ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΑΡΙΑ ΚΟΖΥΡΗ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΤΗΣ "ΑΥΡΙΑΝΗΣ" ΣΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ- ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!


Προς: "Πειρατικο ρεπορτάζ" <peiratikoi@yahoo.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ

Ευχαριστώ για την ευαισθησία τους
τους λιμενικούς που υπηρετούν στη Ρόδο και περιέθαλψαν τη μανούλα μου!



Φεύγει η μανούλα μου από Κω για να πάει Ρόδο, και από εκεί να πάρει το πλοίο «Πρέβελης» και να κατέβει στο Ηράκλειο.
 Το πλοίο από Κω για Ρόδο έφτασε στην ώρα του...
Η τραγωδία ήταν μετά...
Το Πρέβελης, αντί για τις τέσσερις το απόγευμα , θα έφτανε στις δώδεκα τη νύχτα!
Η μητέρα μου, 75 χρονών, άτομο με ειδικές ανάγκες, κατέφυγε για λίγη σκιά σε κιόσκι άλλης εταιρίας...
ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ
Πήγανε, τη μαζέψανε τη μανούλα μου, την πήγανε σε κάποια καφετέρια...
 Έκατσε εκεί η μητέρα μου, έφαγε και ένα παγωτό, πήρε το καράβι, έφτασε στην Κρήτη...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΥΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΩ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ1

ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ
 ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΔΑ!

ΜΑΡΙΑ ΚΟΖΥΡΗ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΡΙΑΝΗΣ