ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑ
'Ολα τα πλοία που αντιμετώπιζαν κατασκευαστικά προβλήματα ή είχαν πραγματοποιήσει μετασκευές παράνομες στο παρελθόν,είχαν εφεύρει έναν πολύ έξυπνο τρόπο προκειμένου να λαμβάνουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων και τους νηογνώμονες.
Δήλωναν απώλεια των αρχικών ναυπηγικών σχεδίων και εξέδιδαν νέα σχέδια από τον Ελληνικό νηογνώμονα σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που επιθυμούσαν. Ο Ελληνικός νηογνώμονας θεωρούσε τα σχέδια και βάσει αυτών εξέδιδε πιστοποιητικό κλάσης και εν συνεχεία η επιθεώρηση πιστοποιητικό ασφαλείας ή ΠΓΕ.
Το σύστημα αυτό καλά κρατούσε έως ότου το 2009 ο Ελληνικός νηογνώμονας έχασε την πιστοποίηση του από την ευρωπαϊκή ένωση.
Μετά από αυτό όλα τα θεωρημένα από αυτόν πιστοποιητικά ή σχέδια θεωρούνται άκυρα διότι δεν έχουν την αξιοπιστία ενός έγκυρου οργανισμού.
Το 2010 το σύνολο σχεδόν των πλοίων που ήταν στον Ελληνικό νηογνώμονα μεταπήδησε στον Ρωσικό ο οποίος και τα δέχθηκε χωρίς να πραγματοποιήσει αρχικές ναυπηγικές και μηχανολογικές επιθεωρήσεις , παρά μόνο βασίσθηκε στα πρότερα άκυρα πλέον σχέδια και πιστοποιητικά του Ελληνικού νηογνώμονα.
Μετά την αποκάλυψη της παράνομης έκδοσης πιστοποιητικών από τον Ρώσικο νηογνώμονα και το δέσιμο 80 και πλέον πλοίων σε όλη την Ελλάδα, οι πλοιοκτήτες στράφηκαν σε άλλους αναγνωρισμένους νηογνώμονες ή παρέμειναν στο Ρωσικό ο οποίος άλλαξε εκπροσώπους στην Ελλάδα.
Όσα πλοία είχαν αρχικά σχέδια και διενήργησαν πραγματικές επιθεωρήσεις, έλαβαν εκ νέου κλάση χωρίς κανένα πρόβλημα.
Υπήρξε όμως ένας αριθμός πλοίων (7) περίπου τα οποία δεν τα δεχόταν κανείς νηογνώμονας διότι δεν είχαν αρχικά σχέδια ή παρουσίαζαν σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα ή είχαν πραγματοποήσει παράνομες μετασκευές που επηρέαζαν την ευστάθεια τους .
Αυτά τα πλοία αφού εκδιώχθηκαν από τον Ρωσικό, Ιταλικό ,Γαλλικό ,Αγγλικό κλπ νηογνώμονα , βρήκαν την λύση στον πρωτοεμφανιζόμενο μετά από δέκα χρόνια στη χώρα μας Πολωνικό νηογνώμονα , ο οποίος δεν έχει αναγνωρισμένο γραφείο στην Ελλάδα αλλά δέχεται τα σχέδια των πλοίων με κουριέρ!!! τα ελέγχει στην Πολωνία και επιθεωρεί το σκάφος με βιντεοκάμερα και εν συνεχεία εκδίδει πιστοποιητικά κλάσης ,βασιζόμενος στα σχέδια που έχουν εκδοθεί από τον καταργηθέντα για αναξιοπιστία Ελληνικό νηογνώμονα.Όλη αυτή βέβαια η εξυπηρέτηση με το ανάλογο τίμημα.
Αποτέλεσμα όλων αυτών αυτή την στιγμή όλα τα σκάφη που δεν είχαν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με όλους τους ευρωπαϊκούς νηογνώμονες, σήμερα να κυκλοφορούν στο Αιγαίο στην Κρήτη και στο Ιόνιο, μεταφέροντας επιβάτες .
Όλοι αυτή η διαδικασία είναι γνωστή σε όλους στην επιθεώρηση πλοίων , αλλά καλύπτονται λέγοντας ότι εφ΄όσον υπάρχει πιστοποιητικό νηογνώμονα εμάς δεν μας πέφτει λόγος.Όταν γίνει όμως το κακό και εμείς θα σας έχουμε προειδοποιήσει γι΄αυτό, τότε δεν θα υπάρξει καμία δικαιολογία για κανέναν, θα είσαστε όλοι συνένοχοι σε έγκλημα κατά των συνανθρώπων σας.
Ενημερώνουμε κάθε αρμόδιο εισαγγελέα, τον νέο υπουργό Ναυτιλίας και κάθε αρμόδια υπηρεσία για την κομπίνα που εφαρμόζεται.
Διενεργήσατε άμεσα πραγματογνωμοσύνες από ανεξάρτητους πραγματογνώμονες (καθηγητές ναυπηγικής πολυτεχνείου) και σώστε τα μελλοντικά θύματα της ασυνειδησίας των απλήστων.
Οι έντιμοι υπάλληλοι