Και βεβαια ο ΥΝΑ κυριος Μουρουσουλης που εκλεγεται απο την ναυτομανα Χιο θα ανακοινωσει και επισημα την Ιδιωτικη Εκπαιδευση ετσι ωστε να ικανοποιησει και τους ελληνες εφοπλιστες που χρονια τωρα οχι μονο κλαιγονται για τον ανισο οπως λενε ανταγωνισμο απο τα πλοια με τις ξενες σημαιες και τα τριτοκοσμικα πληρωματα αλλα ζητουν επιμονως και την ιδρυση ιδιωτικων σχολων που βεβαιως-βεβαιως θα τους δινουν "φτηνα εργατικα χερια".
Και τωρα να δουμε πως και ποτε θα αντιδρασει οχι μονο η ΠΝΟ αλλα και οι ενωσεις Πλοιαρχων και Μηχανικων,τα μελη των οποιων μεχρι τωρα τουλαχιστον "βγαινουν" απο τις κρατικες Ακαδημιες Εμπορικου Ναυτικου,ενω τωρα θα αποφοιτουν και απο τα ιδιωτικα σχολεια.
Και ενω θα περιμενουμε τις οποιες αντιδρασεις των "ναυτοπατερων" ας εξετασουμε η μαλλον ας αναφερθουμε πως σε μια περιοδο βαθειας πεινας για τον λαο οι απανταχου ελληνες εφοπλιστες που ταχαμου-ταχαμου νοιαζονται για την υφεση της Ελλαδας αβγατισαν τα εμπορικα τους πλοια,ενω την ιδια ακριβως στιγμη "αβγατιζαν" ομως και οι ανεργοι ναυτικοι μας.
Συμφωνα λοιπον με το Διεθνες Ναυτιλιακο Κεντρο που μαλλον εδρευει στο Λονδινο οι ελληνες εφοπλιστες εφτασαν τα πλοια τους απο 3.962 που ηταν το 2010 σε 4.043 "κομματια" το 2012,και σε τοναζ αντιστοιχει σε 273.354.881 DWT,ενω απο αυτα τα "κομματια" μονο στα 814 κυματιζει η ελληνικη σημαια.Ομως ενα χρονο πριν δηλ.το 2011 τα υπο ελληνικη σημαια πλοια αριθμουσαν 827,δηλ.καποιοι εξ αυτων που διαρκως κλαιγονται και απαιτουν μετρα υπερ τους και θελουν και φτηνους ελληνες καπεταναιους και μηχανικους υπεστειλαν απο τα πλοια τους την "πανακριβη" οπως λενε ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ.
Κατα τα αλλα κυριε ΥΝΑ νοιαζονται για τα δεινα που μαστιζουν την πατριδα τους,και τους ελληνες ναυτικους,οι οποιοι αντι να αβγαταινουν μειωνονται συνεχως αφου ουτε δουλεια για μουτσους δεν βρισκουν πια στα ελληνικα αλλα και τα ελληνοκτητα πλοια.
Οσο για τις σημαιες που προτιμουν αντι της γαλανολευκης οι εφοπλιστες μας ειναι της Λιβεριας,των νησιων Μαρσαλ,της Μαλτας του Παναμα αλλα και αλλων φορολογικων παραδεισων,για τους μπεζαχταδες τους.
Ενω την ιδια στιγμη οι εναπομειναντες περιπου 15.000 ελληνες ναυτικοι πληρωνουν οσο-οσο για ενα μπαρκο,που θα εξασφαλισει τα ως προς το ζειν των οικογενειων τους.
Επισης για να μην ξεχνιωμαστε αξιζει να σημειωθει οτι παντα συμφωνα με το Διεθνες Ναυτιλιακο Κεντρο το 60% των διεθνων μετοχων που παιζονται στα χρηματιστηρια ολου του πλανητη ανηκουν σε ελληνες εφοπλιστες,και τις εταιριες τους,ενω σε αριθμο πλοιων πρωτος ερχεται ο Ρεστης με 94 δευτερος ο Οικονομου με 92 και ακολουθουν οι Αγγελικουσης με 89,Γεωργιοπουλος με 85,Τσακος και Μελισσανιδης με 71,Προκοπιου με 70,Κουστας με 64,Φραγκου με 62 της οποιας μαλιστα η χρηματιστηριακη αξια της εταιριας της ξεπερναει το 1.000.000.000 δολλαρια,Βαφιας με 55 και παει λεγωντας.
Και ας υπαρχουν ελληνες ναυτικοι ολων των ειδικοτητων ανεργοι.Και ας αναζητουν μπαρκο.
Εσεις τον χαβα σας.
Θανος Λαμπροπουλος