ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ρεζίλι Διεθνώς γίνονται
τα VTS ….
Τα
ραντάρ δεν λειτουργούν, Το σύστημα έπεσε, λεφτά δεν υπάρχουν και το τζάμπα έχει πεθάνει εδώ και καιρό για την Ελλάδα μας. Ρεζίλι Διεθνώς γίνονται τα VTS από τα καράβια που φωνάζουν και ξαναφωνάζουν , ακούν και ξανακούν από το προσωπικό -των όλο και αυξανόμενων χαλασμένων VTS - εδώ και καιρό, ότι τα VTS που περνούν και ξαναπερνούν είναι συνεχώς κλειστά χωρίς να προσφέρουν καμιά υπηρεσία όχι μόνο στα διερχόμενα πλοία αλλά και στα πλοία των εσωτερικών πλόων αλλά και των ιδίων των λιμανιών τους.

Και
στέλνουν και χαρτί για να μπουν στα port guide….
Αα ρε κράξιμο που έχουμε να φάμε………..
Και γιατί αυτό; Μακάρι να
μπορούσαμε να δώσουμε και τις απαντήσεις και τις λύσεις….
Όμως
λέμε τα εξής γνωστά και μη….και ρωτάμε;
1.
Η
INTRAKOM δεν συντηρεί τίποτα μιας και δεν έχει καμιά
σχετική συμβατική υποχρέωση, αφού πέρασαν τα 10 χρόνια και έχουν παραδοθεί
τα έργα στο Αρχηγείο το ΛΣ. Έχει κάνει αγωγές προς το ΛΣ, μάθαμε, για ενέργειες
αποκατάστασης σε VTS πριν και μετά την σύμβαση ,…..γεγονός που στάματα
κάθε νέα ενεργεία αποκατάστασης από τους Ιντρακομητες του Κόκκαλη.
2. ΟΙι
συντηρητές
τρέχουν ακατάπαυστα (όσοι έχουν μείνει αφού μερικοί βυσματούχοι συνάδελφοι,
μάθαμε ότι έχουν πάρει μετάθεση πριν την συμπλήρωση των 10 χρονών) για να
μπορέσουν εδώ και καιρό να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα με τις μηδενικές γνώσεις που
αποκόμισαν από την εκπαίδευση τους στην Ιντρακόμ, πράγμα που βολεύει την
εταιρία γιατί δεν θέλει να γνωρίζουν τίποτα οι συντηρητές για να έχει αυτή
ΠΑΝΤΑ το πρώτο λόγο και το πάνω χέρι για τις αποκαταστάσεις ζημιών.
3.
Που
είναι οι προγραμματιστές του συστήματος των VTS του ΛΣ οι όποιοι πήγαν
και εκπαιδευτήκαν στο εξωτερικό σπαταλώντας για αυτούς η Υπηρεσία εκατοντάδες
χιλιάδες Ευρώ (πεταμένα λεφτά) για αυτό το συγκεκριμένο λόγο ….; για να μπορούν
να κάνουν ότι θα έκανε η ΙΝΤΡΑΚΟΜ για τον
προγραμματισμό και την αποκατάσταση ζημιών;….. Κρύβονται- κύριοι της Ηγεσίας-
κάτω από τα γραφεία τους για μην και
τους πάρετε χαμπάρι και χάσουν τις καρεκλούλες τους στο Αρχηγείο και βρεθούν να
τρέχουν σε όλη την Ελλάδα για την αποκατάσταση των VTS, όπως οι κακόμοιροι οι
συντηρητές του συστήματος. Και φυσικά, στο μόνο που τους ρίχνουμε δίκαιο είναι
ότι μετά από τόσα χρόνια, 10 τον αριθμό, σιγά να μην θυμούνται τι τους έχουν
δείξει να κάνουν για την αποκατάσταση των VTS.
4.
Αφού
δεν θέλουμε τους Ιντρακομήτες (δεν το ξέρουμε αυτό … αλλά το εικάζουμε) γιατί
δεν κάνουν ένα νέο διαγωνισμό για να μπορέσουν να δουλέψουν επιτέλους τα VTS
ή γιατί δεν κάνουν νέα σύμβαση
με αυτούς για να τελειώσει το θέμα ή γιατί δεν στέλνουν εκ νέου
συναδέλφους που θέλουν να αναλάβουν τον προγραμματισμό των VTS
σε εκ νέου εκπαίδευση στη Ιντακομ, με την δέσμευση ότι θα δείξουν τα πάντα σε
αυτούς ή γιατί δεν ζητάμε από την Ιντακομ να μας δώσουν γραπτός τα πάντα
ότι αφορά τις συντηρήσεις στο λογισμικό κομμάτι των ΜΤΜ-100 (αφού έχει παραδοθεί
το έργο εύλογο θα ήταν να παραδώσουν τα πάντα όχι μόνο τα μηχανήματα άλλα και
τους κάθε λογής κωδικούς και μη του συστήματος).
5.
Παντός μέσα σε όλους βρέθηκε και ο νέος ΑΔΝΑ (προς τιμή του) ο όποιος
ασχολήθηκε με τα θέματα των VTS και από ότι μας είπαν
προσπαθεί (ματαία όμως) να τα ενεργοποιήσει άλλα βρίσκει πόρτα είτε από τους νομικούς
συμβούλους είτε από τους βολεμένους προγραμματιστές είτε από την μη ορθή
πληροφόρηση είτε από έλλειψη χρημάτων και κωδικών είτε από έλλειψη διοίκησης
και προγραμματισμού των υπηρετούντων που ασχολούνται με τα vts
στο Αρχηγείο του ΛΣ.
Γι’ αυτό δώστε
λύση κ. Υπουργέ ή εσείς κ. Αρχηγέ – κ. Υπαρχηγέ ή εσείς Κ. ΑΔΝΑ για την
νέα μέρα των VTS που ελπίζουμε ότι θα ξημερώσει για τους συνάδελφους που
υπηρετούν στα VTS… Ψάξτε λίγο το θέμα και
είμαστε σίγουροι ότι θα βρείτε λύση!!! Και αν νομίζετε ότι αυτοί που έχουν
αναλάβει την οργάνωση και την διοικήσει των VTS στο Αρχηγείο δεν είναι
σε θέση να δώσουν λύσεις γιατί είναι πολλά χρόνια και έχουν κουραστεί,
μεταθέστε τους και βρείτε άλλους Συνάδελφους που θέλουν να ασχοληθούν πραγματικά
με την οργάνωση τους. Είναι κρίμα ένα τόσο καλό σύστημα που δουλεύει εδώ και 10
χρόνια και κόστισε μια περιουσία σε μηχανήματα, εκπαίδευση και προσωπικό να
πάει χαμένο …. το χρήμα βεβαία κινεί τα πάντα…!!!!!
Αλλά είμαστε σίγουροι ότι πήγες χρημάτων υπάρχουν, άνθρωποι που θέλουν να ασχοληθούν μάλλον δεν υπάρχουν ……
Αλλά είμαστε σίγουροι ότι πήγες χρημάτων υπάρχουν, άνθρωποι που θέλουν να ασχοληθούν μάλλον δεν υπάρχουν ……
