ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

"Ούτε λίγο, ούτε πολύ, ο Κωστής Μουσουρούλης παραδέχθηκε ότι υπάρχει αδυναμία να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα από τις εταιρείες, ελλείψει εναλλακτικής λύσης"- O ίδιος ...τινάζει στον αέρα ναυτεργασία και νησιά!

http://www.alithia.gr/\
anadhmos;ieysh

σχόλιο peiratikou reportaz: O ΥΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΝΟ.

ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ Ο ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ..

Η ΜΑΣΙΧΑ Η ΧΙ ΩΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ;

ΠΟΠΗ ΧΡ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

25/1/2013
Αναγκαίες για το μέλλον της ακτοπλοΐας θεωρεί ο Υπ. Ναυτιλίας, Κωστής Μουσουρούλης, τις αλλαγές που επιφέρει το ν/σ του υπουργείου με τίτλο «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις», όπως δήλωσε ο ίδιος σε  συνέντευξή του το πρωί της Παρασκευής στο Ράδιο ΑΛΗΘΕΙΑ.

Το ν/σ έχει σηκώσει «φουρτούνα» στους κόλπους των ναυτεργατών, με την ΠΝΟ να προκηρύσσει 48ωρη προειδοποιητική απεργία για τις 31 Ιανουαρίου και 1η Φεβρουαρίου, με τον Κωστή Μουσουρούλη, να πιστεύει ωστόσο ότι στο τέλος «δε θα φτάσουμε εκεί».


«…υπάρχει ωριμότητα από τον κλάδο. Αντιλαμβάνονται ότι αυτές οι παρεμβάσεις είναι αναγκαίες αν δε θέλουμε να βλέπουμε δηλ. να αφελληνίζονται τελείως οι γραμμές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Επί της ουσίας και όσον αφορά τις ρυθμίσεις του νέου ν/σ ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Μέχρι σήμερα υπήρχε ένα χειμερινό πρωτόκολλο για την ακτοπλοΐα με βάση το οποίο η οργανική σύνθεση των πληρωμάτων μειωνόταν κατά το 1/3. Με τη νέα ρύθμιση θα μειώνεται το χειμώνα κατά ½. Πρόκειται για έναν εξορθολογισμό της κατάστασης που την βλέπει ο καθένας διά γυμνού οφθαλμού. Πολλές φορές το χειμώνα τα πλοία ταξιδεύουν με επιβάτες που είναι λιγότεροι από το πλήρωμα. Δίνουμε κι άλλη δυνατότητα σε μια γραμμή, που στην περίοδο της αιχμής υπάρχει ζήτηση ,να δρομολογείται ένα επιπλέον πλοίο. Δίνουμε την ευελιξία κατά τη διάρκεια της ετήσιας επιθεώρησης να αυξηθεί ο χρόνος».

Ο Υπουργός κλήθηκε να σχολιάσει τα προβλήματα που εμφανίζονται στις άγονες γραμμές, όπως το πρόσφατο που αφορά στη σύνδεση της Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα, μετά την απόσυρση για δύο μήνες από τη ΝΕΛ του πλοίου «Θεόφιλος» για ετήσια επιθεώρηση, με την ίδια να προτείνει την εκτέλεση δύο (προς Καβάλα) δρομολογίων εβδομαδιαίως με άλλα πλοία της (Ταξιάρχης και Μυτιλήνη), αφήνοντας όμως ακάλυπτο το 3ο δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη.

Ούτε λίγο, ούτε πολύ ο Κωστής Μουσουρούλης παραδέχθηκε ότι υπάρχει αδυναμία να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα από τις εταιρείες, ελλείψει εναλλακτικής λύσης.

Επικαλούμενος ανάλογα προβλήματα που υπήρξαν πρόσφατα στη Σάμο, σημείωσε:

«Ειδικά στη Σάμο που έχουμε τώρα προβλήματα η Γ.Γ. Αιγαίου απευθύνθηκε στο Σύνδεσμο Εφοπλιστών Επιβατηγού Ναυτιλίας αν υπάρχει κάποια εταιρεία που ενδιαφέρεται να μπει με επιδοτούμενο δρομολόγιο και δεν υπήρχε καμία
Οπότε σ’αυτήν την περίπτωση παίρνεις την απόφαση να τροποποιήσεις δρομολόγια άλλων γραμμών – αυτό κάναμε και στη Σάμο προχθές- έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στις συνδέσεις ή τουλάχιστον να μην είναι μεγάλο αυτό το πρόβλημα.»