ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Τελικά το σύστημα είναι το εξής, "ασε να καταλαγιάσει λίγο ο θόρυβος και εδώ είμαστε πάλι".
Θυμάσαι βέβαια το τι είχε γίνει με τον Ρωσικό νηογνώμονα και τα πλαστά πιστοποιητικά που είχε εκδώσει.
Θυμάσαι επίσης ότι 5-6 πλοία δεν τα δεχόταν κανένας νηογνώμονας ούτε ο ρώσικος πλέον, εξαιτίας των κατασκευαστικών προβλημάτων και των παράνομων μετασκευών που είχαν κάνει.
Ε ... λοιπόν ως εκ θαύματος όλα λύθηκαν και επιδιορθώθηκαν
και η αγαπητή μας επιθεώρηση εξέδωσε τα πιστοποιητικά ασφαλείας όπως ήτα και πρώτα ...σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα.Μόνο που τώρα τον ρόλο του καλού σαμαρείτη δεν τον 'επαιξε ο ρωσικός αλλά ο Πολωνικός νηογνώμονας (αυτός που ειχε πιστοποιήσει και το LEADER με τους 25 νεκρούς ναυτικούς).
Σου γνωρίζω τα πλοία που πήραν ...το ΝΑΞΟΣ ΣΤΑΡ τελείωσε σε κατηγορία β πλόων άν και αδελφό του πλοίο στη μύκονο εκτελεί γ΄πλόες και με το δίκιο του ο άνθρωπος πάει να τρελαθεί.
Με εκτίμηση ένας φίλος από μέσα.
Τα πρώτα πλοία πήραν τα πιστοποιητικά τους και ακολουθούν και τα υπόλοιπα(ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΒΡΉΚΑΜΕ ΠΑΠΆ ΝΑ ΘΆΨΟΥΜΕ 5-6)και η Επιθεώρηση απλός θεατής και εκδότης πιστοποιητικών με την αιτιολογία ....
ε αφού το πιστοποιεί ο νηογνώμονας εμείς τι να κάνουμε..Σου γνωρίζω τα πλοία που πήραν ...το ΝΑΞΟΣ ΣΤΑΡ τελείωσε σε κατηγορία β πλόων άν και αδελφό του πλοίο στη μύκονο εκτελεί γ΄πλόες και με το δίκιο του ο άνθρωπος πάει να τρελαθεί.
Το ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ μόλις έμαθε για το ΝΑΞΟΣ κατέπλευσε στο Πειραια από την Κρήτη και στρογγυλοκάθισε στα γραφεία των μη αναγνωρισμένων εκπροσώπων του Πολωνικού νηογνώμονα. Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ περισσότερα.Να ερευνήσεις και τον ρόλο που παίζει στην επιθεώρηση ένας πράκτορας ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ και την σχέση του με πλοιοκτήτες και επιθεωρητές καθώ και κάτι περίεργες κινήσεις λογαριασμών.
Με εκτίμηση ένας φίλος από μέσα.