ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Τι είχες...Κωστή.Τί είχα...πάντα!!!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 06/03/2013
«Κολλάει» στα οικονομικά σχέδιο νόμου ΥΝΑ!
 
www,pireas2day.gr
αναδημοσίευση
«Κόλλησε» στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους το νομοσχέδιο για την «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» πριν πάρει τον δρόμο για την Βουλή.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Pireas2day.gr προβληματισμό δημιουργούν οι δραματικές απώλειες εσόδων, που προκαλούνται από τις διατάξεις του για το ΝΑΤ με την περικοπή θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτεργατών από ακτοπλοϊκά πλοία και αναζητούνται τρόποι για να «ισοσκελισθούν» αυτές οι απώλειες.Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες το κόστος για το ταμείο είναι πολύ μεγάλο και υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Όμως, τα πράγματα περιπλέκονται διότι βάσει των μνημονιακών υποχρεώσεων, το ΝΑΤ δεν μπορεί να επιδοτηθεί με περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.

Έτσι, εάν ψηφιστούν αυτές οι διατάξεις υπάρχει ορατό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί μια «μαύρη τρύπα» από την απώλεια προγραμματισμένων εσόδων, η οποία εκτιμάται ότι θα φανεί στο τελευταίο δίμηνο του έτους, οπότε ενδέχεται να υπάρξει αδυναμία καταβολής συντάξεων….

Το τεράστιο θέμα επισημάνθηκε και σε κατά πλειοψηφία απόφαση του ΔΣ του ΝΑΤ (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) μετά από ερώτηση του υπουργείου Εργασίας και πλέον απασχολεί σε κορυφαίο κυβερνητικό επίπεδο.

Οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν την αίσθηση, που υπάρχει ότι  το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, που έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις σε φορείς αλλά και στα δύο άλλα κόμματα της κυβέρνησης, το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜ. ΑΡ, παρουσιάσθηκε εσπευσμένα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας πριν από τα Χριστούγεννα για να φανεί η παραγωγή έργου….

Από τότε έχουν γίνει αλλαγές σε διατάξεις του ενισχύοντας τις κριτικές για "προχειρότητα" αλλά όπως φαίνεται υπάρχουν ακόμα και τώρα, 2 μήνες μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης, πολλά «ανοιχτά» ζητήματα.

Πάντως, οι ναυτεργάτες αλλά και άλλοι φορείς προετοιμάζονται να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις εφόσον τελικά το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου φτάσει στη Βουλή.