ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Μισές...αλήθειες, μεγάλα...λόγια, τα συνήθη ψέματα, αλλά και η πλήρης αποκάλυψη των σχεδίων της συγκυβέρνησης Ν.Δ,ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ-ΚΩΣΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ!


Την Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012, συνήλθε σε συνεδρίαση, στην Αίθουσα Γερουσίας του Μεγάρου της Βουλής, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, υπό την προεδρία του προέδρου αυτής, Γιώργου Βλάχου, με θέμα ημερήσιας διάταξης: «Ενημέρωση των μελών της Επιτροπής, σύμφωνα με το άρθρο 36 παρ. 5 του Κανονισμού της Βουλής από τον Υπουργό Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη, για θέματα της αρμοδιότητάς του».
Φόρτος εργασίας δεν μου επέτρεψε να απομονώσω μόνο λίγα αποκαλυπτικά λόγια του υπουργού, τα τα οποία   όμως, αγαπητοί φίλοι, είναι ενδεικτικά για τις προθέσεις του κ. Κωστή Μουσουρούλη και για τις υπηρεσίες, που προσφέρει:
Αυτά τα ολίγα και ο νοών νοείτω!
Πόπη Χριστοδουλίδου

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Για τα προβλήματα του Λ.Σ: 
 ¨"Εμείς θέτουμε ως στόχο να πολλαπλασιάσουμε τις επιτυχίες του Λιμενικού Σώματος, αξιοποιώντας στο βέλτιστο βαθμό τα διαθέσιμα χερσαία, πλωτά και εναέρια μέσα, αλλά και τις εκπαιδευμένες ειδικές μονάδες, εμπλουτίζοντας τις δράσεις πρόληψης και καταστολής. Έχω δώσει σαφή οδηγία να μην υπάρχει κανένα μέσο, το οποίο να υπολειτουργεί. Υπάρχουν βέβαια προβλήματα στα ανταλλακτικά, στα καύσιμα, αλλά η αξιοποίηση των διαθέσιμων μέσων είναι πρώτη μας προτεραιότητα. Πριν σχεδιάσουμε την ανανέωση του εξοπλισμού, ας λειτουργήσουμε σωστά αυτόν που ήδη διαθέτουμε".

..."Ακόμα και αν κατορθώσουμε να προσλάβουμε νέα στελέχη - υπάρχει μια πρόταση που δεν μπορεί να προχωρήσει άμεσα - θα καλύψουμε μόνο τις αποστρατείες. Άρα, το ΛΣ αρχίζει και απογυμνώνεται, κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεται καλύτερη οργάνωση."...
"Όσον αφορά το ερώτημα του κ. Παναγιώταρου, το Λιμενικό Σώμα, κύριε συνάδελφε, δεν είναι σε άσχημη κατάσταση, όπως περιγράψατε, ούτε το 70% των σκαφών του είναι παροπλισμένα. Δεν χρειάζεται να είναι Υπουργός κάποιος για να σας το πει αυτό. Το Λιμενικό Σώμα λειτουργεί. Η καλύτερη απόδειξη είναι το ότι οι μεταναστευτικές ροές από το ανατολικό Αιγαίο προς τα νησιά μας έχουν περιοριστεί κατά πολύ. Η είσοδος γίνεται από τον Έβρο".
Για το ΝΑΤ : 
"Όσον αφορά στα θέματα ΝΑΤ και Οίκου Ναύτου, το ΝΑΤ, όπως γνωρίζετε, εποπτεύεται από το Υπουργείο Εργασίας. Εμείς συνεργαζόμαστε στενά με τα συναρμόδια Υπουργεία ώστε να μπορέσουμε - ελπίζω σύντομα - να διασφαλίσουμε, ειδικά για τον Οίκο Ναύτου, πληρότητα παροχής υπηρεσιών σε όλο τον ελλαδικό χώρο και, εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό, τουλάχιστον στις περιοχές όπου οι ναυτικοί αντιπροσωπεύουν μεγάλο ποσοστό σε σχέση με το σύνολο του τοπικού πληθυσμού.

Για τον Οίκο Ναύτου: 

Αυτά πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Θέλω επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια, μαζί με τον Υπουργό Εργασίας και τον Υπουργό Υγείας, ώστε να διατηρήσουμε, όπως είπα και πριν, την αυτοτέλεια του Οίκου Ναύτου αλλά και τη δυνατότητα να παρέχει πλήρεις υπηρεσίες, αν όχι παντού στη χώρα, τουλάχιστον εκεί όπου υπάρχουν θύλακες - ας το πούμε έτσι - ναυτικών."

Για την ναυτική εκπαίδευση-Υπέρμαχος της ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης!

"Mε αφορμή αυτά που είπε ο κ. Καραθανασόπουλος για τη δημόσια ναυτική εκπαίδευση, θέλω να προσθέσω ότι σαφώς και πρέπει να υπάρχει πυλώνας δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης. Σας είπα ότι θα δουλέψουμε σε όλα τα επίπεδα, στις υποδομές, τον εξοπλισμό και τη διδακτέα ύλη. Θα παρουσιάσω σχετικό πρόγραμμα. Είμαστε δε σε φάση τελικής συνεννόησης για τη συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Θα συνεφέρουμε τις Ακαδημίες για να σταματήσει και η ταπεινωτική, πολλές φορές, για τους διοικητές επαιτεία ακόμα και για την πληρωμή ενός υδραυλικού. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα πετύχει το πρόγραμμα. Ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να «ανοίξουμε» και την ιδιωτική ναυτική εκπαίδευση. Υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο. Τα Προεδρικά Διατάγματα και οι Υπουργικές Αποφάσεις είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Και οι δυο πυλώνες θα αναπτυχθούν παράλληλα. Θα σας πω ειλικρινά τι σκέφτομαι. Η δημόσια παιδεία στην Ελλάδα δεν πήγε καλά, διότι θεωρεί τον μαθητή ως δεδομένο της «πελάτη». Δεν έχει λοιπόν κίνητρο να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αφού η «πελατεία» παραμένει σταθερή. Σκεφθείτε το λίγο. Η ιδιωτική ναυτική εκπαίδευση, υπό την προϋπόθεση αναβάθμισης της δημόσιας, μαζί, μπορούν να απογειώσουν την ελληνική ναυτιλία".