ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΝΊΠΤΟΥΝ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΥΘΥΝΑΛ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠτΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟΥ Ν.ΒΑΡΒΑΤΕ !!!

Σάββατο 28 Μάη 2011

"ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ"
αναδημοσίευση

Το πανό που έχουν σηκώσει γράφει: «Χρειαζόμαστε βοήθεια, χρειαζόμαστε μισθούς. Θέλουμε να πάμε σπίτια μας»

Στην τύχη τους έχει εγκαταλείψει ο εφοπλιστής Νίκος Βαρβατές (πρόεδρος της Ενωσης Εφοπλιστών Πλοίων Μικρών Αποστάσεων, πρώην Μεσογειακών Φορτηγών) τους 17 ναυτεργάτες, ανάμεσά τους και ένας Ελληνας, όλοι πλήρωμα του ανασφάλιστου πλοίου του «NAFTOCEMENT», σημαίας Μάλτας, το οποίο ο εφοπλιστής από τις 2 Μάρτη έχει παρατήσει στη ράδα (αγκυροβόλιο) της Ελευσίνας.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι ενώ το πλοίο βρίσκεται εκεί τόσο καιρό (την άλλη βδομάδα κλείνει τρεις μήνες) και το πλήρωμα έχει αναρτήσει κατά μήκος του μεγάλα πανό, με τα οποία ζητούν τα δεδουλευμένα τους και βοήθεια για να γυρίσουν στις πατρίδες τους, οι λιμενικές αρχές μόλις χτες - οπότε και το θέμα ήρθε στην επιφάνεια από καταγγελίες ναυτεργατών διπλανού πλοίου - πήραν «χαμπάρι» ότι υπάρχει εκεί εγκαταλειμμένο πλοίο!Εξίσου απαράδεκτη και προκλητική είναι η στάση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων - Νήσων και Αλιείας.
Αναφέρθηκε από το ΥΘΥΝΑΛ, ότι δεν μπορούν να λάβουν κανένα μέτρο για την προστασία των ναυτεργατών, επειδή το πλοίο του Ν. Βαρβατέ φέρει ξένη σημαία και έτσι «θεωρείται - κατά το ΥΕΝ - ξένο έδαφος»!
Δίνεται αυτή η απάντηση όταν οι κανονισμοί προβλέπουν ότι στο πλοίο, ειδικά σε αυτά που είναι στο λιμάνι, πρέπει να γίνει έλεγχος από τις λιμενικές αρχές για να διαπιστωθεί καταρχήν αν έχει καύσιμα ώστε να ανάβουν τα φώτα του και να λειτουργεί η πυρόσβεσή του για να μην αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλεια του λιμανιού και της ναυσιπλοΐας.
Οσο για τον Ν. Βαρβατέ, ο οποίος κατέχει ένα στόλο από 16 πλοία, όπου βρεθεί δηλώνει:
«Ο ελληνικός στόλος Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και τα πλοία του επιβαρύνονται με συνθέσεις πληρώματος που υπερβαίνουν αυτές των ποντοπόρων πλοίων, ενώ εκείνα που εκτελούν κυρίως πλόες εσωτερικού, υποχρεούνται να λειτουργούν με συνθέσεις αποτελούμενες αποκλειστικά από Ελληνες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα επαχθείς σε κόστος και σε αριθμό ναυτικών.
Λόγω αυτών των συνθέσεων το ελληνικό πλοίο έχει υποστεί σημαντική μείωση της ανταγωνιστικότητάς του».
Υπενθυμίζεται ότι το πλοίο που ο εφοπλιστής εγκατέλειψε στην Ελευσίνα, έχει έναν μόνο Ελληνα ναυτεργάτη...

Αθηνά Ζύμαρη