Όταν έγραψα την άποψή μου για την απεργία , δεν είχα στο μυαλό μου -μακριά από μένα αυτά- να αδικήσω κανένα σωματείο της ΠΝΟ.
Απλώς, επειδή μετά από τόσα χρόνια στο λιμάνι, συμπάσχουμε πραγματικά κάποιοι δημοσιογράφοι με τους ναυτεργάτες και τα δίκαια αιτήματά τους, γνωρίζοντας τον κόπο, τις αγωνίες και την σκληρή εργασία τους, ήθελα να κινητοποιήσω και αυτούς , που δεν έχουν συμμετοχή στην περιφρούρηση.
Οι ναύτες και η ΠΕΝΕΝ , για να εξηγούμαστε, βρέθηκαν σε αρκετά λιμάνια της χώρας,
με όση δύναμη μπορούσαν να διαθέσουν, όπως, στον Πειραιά, στο Λαύριο, στη Ραφήνα, στην Κόρινθο, στο Ρίο, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Μυτιλήνη.
Και στο Πέραμα, με μάχη κράτησαν , τις πρώτες τρεις μέρες της απεργίας, επί τετράωρο, δεμένα τα φέρι-μπότ της γραμμής Πέραμα -Παλούκια.Απόντες ήταν οι καμαρότοι και οι καπεταναίοι, με εξαίρεση παρουσία συνταξιούχων πλοιάρχων στο Ηράκλειο και δυο μέρες, την παρουσία καπετάνιου, στη Ραφήνα.
Οι πλοίαρχοι, αγαπητέ κ. Βλάχο, στα επιβατηγά έχουν μεγάλη ευθύνη.Κι ας αποφασίσουν κάποτε , με ποιόν είναι...
Με τους πλοιοκτήτες η με τους ναυτικούς τους ;;;
Κι αυτό δεν το γράφω για όλους.
Δυστυχώς, όμως ισχύει για αρκετούς ...
Κι αυτή η ευθύνη βαραίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ την ΠΕΠΕΝ,
σε τόσο δύσκολες και μαύρες για τον ναυτεργατικό κλάδο εποχές !
Για να επανέλθουμε, στα τωρινά και πριν λίγη ώρα , πάλι, ένας ναύτης μόνος του έδωσε μάχη , στο λιμάνι της Μυτιλήνης , για να μην φορτωθεί, το RO-RO "Μύκονος".
Αλλά, ένας μόνος του δεν θα μπορούσε φυσικά, με τίποτα να κρατήσει την απεργία.
Τον απώθησαν κι άρχισε να φορτώνει το οχηματαγωγό.
Τώρα, υπάρχει πρόβλημα με την ΑΝΕΚ , που οφείλει δύο μηνιάτικα, αλλά και τα αναδρομικά από το 2009.
Το ίδιο συμβαίνει και με την NEL LINES, της οποίας, οι υπεύθυνοι λένε, πως ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΈΣΕΙ, ήδη στην τράπεζα , τα οφειλόμενα.
Αλλά και αυτή, η εταιρεία πληρώνει τον μισθό , με την ΣΣΕ του 2009.
Επομένως , δεν αναγνωρίζουν στην πράξη, την ΣΣΕ του 2010 και του 2011.
ΚΑΙ ΟΦΕΊΛΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΆ.
Μας "ΜΥΡΊΖΕΙ" στοχευμένη η πράξη αυτή, προκειμένου να καταργηθούν οι ΣΣΕ.
Κάτι, που θα βόλευε τα μέγιστα τους ακτοπλόους εφοπλιστές .
Πιθανότατα ζήλεψαν την... δόξα συναδέλφων τους, μεγαλοεπιχειρηματιών, στη στεριά,
οι οποίοι πράττουν το ίδιο , με απειλές, εκβιασμούς και τρομοκρατία
Να αναφέρουμε, πως και σήμερα, στην ψηφοφορία, στην ΠΝΟ κατά της λήξης της απεργίας ψήφισαν- κατα πληροφορίες, σχεδόν κατηγορηματικές- οι ναύτες, οι μηχανικοί, οι ηλεκτρολόγοι, οι θερμαστολαδάδες και οι μάγειροι.
Να υποθέσουμε , πως για τους υπόλοιπους 9 λύθηκαν τα προβλήματα των ναυτεργατών;;
Η πως σώθηκε το ΝΑΤ ;;;
Η πως εμπιστεύονται μια κυβέρνηση, που οδηγεί όλο τον εργαζόμενο λαό στον γκρεμό, με μαθηματική ακρίβεια ;;;\
Η μήπως γνωρίζουν κάτι, που όλοι οι υπόλοιποι αγνοούμε ;;;
Τα προβλήματα των εν ενεργεία και των συνταξιούχων ναυτικών δεν λύθηκαν ...
ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΌΝΟ ΒΈΒΑΙΟ ...
Πόπη Χριστοδουλίδου