ενώ χρωστάει, περίπου 64.000 ευρώ, στο ΝΑΤ και υπάρχει σχετική απαγόρευση απόπλου από τον πρόεδρο του Ταμείου...
Η πρακτική, βάζω ένα φύλακα-λιμενικό να το φυλάει έχει ξεπεραστεί.
Τι μπορούσε να κάνει ένας λιμενικός;;;
Ας σοβαρευτούμε λίγο κι ας μιλήσει η λογική.
Ο λιμενικός-φύλακας δεν μπορούσε να κάνει τίποτα ...
και το γνωρίζουμε όλοι αυτό...
Δεν φέρει ευθύνη.
Το παρελθόν διδάσκει.Για παράδειγμα, συνυθίζεται και η αφαίρεση από το πλοίο εξαρτήματος, που δεν θα του επέτρεπε να σαλπάρει.
Και μετά ,τι ενέργειες έγιναν , μετά;;;
Ζητήθηκε συνδρομή από Μυτιλήνη και Χίο , για να το σταματήσουν το πλοίο;;;
Πως εννοείτε όλοι και πως εννοούμε όλοι μας ,σε περίοδο οικονομικής κρίσης,
την προστασία και προάσπιση του δημοσίου χρήματος;;;
Των οφειλών,δηλαδή, στο ΝΑΤ, στο ταμείο των ναυτικών μας,
το χιλιοταλαιπωρημένο και έτοιμο προς κατάρρευση ;;;
Τα ερωτηματικά είναι σοβαρά ...
Και η τοπική λιμενική αρχή, όπως και κάθε λιμενική αρχή εφαρμόζει την νομοθεσία.
Αλίμονο, αν΄"δραπέτευε", έτσι ....απλά και.....στα μουλωχτά όποιο πλοίο έχει απαγόρευση απόπλου , λόγω οφειλών στο ΝΑΤ !!!
Πόπη Χριστοδουλίδου