αναδημοσίευση
Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012
Επείγον από την Σκόπελο!
Προειδοποίηση για τους κινδύνους που εγκυμονούν σε βάρος της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής ένα πλοίο 39 ετών και επικίνδυνο εξυπηρετεί τα νησιά βορείων Σποράδων αυτός είναι και ο λόγος που οι εφοπλιστές θέλουν τον κύριο τσιριχτό Γεωργιάδη στο υπουργείο, άλλα και η αδιαφορία των δημάρχων Σκοπέλου Σκιάθου κ Αλόννησου προκαλεί πολλά ερωτηματικά !
Από τη θεωρία γνωρίζουμε ότι άσπρος καπνός σε μηχανή Diesel σημαίνει ότι έχουμε στα καυσαέρια άκαυστο καύσιμο ή υδρατμούς.
Τώρα για το τι συμβαίνει στο Σαντορίνη, μας μας εξηγήσει κάποιος πιο ειδικός.
Το πλοίο στις 16/2/2011 αποπλέοντας από Βόλο για Σκιάθο - Σκόπελο - Αλόννησο, με 110 επιβάτες και 34 ναυτεργάτες πλήρωμα, «έμεινε» εν πλω από βλάβη στο Νο 2 κύλινδρο της δεξιάς κύριας μηχανής. Την ίδια βλάβη είχε υποστεί και την περασμένη Δευτέρα 14/2/2011 με 101 επιβάτες.
Το κατά πόσο αποκαταστάθηκε η βλάβη, τι έλεγχος έγινε από τις αρμόδιες αρχές και κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα πιστοποιητικά του νηογνώμονα για το πλοίο, τα επιβεβαίωσε η δεύτερη βλάβη στην ίδια μηχανή μέσα σε διάστημα 48 ωρών.
Έτσι ήταν και το έφεραν στην Ελλάδα
Δείτε τη έγινε στης Αζόρες και παραθέτουμε επερώτηση στην βουλή από πέρυσι
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στις Β. Σποράδες
21/02/11
Προς τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
Προειδοποίηση για τους κινδύνους που εγκυμονούν σε βάρος της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα η ασυδοσία των εφοπλιστών και η πολιτική που τους καλύπτει, αποτελούν οι απανωτές βλάβες που παρουσιάζει το υπερήλικο με έτος κατασκευής το 1974 και όπως αποδεικνύεται περίτρανα, υποσυντήρητο πλοίο «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ» της εταιρείας HSW το οποίο παρ' όλα αυτά, συνεχίζει να εκτελεί δρομολόγια.
Το πλοίο στις 16/2/2011 αποπλέοντας από Βόλο για Σκιάθο - Σκόπελο - Αλόννησο, με 110 επιβάτες και 34 ναυτεργάτες πλήρωμα, «έμεινε» εν πλω από βλάβη στο Νο 2 κύλινδρο της δεξιάς κύριας μηχανής. Την ίδια βλάβη είχε υποστεί και την περασμένη Δευτέρα 14/2/2011 με 101 επιβάτες.
Το κατά πόσο αποκαταστάθηκε η βλάβη, τι έλεγχος έγινε από τις αρμόδιες αρχές και κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα πιστοποιητικά του νηογνώμονα για το πλοίο, τα επιβεβαίωσε η δεύτερη βλάβη στην ίδια μηχανή μέσα σε διάστημα 48 ωρών.
Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, τι μέτρα θα πάρει για να πάψει να εκτελεί δρομολόγια το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ» και να δρομολογηθεί άμεσα στη γραμμή που εξυπηρετούσε σύγχρονο και ασφαλές πλοίο.
κλείνοντας θέλουμε να ζητήσουμε από τούς υπεύθυνους να κάνουν κάτι πριν είναι αργά