Έρχεται νέα λεηλασία σε μισθούς, εφάπαξ κ.α.
www.bloko.gr
αναδημοσίευση
Την τελευταία τριετία οι Κυβερνήσεις της χώρας μας, κάτω από τη
σκιά της οικονομικής κρίσης, την πολυσυζητημένη αδήριτη ανάγκη για
συμμάζεμα του Κράτους και του Δημόσιου χρέους, με τα μνημόνια, τα
μεσοπρόθεσμα, τους εφαρμοστικούς Νόμους, τις πράξεις Νομοθετικού
περιεχομένου, τις νέες ασφαλιστικές ρυθμίσεις, επέβαλλαν την πλήρη
ανατροπή των εργασιακών, μισθολογικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων
των εργαζομένων, που είχαν κατακτηθεί με αγώνες και κατεδάφισαν αυτό που
γνωρίζαμε ως Δημόσιο σύστημα ασφάλισης και
Υγειονομικής περίθαλψης.
Τρία χρόνια μετά, ο χάρτης έχει αλλάξει και θα συνεχίσει να αλλάζει εάν παραμένουμε απαθείς και μοιρολάτρες καθώς με το τελευταίο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016, δηλ. τον Ν. 4093/2012 έγιναν, άλλα θα επιχειρηθούν και νέες παρεμβάσεις – περικοπές και συρρικνώσεις σε μια σειρά κεκτημένων ετών και στον δικό μας εργασιακό χώρο.
Αξίζει να αναφέρουμε επτά (7) βασικά σημεία του Ν. 4093/2012:
• Την πρόβλεψη για αύξηση του αριθμού των συνταξιούχων έως το 2016 αλλά με τη δαπάνη να είναι μικρότερη από την αντίστοιχη του 2012
• Την εφαρμογή της ρήτρας απόκλισης δηλαδή την αυτόματη μείωση των μισθών, συντάξεων, λειτουργικών δαπανών εάν δε βγαίνει το πρόγραμμα
• Την εξεύρεση επιπλέον 4,7 δις ευρώ που πρέπει να προέλθουν από μη προσδιορισμένα μέτρα
• Το πάγωμα των προσλήψεων στην ΕΛ.ΑΣ. για το 2013, 2014 και την ενδεχόμενη πρόσληψη 580 ατόμων στην ΕΛ.ΑΣ. το 2015 και 2016
• Τη νέα παρέμβαση στις πρόσθετες παροχές μισθολογικού χαρακτήρα στον Δημόσιο Τομέα για τις αμοιβές τις νυκτερινές ώρες και τις εξαιρέσιμες (αργίες – Σαββατοκύριακα)
• Την κατάρτιση ενός νέου μισθολογίου για τους ένστολους εντός του 2013 που θα προβλέπει νέες περικοπές 88,2 εκατ. Ευρώ και εφαρμογή του από την 01-01-2014 και οι οποίες θα προέλθουν από την αυτόματη κατάργηση των μισθολογικών προαγωγών σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας του Αυγούστου του 2010.
• Νέες μειώσεις της τάξεως 162 εκατ. Ευρώ από την 01-01-2014 στους ένστολους συνταξιούχους που θα προέλθουν από την αυτόματη κατάργηση των μισθολογικών τους προαγωγών και αθροιστικά το 2016 θα φθάσουν τα 172.800.00 ευρώ.
ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ
Ήδη οι οριζόντιες μειώσεις του Ν. 4093/2012 ανήλθαν στο μ.ο. 7,2% του μισθολογικού κόστους της ΕΛ.ΑΣ. (71 εκατ. Ευρώ) ξεπερνώντας τελικά και το 6% που είχε αποτυπωθεί στο β΄ μνημόνιο του Φεβρουαρίου του 2012. Για πρώτη φορά έγινε παρέμβαση στον σκληρό πυρήνα του μισθολογίου μας δηλαδή τον Βασικό Μισθό με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί ο Β.Μ. του Υ/Β΄ στα επίπεδα του 2008 ενώ οι παρεμβάσεις στους συντελεστές διαμόρφωσης των υπολοίπων Β.Μ. είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψει τους Β.Μ. στην τετραετία 2000-2004.
Οι μειώσεις στα επιδόματα έφτασαν και το 48%, ενώ η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στη νυκτερινή αποζημίωση που φτάνει στο 45% εάν υπολογιστεί η μείωση της ωριαίας αμοιβής (από 2,93€ στα 2,60€) αλλά και την μείωση του ανώτατου ορίου ωρών αποζημίωσης κατ’ έτος από τις 766 ώρες στις 488 ώρες (40 ώρες ανά μήνα). Παράλληλα, καταργήθηκαν από φέτος τα δώρα και τα επιδόματα εορτών.
Πάντως παραμένει παντελώς άγνωστη η κατεύθυνση στην οποία προτίθενται να κινηθούν για το νέο μισθολόγιο, καθώς όχι μόνον δεν υπάρχει καμία ενημέρωση αλλά ούτε και η διάθεση συζήτησης με τα συνδικάτα. Ανησυχεί, όμως, ιδιαίτερα η αποτύπωση για την κατάργηση των αυτόματων μισθολογικών προαγωγών, που πλήττει κατά κύριο λόγο τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων μας, που σήμερα χρειάζονται 15 ή 18 χρόνια για να φθάσουν στη βάση του μισθολογίου μας (Β.Μ. Υ/Β΄) και 30 χρόνια, με πολλές συνδυαστικές προϋποθέσεις, για να λάβουν προαγωγή μισθολογική Α/Δ΄ χωρίς αυτή η εξέλιξη να συμβαδίζει με τη βαθμολογική τους εξέλιξη που παραμένει πολύ χαμηλή. Αναγκαιότητα πάντως, αποτελεί η σύνταξη εκ μέρους του συνδικάτου και σεναρίων – προτάσεων που θα εναρμονίζουν το νέο μισθολόγιο στον κορμό του Δημόσιου Τομέα λαμβάνοντας όμως υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τη φύση της αποστολής μας, με πραγματική αναγνώριση του επικίνδυνου της εργασίας μας, των υπερωριών της απασχόλησης μας και την πραγματική απειλή για τη νυχτερινή εργασία. Ευνόητο είναι ότι οφείλει το συνδικάτο να αντισταθεί για μια ακόμα φορά στις νέες περικοπές που ετοιμάζουν και να πιέσει με κάθε τρόπο και μέσο το όποιο μισθολόγιο γίνει να εμπεριέχει το στοιχείο (όσον το δυνατό) της ίσης και δίκαιης μεταχείρισης.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Νέα μείωση κατά 8,4% σε σχέση με το 2012 προβλέπει ο τακτικός προϋπολογισμός για το 2013, γεγονός που θα δημιουργήσει νέα προβλήματα στη γενικότερη λειτουργία των Υπηρεσιών, με πιο ανησυχητικό φαινόμενο την αδυναμία εκταμίευσης χρημάτων από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων προκειμένου να εξαλειφθούν τα οδοιπορικά έξοδα των μετακινούμενων στον Έβρο, αλλά και την γενικότερη αδυναμία που διαφαίνεται ότι θα υπάρξει σύντομα για να καλυφθούν τα εκτός έδρας των πολλών αλόγιστων μετακινήσεων.
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΦΑΠΑΞ
Με τον Ν. 4093/2012 επεβλήθησαν μειώσεις στα εφάπαξ για τους ασφαλισμένους πριν την 31-12-2012 και αποχώρησαν ή θα αποχωρήσουν μετά την 01-08-2010 και για τους οποίους δεν έχει χορηγηθεί η απόφαση χορήγησης εφάπαξ από το Ταμείο, κατά 1,94% στον ΤΠΑΣ και κατά 45,49% στον ΤΠΥΑΠ.
Στην προαναφερόμενη μείωση θα πρέπει να προστεθεί επιπλέον μ.ο. 10% που επήλθε λόγω της μείωσης των Β.Μ., ΕΧΥ ή των συντάξιμων αποδοχών κατά περίπτωση. Παρότι εκ μέρους του ΥΠΕΚΑ οι μειώσεις αυτές χαρακτηρίζονται δίκαιες στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας εισφορών – παροχών, θα πρέπει να τονιστεί ότι για τους τομείς μας δε λήφθησαν υπόψη, παρότι η Διοίκηση του Ταμείου απέστειλε τα σχετικά στοιχεία, ούτε οι έκτακτες ασφαλιστικές εισφορές (κρατήσεις λόγω βαθμολογικής, μισθολογικής προαγωγής, μεταβολής ΕΧΥ, κρατήσεις στα οδοιπορικά κ.λ.π.) αλλά ούτε και η αμοιβή για την πρόσθετη εργασία μας που εκχωρήθηκε στο ασφαλιστικό μας ταμείο όπως το 10% των ραδιοτηλεοπτικών δικαιωμάτων (20 εκατ. ευρώ από 2009), το 5% από τα εισιτήρια των αγώνων, τα ανεξόφλητα κλασματικά υπόλοιπα από τον ΟΔΙΕ. Αναγκαιότητα αποτελεί η αναθεώρηση της οικονομοτεχνικής έκθεσης από τη Δ/νση Αναλογιστικών Μελετών του ΥΠΕΚΑ βάσει της οποίας έγιναν και οι προαναφερόμενες περικοπές – μειώσεις στα εφάπαξ, ώστε η όποια μείωση απαιτηθεί να είναι δυνατή ώστε να διασφαλιστεί η μακροχρόνια βιωσιμότητα των Τομέων Πρόνοιας, οι οποίοι θα πρέπει τελικά να συγκλίνουν σε έναν Τομέα.
Παράλληλα, εικάζεται ότι από την 01-01-2014 η νέα τεχνική βάση υπολογισμού του εφάπαξ σε όλο τον εργασιακό βίο, με έναν διερμηνευόμενο μαθηματικό τύπο που λαμβάνει υπόψη όχι μόνο την ανταποδοτικότητα αλλά και τη βιωσιμότητα των Ταμείων με κουρεμένα αποθεματικά λόγω PSI όπως διαμορφώνονται κάθε έτος αλλά και την αξία των συνολικών υποχρεώσεων με βάση τα δεδουλευμένα δικαιώματα των ασφαλισμένων κάθε έτος θα προκαλέσει μακροπρόθεσμα μεγάλες μειώσεις στα χορηγούμενα εφάπαξ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι Τομείς εντάχθηκαν στις προαναφερόμενες ρυθμίσεις παρότι δεν πληρούσαν δυο βασικά κριτήρια που είχαν τεθεί, των ληξιπρόθεσμων οφειλών και της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Η διαφαινόμενη λύση της απένταξης του ΤΕΑΠΑΣΑ από το ΥΠΕΚΑ και η ένταξη στο ΥΠΔΤΠΠ, με την προώθηση σχετικής ρύθμισης μπορεί να δώσει λύση, όμως θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το Ταμείο θα οφείλει να αυτορυθμίζει τα του οίκου του, ενώ στη δημιουργία του νέου οργανικού νόμου θα πρέπει να προβλεφθεί η δημιουργία ελεγκτικού τμήματος με διακριτές αρμοδιότητες που θα διασφαλίζει τα έσοδα του Ταμείου καθώς η μη πρόβλεψη σήμερα ανάλογου τμήματος έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στη λειτουργία του. Η τριετία που ακολουθεί θα είναι μια δύσκολη τριετία με νέες προκλήσεις για τα συνδικάτα αλλά και για όλους τους εργαζόμενους.
Οφείλουμε πλέον να αντιδράσουμε μαζικά με συμμετοχή σε κάθε κάλεσμα χωρίς εσωστρέφειες, ακόμα και αυτό της «λευκής απεργίας», δηλαδή της αποχής από τα πάρεργα. Στον αγώνα αυτό χρειαζόμαστε την κοινωνία, τον πολίτη που χρειάζεται μια αξιόπιστη, δημόσια αστυνομία προκειμένου να κατακτήσει αυτό που λέμε πολιτικό σύστημα, κι ούτε ειδικές αμοιβές είχαμε και έχουμε, ούτε ειδικά εργασιακά προνόμια, ούτε και αποτελούσαμε ποτέ προνομιούχους τους καταρρέοντος οικοδομήματος της Χώρας μας.
Μάλλον παρίες ήμασταν και είναι καιρός να αλλάξουμε…
Αθήνα Μάρτιος 2013
Αντώνης Ζαχαριουδάκης Αντιπρόεδρος ΠΟΑΣΥ
.
Τρία χρόνια μετά, ο χάρτης έχει αλλάξει και θα συνεχίσει να αλλάζει εάν παραμένουμε απαθείς και μοιρολάτρες καθώς με το τελευταίο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016, δηλ. τον Ν. 4093/2012 έγιναν, άλλα θα επιχειρηθούν και νέες παρεμβάσεις – περικοπές και συρρικνώσεις σε μια σειρά κεκτημένων ετών και στον δικό μας εργασιακό χώρο.
Αξίζει να αναφέρουμε επτά (7) βασικά σημεία του Ν. 4093/2012:
• Την πρόβλεψη για αύξηση του αριθμού των συνταξιούχων έως το 2016 αλλά με τη δαπάνη να είναι μικρότερη από την αντίστοιχη του 2012
• Την εφαρμογή της ρήτρας απόκλισης δηλαδή την αυτόματη μείωση των μισθών, συντάξεων, λειτουργικών δαπανών εάν δε βγαίνει το πρόγραμμα
• Την εξεύρεση επιπλέον 4,7 δις ευρώ που πρέπει να προέλθουν από μη προσδιορισμένα μέτρα
• Το πάγωμα των προσλήψεων στην ΕΛ.ΑΣ. για το 2013, 2014 και την ενδεχόμενη πρόσληψη 580 ατόμων στην ΕΛ.ΑΣ. το 2015 και 2016
• Τη νέα παρέμβαση στις πρόσθετες παροχές μισθολογικού χαρακτήρα στον Δημόσιο Τομέα για τις αμοιβές τις νυκτερινές ώρες και τις εξαιρέσιμες (αργίες – Σαββατοκύριακα)
• Την κατάρτιση ενός νέου μισθολογίου για τους ένστολους εντός του 2013 που θα προβλέπει νέες περικοπές 88,2 εκατ. Ευρώ και εφαρμογή του από την 01-01-2014 και οι οποίες θα προέλθουν από την αυτόματη κατάργηση των μισθολογικών προαγωγών σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας του Αυγούστου του 2010.
• Νέες μειώσεις της τάξεως 162 εκατ. Ευρώ από την 01-01-2014 στους ένστολους συνταξιούχους που θα προέλθουν από την αυτόματη κατάργηση των μισθολογικών τους προαγωγών και αθροιστικά το 2016 θα φθάσουν τα 172.800.00 ευρώ.
ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ
Ήδη οι οριζόντιες μειώσεις του Ν. 4093/2012 ανήλθαν στο μ.ο. 7,2% του μισθολογικού κόστους της ΕΛ.ΑΣ. (71 εκατ. Ευρώ) ξεπερνώντας τελικά και το 6% που είχε αποτυπωθεί στο β΄ μνημόνιο του Φεβρουαρίου του 2012. Για πρώτη φορά έγινε παρέμβαση στον σκληρό πυρήνα του μισθολογίου μας δηλαδή τον Βασικό Μισθό με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί ο Β.Μ. του Υ/Β΄ στα επίπεδα του 2008 ενώ οι παρεμβάσεις στους συντελεστές διαμόρφωσης των υπολοίπων Β.Μ. είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψει τους Β.Μ. στην τετραετία 2000-2004.
Οι μειώσεις στα επιδόματα έφτασαν και το 48%, ενώ η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στη νυκτερινή αποζημίωση που φτάνει στο 45% εάν υπολογιστεί η μείωση της ωριαίας αμοιβής (από 2,93€ στα 2,60€) αλλά και την μείωση του ανώτατου ορίου ωρών αποζημίωσης κατ’ έτος από τις 766 ώρες στις 488 ώρες (40 ώρες ανά μήνα). Παράλληλα, καταργήθηκαν από φέτος τα δώρα και τα επιδόματα εορτών.
Πάντως παραμένει παντελώς άγνωστη η κατεύθυνση στην οποία προτίθενται να κινηθούν για το νέο μισθολόγιο, καθώς όχι μόνον δεν υπάρχει καμία ενημέρωση αλλά ούτε και η διάθεση συζήτησης με τα συνδικάτα. Ανησυχεί, όμως, ιδιαίτερα η αποτύπωση για την κατάργηση των αυτόματων μισθολογικών προαγωγών, που πλήττει κατά κύριο λόγο τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων μας, που σήμερα χρειάζονται 15 ή 18 χρόνια για να φθάσουν στη βάση του μισθολογίου μας (Β.Μ. Υ/Β΄) και 30 χρόνια, με πολλές συνδυαστικές προϋποθέσεις, για να λάβουν προαγωγή μισθολογική Α/Δ΄ χωρίς αυτή η εξέλιξη να συμβαδίζει με τη βαθμολογική τους εξέλιξη που παραμένει πολύ χαμηλή. Αναγκαιότητα πάντως, αποτελεί η σύνταξη εκ μέρους του συνδικάτου και σεναρίων – προτάσεων που θα εναρμονίζουν το νέο μισθολόγιο στον κορμό του Δημόσιου Τομέα λαμβάνοντας όμως υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τη φύση της αποστολής μας, με πραγματική αναγνώριση του επικίνδυνου της εργασίας μας, των υπερωριών της απασχόλησης μας και την πραγματική απειλή για τη νυχτερινή εργασία. Ευνόητο είναι ότι οφείλει το συνδικάτο να αντισταθεί για μια ακόμα φορά στις νέες περικοπές που ετοιμάζουν και να πιέσει με κάθε τρόπο και μέσο το όποιο μισθολόγιο γίνει να εμπεριέχει το στοιχείο (όσον το δυνατό) της ίσης και δίκαιης μεταχείρισης.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Νέα μείωση κατά 8,4% σε σχέση με το 2012 προβλέπει ο τακτικός προϋπολογισμός για το 2013, γεγονός που θα δημιουργήσει νέα προβλήματα στη γενικότερη λειτουργία των Υπηρεσιών, με πιο ανησυχητικό φαινόμενο την αδυναμία εκταμίευσης χρημάτων από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων προκειμένου να εξαλειφθούν τα οδοιπορικά έξοδα των μετακινούμενων στον Έβρο, αλλά και την γενικότερη αδυναμία που διαφαίνεται ότι θα υπάρξει σύντομα για να καλυφθούν τα εκτός έδρας των πολλών αλόγιστων μετακινήσεων.
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΦΑΠΑΞ
Με τον Ν. 4093/2012 επεβλήθησαν μειώσεις στα εφάπαξ για τους ασφαλισμένους πριν την 31-12-2012 και αποχώρησαν ή θα αποχωρήσουν μετά την 01-08-2010 και για τους οποίους δεν έχει χορηγηθεί η απόφαση χορήγησης εφάπαξ από το Ταμείο, κατά 1,94% στον ΤΠΑΣ και κατά 45,49% στον ΤΠΥΑΠ.
Στην προαναφερόμενη μείωση θα πρέπει να προστεθεί επιπλέον μ.ο. 10% που επήλθε λόγω της μείωσης των Β.Μ., ΕΧΥ ή των συντάξιμων αποδοχών κατά περίπτωση. Παρότι εκ μέρους του ΥΠΕΚΑ οι μειώσεις αυτές χαρακτηρίζονται δίκαιες στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας εισφορών – παροχών, θα πρέπει να τονιστεί ότι για τους τομείς μας δε λήφθησαν υπόψη, παρότι η Διοίκηση του Ταμείου απέστειλε τα σχετικά στοιχεία, ούτε οι έκτακτες ασφαλιστικές εισφορές (κρατήσεις λόγω βαθμολογικής, μισθολογικής προαγωγής, μεταβολής ΕΧΥ, κρατήσεις στα οδοιπορικά κ.λ.π.) αλλά ούτε και η αμοιβή για την πρόσθετη εργασία μας που εκχωρήθηκε στο ασφαλιστικό μας ταμείο όπως το 10% των ραδιοτηλεοπτικών δικαιωμάτων (20 εκατ. ευρώ από 2009), το 5% από τα εισιτήρια των αγώνων, τα ανεξόφλητα κλασματικά υπόλοιπα από τον ΟΔΙΕ. Αναγκαιότητα αποτελεί η αναθεώρηση της οικονομοτεχνικής έκθεσης από τη Δ/νση Αναλογιστικών Μελετών του ΥΠΕΚΑ βάσει της οποίας έγιναν και οι προαναφερόμενες περικοπές – μειώσεις στα εφάπαξ, ώστε η όποια μείωση απαιτηθεί να είναι δυνατή ώστε να διασφαλιστεί η μακροχρόνια βιωσιμότητα των Τομέων Πρόνοιας, οι οποίοι θα πρέπει τελικά να συγκλίνουν σε έναν Τομέα.
Παράλληλα, εικάζεται ότι από την 01-01-2014 η νέα τεχνική βάση υπολογισμού του εφάπαξ σε όλο τον εργασιακό βίο, με έναν διερμηνευόμενο μαθηματικό τύπο που λαμβάνει υπόψη όχι μόνο την ανταποδοτικότητα αλλά και τη βιωσιμότητα των Ταμείων με κουρεμένα αποθεματικά λόγω PSI όπως διαμορφώνονται κάθε έτος αλλά και την αξία των συνολικών υποχρεώσεων με βάση τα δεδουλευμένα δικαιώματα των ασφαλισμένων κάθε έτος θα προκαλέσει μακροπρόθεσμα μεγάλες μειώσεις στα χορηγούμενα εφάπαξ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι Τομείς εντάχθηκαν στις προαναφερόμενες ρυθμίσεις παρότι δεν πληρούσαν δυο βασικά κριτήρια που είχαν τεθεί, των ληξιπρόθεσμων οφειλών και της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Η διαφαινόμενη λύση της απένταξης του ΤΕΑΠΑΣΑ από το ΥΠΕΚΑ και η ένταξη στο ΥΠΔΤΠΠ, με την προώθηση σχετικής ρύθμισης μπορεί να δώσει λύση, όμως θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το Ταμείο θα οφείλει να αυτορυθμίζει τα του οίκου του, ενώ στη δημιουργία του νέου οργανικού νόμου θα πρέπει να προβλεφθεί η δημιουργία ελεγκτικού τμήματος με διακριτές αρμοδιότητες που θα διασφαλίζει τα έσοδα του Ταμείου καθώς η μη πρόβλεψη σήμερα ανάλογου τμήματος έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στη λειτουργία του. Η τριετία που ακολουθεί θα είναι μια δύσκολη τριετία με νέες προκλήσεις για τα συνδικάτα αλλά και για όλους τους εργαζόμενους.
Οφείλουμε πλέον να αντιδράσουμε μαζικά με συμμετοχή σε κάθε κάλεσμα χωρίς εσωστρέφειες, ακόμα και αυτό της «λευκής απεργίας», δηλαδή της αποχής από τα πάρεργα. Στον αγώνα αυτό χρειαζόμαστε την κοινωνία, τον πολίτη που χρειάζεται μια αξιόπιστη, δημόσια αστυνομία προκειμένου να κατακτήσει αυτό που λέμε πολιτικό σύστημα, κι ούτε ειδικές αμοιβές είχαμε και έχουμε, ούτε ειδικά εργασιακά προνόμια, ούτε και αποτελούσαμε ποτέ προνομιούχους τους καταρρέοντος οικοδομήματος της Χώρας μας.
Μάλλον παρίες ήμασταν και είναι καιρός να αλλάξουμε…
Αθήνα Μάρτιος 2013
Αντώνης Ζαχαριουδάκης Αντιπρόεδρος ΠΟΑΣΥ
.