώ δεν έχω τσιράκια.
Αλλά,  φίλους ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ, ΕΝΤΙΜΟΥΣ, ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ!

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΕΣΥ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ