Προς: - Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κωνσταντίνο Μουσουρούλη
- Υπουργό Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη
- Πολιτικά Κόμματα
- Γεν. Γραμματέα Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Αθανάσιο Μπούσιο
- Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου/Κλαδάρχη Ναυτιλιακής Πολιτικής κ. Χονδρονάσιο Αθανάσιο
- Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου/Διευθυντή Ναυτικής Εργασίας κ. Ισαάκογλου Νικόλαο
- ΠΝΟ – Ναυτεργατικά Σωματεία
Το ...κελεπούρι από την Κρήτη, που παίζει συνεχώς ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ εις βάρος των ναυτεργατών!!! |
Σύμφωνα με δηλώσεις της Υπουργού Τουρισμού κας Ο. Κεφαλογιάννη στα ΜΜΕ η ίδια και η κυβέρνηση αποφάσισαν την άρση του καμποτάζ στα μικρά Τουριστικά Επαγγελματικά σκάφη αναψυχής (θαλαμηγοί – κότερα κ.λπ).
Η άρση του καμποτάζ αφορά τα πλοία που φέρουν σημαία εκτός Ε.Ε (τρίτων χωρών) και έχουν δυνατότητα μεταφοράς κάτω των 49 επιβατών.
Η εν λόγω Υπουργός ήταν ανάμεσα στα πολιτικά πρόσωπα που έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην περσινή άρση του καμποτάζ για την κρουαζιερόπλοιο Ναυτιλία χωρίς προϋποθέσεις για την χώρα, την οικονομία και τις θέσεις εργασίας των ναυτικών μας.
Το αποτέλεσμα αυτής της εγκληματικής πολιτικής είναι από το 2011 να μην έχουμε κανένα πλοίο κρουαζιερόπλοιο με Ελληνική σημαία, οι Έλληνες Ναυτεργάτες, μετά από πολλές δεκαετίες εργασίας στα ελληνικά κρουαζιερόπλοια, απώλεσαν οριστικά την δουλειά τους και οι ελάχιστοι που απέμειναν δουλεύουν χωρίς να έχουν διασφαλισμένα και συγκροτημένα δικαιώματα (ΣΣΕ – ΝΑΤ – Συνδικαλιστική Εκπροσώπηση).
Επίσης με τον αφελληνισμό της κρουαζιερόπλοιου ναυτιλίας για άλλη μια φορά δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα τα ασφαλιστικά μας ταμεία (ΝΑΤ – Οίκος Ναύτη – Ταμεία Προνοίας κ.λπ) τα οποία είχαν απώλεια στα έσοδά τους εκατομμύρια ευρώ.
Σε ότι αφορά την πολυδιαφημιζόμενη παρουσία πολλών πολυεθνικών της κρουαζιέρας που δήθεν θα χρησιμοποιούσαν ελληνικά λιμάνια ως αφετηρία των πλοίων τους, όπως ισχυρίζονταν όλοι όσοι συμμετείχαν στο μέτωπο κατά του καμποτάζ, τα ως τώρα επίσημα στοιχεία είναι απογοητευτικά για αυτούς και δείχνουν ότι η υποτέλεια στις πολυεθνικές και η παροχή σκανδαλωδών προνομίων δεν δικαιώνουν όλους αυτούς οι οποίοι απεργάζονται στο όνομα της ανταγωνιστικότητας και της ελευθερίας του κεφαλαίου δυσμενέστατες λύσεις και επιλογές για τον τόπο μας και τους εργαζόμενους. Τα στοιχεία του 2012 θα επαναληφθούν και για το 2013 αφού κανένα πλοίο πολυεθνικής δεν έχει δηλώσει ως αφετηρία ελληνικό λιμάνι για την εκτέλεση της κρουαζιέρας.
Με την επέκταση της άρσης του καμποτάζ στα μικρά τουριστικά πλοία θεωρούμε βέβαιο ότι θα χαθούν περίπου 3.000 θέσεις εργασίας Ελλήνων Ναυτικών μαζί με την Ελληνική σημαία. Τα ίδια μέτρα θα έχουν καταστροφικές συνέπειες για τα ασφαλιστικά μας ταμεία τα οποία η κυβερνητική πολιτική τα οδηγεί στην οικονομική κατάρρευση.
Επιτέλους η υποταγμένη στην τρόικα και στο μεγάλο κεφάλαιο κυβέρνηση και το πολιτικό προσωπικό που την υπηρετεί πρέπει να καταλάβουν ότι δεν έχουν πολιτική νομιμοποίηση να ξεπουλούν τον πλούτο της χώρας στα ξένα συμφέροντα.
Οι εργαζόμενοι και οι ναυτεργάτες θα βρουν όλους εκείνους τους τρόπους να αντισταθούν σθεναρά σε αυτήν την αντεργατική επίθεση και θα παλέψουν ενωμένοι να μην περάσουν τα νέα μέτρα που τους οδηγούν στον διωγμό από την ναυτιλία, την ανεργία και την εξαθλίωση.
Με εντολή Διοίκησης
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Νταλακογιώργος Αντώνης Δεσποτίδης Νικήτας