1:34 μ.μ. Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2012
- Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Φίλιππο Πελτσάνικο
- Πολιτικά Κόμματα
-Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα. Άννα Διαμαντοπούλου
- Υπουργό Οικονομικών κ. Φίλιππο Σαχινίδη
- Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γιώργο Κουτρουμάνη
- ΓΣΕΕ – Εργατικό Κέντρο Πειραιά
- ΠΝΟ – Ναυτεργατικά Σωματεία
- Ημερήσιο Τύπο και λοιπά ΜΜΕ
Η κυβέρνηση προχωρά ακάθεκτη στο αντεργατικό της έργο. Αυτήν την φορά με την κατάθεση νόμου στην Βουλή για την απελευθέρωση της κρουαζιέρας για τα κρουαζιερόπλοια τρίτων χωρών (σημαίες ευκαιρίας).
Με το νομοσχέδιο καταργούνται οι διατάξεις του νόμου Κατσέλη που αφορούσαν έκτακτη εισφορά ανά επιβάτη, αποσύρθηκε επίσης η διάταξη για την υπογραφή σύμβασης με τις εταιρίες κρουαζιέρας, η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών στο ΝΑΤ των Ελλήνων Ναυτικών θα ισχύει σε όλα τα κρουαζιερόπλοια ανεξαρτήτως σημαίας.
Με την τελευταία αυτή διάταξη εξωθούνται οι όποιες εταιρίες ήθελαν την ελληνική σημαία να προσφύγουν σε κοινοτική ή άλλη σημαία τρίτων χωρών.
Στο νέο αυτό αντιναυτεργατικό σκηνικό που έχουν διαμορφώσει από κοινού (κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, Μπακογιάννη, εφοπλιστές, υποτακτικοί των πολυεθνικών του τουρισμού, της κρουαζιέρας αλλά και της τρόικας) με την απελευθέρωση του καμποτάζ για πρώτη φορά τα τελευταία 60 χρόνια δεν υπάρχει κρουαζιερόπλοιο ελληνικής σημαίας και επομένως Έλληνες Ναυτεργάτες με κατοχυρωμένα και συγκροτημένα δικαιώματα (κοινωνική ασφάλιση, ελληνική ΣΣΕ κ.λπ).
Η μοναδική εταιρία που είχε έως πέρυσι ελληνική σημαία (Core Marine – Λούης) μετά τις τελευταίες ρυθμίσεις περί καμποτάζ προχώρησε στην αποβολή της ελληνικής σημαίας σηκώνοντας σημαία Μάλτας (η οποία κατατάσσεται στις σημαίες ευκαιρίας από την ITF). Επίσης η ίδια αυτή εταιρία προχώρησε στην αλλαγή της σημαίας χωρίς να έχει τακτοποιήσει τις οφειλές του προς το ΝΑΤ οι οποίες ανέρχονται σε 15 εκατομμύρια (βεβαιωμένες οφειλές στην ΔΟΥ).
Στο μεταξύ οι κίνδυνοι για την ασφάλεια των κρουαζιερόπλοιων και των χιλιάδων επιβατών που αυτά μεταφέρουν, όπως απέδειξε και το πολύνεκρο ατύχημα του «Costa Concordia», είναι πολύ αυξημένοι με το πολυεθνικό πλήρωμα όπου δεν υπάρχει κοινή και ενιαία γλώσσα, η εκπαίδευση, η γνώση και η εμπειρία πολλών αλλοδαπών πληρωμάτων βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα.
Οι εμπνευστές, οι οργανωτές και τα παπαγαλάκια της απελευθέρωσης του καμποτάζ τώρα πια μεταθέτουν το όποιο ενδιαφέρον για την εγκατάσταση εταιριών κρουαζιέρας σε ελληνικό λιμάνι για το 2014.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες για το καθεστώς ασυδοσίας που εξασφαλίζει στα κρουαζιερόπλοια των πολυεθνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων καθώς επίσης για το ξεκλήρισμα των Ελλήνων Ναυτεργατών από την κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία και το τέλος της ελληνικής σημαίας σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα της Ναυτιλίας.
Απαιτούμε έστω και την τελευταία στιγμή να αποσυρθεί η διάταξη για την απελευθέρωση του καμποτάζ από το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στις 22/3/2012 και περιλαμβάνει θέματα ναυτιλίας, να δρομολογηθεί άμεσα διάλογος μεταξύ των εκπροσώπων των Ναυτικών και όλων των φορέων και των εταιριών που επιθυμούν την ελληνική σημαία στο Αιγαίο, που θέλουν Έλληνες Ναυτικούς οι οποίοι αποδεδειγμένα είναι από τους πιο ικανούς, έμπειρους ναυτικούς του κόσμου.
Με εντολή Διοίκησης
Ο Πρόεδρος
Η κυβέρνηση προχωρά ακάθεκτη στο αντεργατικό της έργο. Αυτήν την φορά με την κατάθεση νόμου στην Βουλή για την απελευθέρωση της κρουαζιέρας για τα κρουαζιερόπλοια τρίτων χωρών (σημαίες ευκαιρίας).
Με το νομοσχέδιο καταργούνται οι διατάξεις του νόμου Κατσέλη που αφορούσαν έκτακτη εισφορά ανά επιβάτη, αποσύρθηκε επίσης η διάταξη για την υπογραφή σύμβασης με τις εταιρίες κρουαζιέρας, η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών στο ΝΑΤ των Ελλήνων Ναυτικών θα ισχύει σε όλα τα κρουαζιερόπλοια ανεξαρτήτως σημαίας.
Με την τελευταία αυτή διάταξη εξωθούνται οι όποιες εταιρίες ήθελαν την ελληνική σημαία να προσφύγουν σε κοινοτική ή άλλη σημαία τρίτων χωρών.
Στο νέο αυτό αντιναυτεργατικό σκηνικό που έχουν διαμορφώσει από κοινού (κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, Μπακογιάννη, εφοπλιστές, υποτακτικοί των πολυεθνικών του τουρισμού, της κρουαζιέρας αλλά και της τρόικας) με την απελευθέρωση του καμποτάζ για πρώτη φορά τα τελευταία 60 χρόνια δεν υπάρχει κρουαζιερόπλοιο ελληνικής σημαίας και επομένως Έλληνες Ναυτεργάτες με κατοχυρωμένα και συγκροτημένα δικαιώματα (κοινωνική ασφάλιση, ελληνική ΣΣΕ κ.λπ).
Η μοναδική εταιρία που είχε έως πέρυσι ελληνική σημαία (Core Marine – Λούης) μετά τις τελευταίες ρυθμίσεις περί καμποτάζ προχώρησε στην αποβολή της ελληνικής σημαίας σηκώνοντας σημαία Μάλτας (η οποία κατατάσσεται στις σημαίες ευκαιρίας από την ITF). Επίσης η ίδια αυτή εταιρία προχώρησε στην αλλαγή της σημαίας χωρίς να έχει τακτοποιήσει τις οφειλές του προς το ΝΑΤ οι οποίες ανέρχονται σε 15 εκατομμύρια (βεβαιωμένες οφειλές στην ΔΟΥ).
Στο μεταξύ οι κίνδυνοι για την ασφάλεια των κρουαζιερόπλοιων και των χιλιάδων επιβατών που αυτά μεταφέρουν, όπως απέδειξε και το πολύνεκρο ατύχημα του «Costa Concordia», είναι πολύ αυξημένοι με το πολυεθνικό πλήρωμα όπου δεν υπάρχει κοινή και ενιαία γλώσσα, η εκπαίδευση, η γνώση και η εμπειρία πολλών αλλοδαπών πληρωμάτων βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα.
Οι εμπνευστές, οι οργανωτές και τα παπαγαλάκια της απελευθέρωσης του καμποτάζ τώρα πια μεταθέτουν το όποιο ενδιαφέρον για την εγκατάσταση εταιριών κρουαζιέρας σε ελληνικό λιμάνι για το 2014.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες για το καθεστώς ασυδοσίας που εξασφαλίζει στα κρουαζιερόπλοια των πολυεθνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων καθώς επίσης για το ξεκλήρισμα των Ελλήνων Ναυτεργατών από την κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία και το τέλος της ελληνικής σημαίας σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα της Ναυτιλίας.
Απαιτούμε έστω και την τελευταία στιγμή να αποσυρθεί η διάταξη για την απελευθέρωση του καμποτάζ από το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στις 22/3/2012 και περιλαμβάνει θέματα ναυτιλίας, να δρομολογηθεί άμεσα διάλογος μεταξύ των εκπροσώπων των Ναυτικών και όλων των φορέων και των εταιριών που επιθυμούν την ελληνική σημαία στο Αιγαίο, που θέλουν Έλληνες Ναυτικούς οι οποίοι αποδεδειγμένα είναι από τους πιο ικανούς, έμπειρους ναυτικούς του κόσμου.
Με εντολή Διοίκησης
Ο Πρόεδρος
Νταλακογιώργος Αντώνης
Ο Γεν. Γραμ
Δεσποτίδης Νικήτας