ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Η ΠΟΕΠΛ.Σ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ Η ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΝΑ ΠΑΓΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ!!!

ΠΡΟΣ:peiratikoi@yahoo.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

κ. Χριστοδουλιδου,
κάθε μήνα μου γίνονται κρατήσεις.
Μια από τις πολλές είναι για υγειονομική περίθαλψη(και καλά).
Σήμερα , πήγα σε γιατρό της περιοχής μου και πλήρωσα 30 ευρώ επίσκεψη
και γύρω στα 70 ευρώ για φάρμακα.
Ένα 100αρικο από την τσέπη μου.
Την τσέπη των 950 ευρώ μισθού.
Οι γιατροί και τα φαρμακεία δεν δέχονται τα βιβλιάρια μας.
 
 Εμένα όμως κάθε μήνα μου γίνονται οι κρατήσεις!!
Μου ανέβηκε ο φόρος τον τελευταίο μήνα,
πληρώνω ταλς,ταμεία αρωγής,
1%μτν,
2%υπέρ αλληλεγγύης και διάφορα άλλα και φθάνω μια φορά το χρόνο να πάω στον γιατρό και βάζω από την τσέπη μου.
Βαρέθηκα να θυμώνω με τους κλέφτες τους πολίτικους.
Εδώ ο ΚουλοΎρης πέρασε 4 κόκκινα και ζητάει και τα ρέστα
 Φανταστείτε να ήταν και εν ενεργεία πολιτικός,  τι θα έκανε.
Τέλος πάντων θεωρώ ότι η ΠΟΕΠΛ.Σ πρέπει να επέμβει στο θέμα της υγειονομικής περίθαλψης,
για άσο χρόνο δεν μας δέχονται τα βιβλιάρια,
 άμεση παύση των κρατήσεων....

!Ευχαριστώ!