ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Θα...καεί το λιμάνι-48ωρες επαναλαμβανόμενες μάλλον απο τις 26-Αγώνας σκληρός των ναυτεργατών , μέχρι την τελική νίκη!

ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ ΠΕΕΜΑΓΕΝ ΠΕΠΡΝ ΠΕΣ/ΝΑΤ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ

ΟΛΟΙ ΣΤΗN ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 13 ΜΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 10.30 π.μ στα Γραφεία της ΠΕΜΕΝ (ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 21)

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ 48ΩΡΩΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.



Ναυτεργάτες, συνταξιούχοι, σπουδαστές,


Tα μέτρα που μας οδηγούν στο μεσαίωνα μπορεί να έχουν ψηφιστεί, μπορεί να έχουν γίνει νόμος, όμως, για να μπουν στη ζωή, πρέπει οι εφοπλιστές, να τα εφαρμόσουν στους τόπους δουλειάς, στα καράβια. Στους τόπους δουλειάς λοιπόν, θα μας βρουν απέναντί τους, ενωμένους και αποφασισμένους, έτοιμους για σκληρούς, ανυποχώρητους αγώνες, μέχρι να τα ακυρώσουμε στην πράξη. Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις μας με την προετοιμασία ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ. Κάθε ναυτεργάτης, κάθε εργαζόμενος έχει καθήκον να πυκνώσει τις γραμμές του αγώνα. Το αγωνιστικό περήφανο παράδειγμα των χαλυβουργών δείχνει το δρόμο της ταξικής συσπείρωσης και αντεπίθεσης που πρέπει να βαδίσουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι.


Ντροπή για τον εργάτη είναι να μένει φοβισμένος, να ζει υποταγμένος, δεχόμενος ότι από τη στιγμή που τα μέτρα έχουν ψηφιστεί δεν μπορούμε να τα σταματήσουμε. Μαζί με τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία, το ΠΑΜΕ μπορούμε να παρεμποδίσουμε τη μείωση μισθών και να υπερασπίσουμε τις Συλλογικές Συμβάσεις διεκδικώντας αυξήσεις. Να αναλάβουμε δράση για ανάπτυξη κάθε μορφής αγώνα. Με τη συμμετοχή μας στις Λαϊκές Επιτροπές να δεθούν οι τόποι δουλειάς με τις εργατογειτονιές.

Συνάδελφοι, οι κατακτήσεις, που σήμερα αφαιρούνται, ήταν αποτέλεσμα μακροχρόνιων ταξικών αγώνων. Άλλωστε, οι εργάτες ποτέ δεν κατέκτησαν τίποτε χωρίς αγώνα και θυσίες κόντρα και ενάντια στους νόμους της εκάστοτε κυβέρνησης. Ο αγώνας για το 8ωρο ήταν αγώνας ορόσημο για να μετριαστεί η άγρια εκμετάλλευση και η δουλειά από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οι συλλογικές συμβάσεις ήταν επίσης σπουδαία κατάκτηση που ήρθε με μακροχρόνιους αγώνες και καθόρισε τους όρους που ο εργάτης πουλά την εργατική του δύναμη. Το ίδιο και η Κοινωνική Ασφάλιση. Παρέμενε ωστόσο πάντα το ζήτημα της απλήρωτης δουλειάς που την καρπωνόταν ο κεφαλαιοκράτης.

Με αποφασιστικότητα πρέπει να πολεμήσουμε τις δυνάμεις του σάπιου και διεφθαρμένου εργοδοτικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού, σε ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΠΝΟ, οι δυνάμεις αυτές θα πρωτοστατήσουν και πάλι στην τρομοκρατία, στους εκβιασμούς, θα γίνουν οι κήρυκες του «τίποτα δεν γίνεται», «δεν υπάρχει άλλος δρόμος» δίνοντας αβάντα σε κυβέρνηση και τρόικα, για να περάσουν ανώδυνα τα νέα συντριπτικά μέτρα πτώχευσης του λαού.

Πριν ακόμα ολοκληρωθεί η ψήφιση των εφαρμοστικών νόμων που μεταξύ άλλων


• Καταργούν τις ΣΣΕ.


• Πρόσθετη μείωση σε μισθούς και συντάξεις με την εφαρμογή του χαρατσιού της «εισφοράς αλληλεγγύης» σε μηνιαία βάση.


• Με την υπουργική απόφαση 476 – 28/2/2012, μειώνονται οι συντάξεις των ναυτεργατών αναδρομικά απο 1/1/2012, κατά 7%.


• Από 1η Απρίλη καταργείται ο Οίκος Ναύτου και ενσωματώνεται στον ΕΟΠΠΥ, τινάζοντας στον αέρα την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τα επιδόματα ανεργίας και τα περιουσιακά του στοιχεία, σε βάρος των ασφαλισμένων του.


• Λεηλάτησαν τα αποθεματικά του ΝΑΤ και του ΕΛΟΕΝ με την χρήση του «κουρέματος». Συγκεκριμένα για τον ΕΛΟΕΝ που είχε στις 27/1/2012 αποθεματικό 51,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε στα 19,5 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 32 εκατ. ευρώ (μείον 62%).


• Καταργούν το ΓΕΝΕ και το εντάσσουν στον ΟΑΕΔ με την ανεργία, ακόμα και με τα πλασματικά στοιχεία του ΓΕΝΕ, να παίρνει εκρηκτικές διαστάσεις.


• Προωθείται η ένταξη του ΝΑΤ στο υπουργείο Εργασίας, ενώ με την μείωση των 150 εκατ. ευρώ από την κρατική επιχορήγηση που προβλέπεται από το άρθρο 44 του ν. 3986/2011, τινάζονται συθέμελα στοιχειώδη δικαιώματα των ασφαλισμένων του.


• Προωθούν με νομοσχέδιο την κατάργηση του καμποτάζ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων και στην ακτοπλοϊα, καθώς και την χρήση ένοπλων φρουρών στα ποντοπόρα πλοία με πρόσχημα την πειρατεία.


• Διαμορφώνουν θεσμικό πλαίσιο για την ιδιωτικοποίηση της ναυτικής εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης.


Την ώρα που οι εφοπλιστές


►Στην ακτοπλοΐα παρά τις γραπτές δεσμεύσεις τους δεν εφαρμόζουν τις ΣΣΕ.


►Στα ποντοπόρα πλοία και τα κρουαζιερόπλοια ελάχιστοι ναυτεργάτες έχουν ΣΣΕ και ασφάλιση ενώ για τις υπόλοιπες θέσεις εργασίας, οι μισθοί καθορίζονται από τα δουλεμπορικά κυκλώματα με την συναίνεση της ITF και της ΠΝΟ.


►Οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν φορολογία, ούτε για τα κέρδη, ούτε για τα περιουσιακά τους στοιχεία, απολαμβάνουν 56 νόμιμες φοροαπαλλαγές και συνεχίζουν τη λεηλασία του ΝΑΤ.


Συγκυβέρνηση, Τρόϊκα, Μονοπώλια, ετοιμάζουν να φορτώσουν στις πλάτες των λαϊκών στρωμάτων και τα επόμενα συμπληρωματικά πακέτα.


● Νέα μέτρα φορολογικής εξαχρείωσης από τον Ιούνη. Τσεκούρι σε όλες τις «ελαφρύνσεις» των λαϊκών νοικοκυριών, ανατιμήσεις ΦΠΑ στα εμπορεύματα μαζικής κατανάλωσης, νέα χαράτσια στη μικρή ακίνητη περιουσία κ.ά.


● Νέο τσεκούρι στις κύριες συντάξεις και για τα ποσά κάτω από 1.300 ευρώ. Ξανά στον Προκρούστη οι δαπάνες για Υγεία, Πρόνοια.


Καμιά ανοχή στην προπαγάνδα τους. Με το ψευτοδίλημμα «ευρώ ή χάος» προσπαθούν να φοβηθεί τόσο πολύ ο λαός ώστε να ξεχάσει ότι καταστρέφουν τη ζωή του.


Αλήθεια τι έφερε αυτό το σύστημα, αυτός ο δρόμος ανάπτυξης στους εργαζόμενους; Ποιος οδήγησε την εργατική τάξη και τα πλατιά λαϊκά στρώματα σε αυτή την κατάσταση;


Είναι φανερό ότι αυτός ο δρόμος ανάπτυξης έφερε φέρνει και θα φέρνει ανεργία, φτώχεια, χαμηλούς μισθούς και συντάξεις. Δεν μπορεί να δώσει καμιά φιλολαϊκή λύση γιατί το σημερινό σύστημα βασίζεται στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και στόχο του έχει το κέρδος και όχι την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Τίποτα «νέο» και ελπιδοφόρο δεν μπορεί να προκύψει όσο στην παραγωγή κυριαρχούν τα μονοπώλια και στην πολιτική τα κόμματά τους.

Να γιατί οι αγώνες μας για να είναι αποτελεσματικοί πρέπει να έχουν στόχο, την κοινωνική ιδιοκτησία στα βασικά, συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής. Στον ορυκτό πλούτο, στη βιομηχανία, στην Ενέργεια, στην ανάπτυξη της Ναυτιλίας με κεντρικό σχεδιασμό και όχι άναρχα και με κριτήριο το κέρδος των εφοπλιστών, που τα πλοία, τα λιμάνια, τα ναυπηγεία θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία. Αυτή η ναυτιλία μπορεί να εξασφαλίσει το δικαίωμα στην πλήρη – σταθερή εργασία και τα άλλα δικαιώματα των ναυτεργατών που θα απαλλαχθούν από το βραχνά της ανεργίας, της ανασφάλειας, της εφοπλιστικής εκμετάλλευσης και καταπίεσης. Κυρίαρχος θα είναι ο λαός μόνο όταν θα γίνει ιδιοκτήτης των μέσων παραγωγής.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ.

Πειραιάς 7 Μάρτη 2012