ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Δρόμοι - ανάσα για τον Πειραιά !!!


Εγκρίθηκε η τελική μελέτη εφαρμογής των νέων λεωφορειολωρίδων.

Θα κατασκευαστούν σε τμήματα των οδών Χατζηκυριακού, Γρηγορίου Λαμπράκη, 2ας Μεραρχίας και των λεωφόρων Βασιλέως Γεωργίου και Ηρώων Πολυτεχνείου
.

"ΕΘΝΟΣ"
ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ


Της Μαρίας Λιλιοπούλου

Την τελική μελέτη εφαρμογής της κατασκευής πέντε νέων λεωφορειολωρίδων αντίστροφης ροής, συνολικού μήκους περίπου τριών χιλιομέτρων, σε κεντρικά σημεία του Πειραιά ενέκρινε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, οι λεωφορειόδρομοι αντίστροφης ροής συνολικού μήκους 2,8 χιλιομέτρων -Χατζηκυριακού στο τμήμα μεταξύ των οδών Κλεισόβης και Σαχτούρη, με μήκος 800 μέτρων, στην κατεύθυνση προς το κέντρο του Πειραιά.

- Γρηγορίου Λαμπράκη
στο τμήμα μεταξύ των οδών Βασιλέως Γεωργίου Α' και Ακτής Μουτσοπούλου, μήκους 250 μέτρων, στην κατεύθυνση προς την Ακτή Μουτσοπούλου.
-2ας Μεραρχίας στο τμήμα μεταξύ των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Ακτής Μιαούλη, μήκους 250 μέτρων, στην κατεύθυνση προς Ακτή Μιαούλη.
-Λεωφόρος Ηρώων Πολυτεχνείου στο τμήμα μεταξύ των οδών Σαχτούρη και Βασιλέως Γεωργίου Α΄, μήκους 900 μέτρων, στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο.
-Λεωφόρος Βασιλέως Γεωργίου Α΄ στο τμήμα μεταξύ της Ακτής Μιαούλη και Γρηγορίου Λαμπράκη τροποποιείται η υφιστάμενη λωρίδα παράλληλης ροής και δημιουργείται λωρίδα αντίθετης ροής, μήκους 600 μέτρων, στην κατεύθυνση προς την οδό Γρ. Λαμπράκη.

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΑ, η μελέτη εφαρμογής αποκλειστικών λωρίδων κυκλοφορίας αντίθετης ροής για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο βασικό οδικό δίκτυο του Πειραιά εκπονήθηκε από τον Δήμο Πειραιά, ο οποίος θα αναλάβει και το κόστος εφαρμογής τους.

Αντίστροφη ροή

Η μελέτη λαμβάνει υπόψη την υφιστάμενη λειτουργία γραμμών των αστικών συγκοινωνιών και τις προτεινόμενες μονοδρομήσεις των οδών Βασιλέως Γεωργίου, 2ας Μεραρχίας, Ηρώων Πολυτεχνείου, Γρηγορίου Λαμπράκη και της οδού Χατζηκυριακού και για τον λόγο αυτό, προτείνει τη δημιουργία αποκλειστικών λωρίδων αντίθετης ροής με την υπόλοιπη κυκλοφορία.

Οι διαδρομές των γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ δεν αλλάζουν, με εξαίρεση τις γραμμές 906 και 909, που θα πρέπει να διέρχονται πλέον, μέσω της οδού 2ας Μεραρχίας και όχι της οδού Βασ. Γεωργίου Α.


Με την υλοποίηση των συγκεκριμένων λεωφορειολωρίδων στον Πειραιά, το συνολικό μήκος του δικτύου λεωφορειόδρομων σε Αθήνα και Πειραιά, θα φτάσει τα 54 χιλιόμετρα
.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος, σε δήλωσή του,
στο «Εθνος» υπογράμμισε, ότι «μελετάμε την πρόταση του ΟΑΣΑ και μέσα στον επόμενο μήνα, θα καταθέσουμε τη δική μας πρόταση».

Το θέμα της λήψης μέτρων για το κυκλοφοριακό του Πειραιά συζητήθηκε, την περασμένη Τρίτη, σε διαπαραταξιακή επιτροπή και υπογραμμίστηκε η ανάγκη να υπάρξει μια συνολική μελέτη του θέματος και αφού ληφθεί υπόψη η δημιουργία γραμμής του τραμ
.

Το νέο δίκτυο

Οδός Χατζηκυριακού, μεταξύ των οδών Κλεισόβης και Σαχτούρη
Οδός Γρηγορίου Λαμπράκη, ανάμεσα στις οδούς Βασιλέως Γεωργίου και Ακτής Μουτσοπούλου Οδός 2ας Μεραρχίας, μεταξύ των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Ακτής Μιαούλη
Λεωφόρος Ηρώων Πολυτεχνείου, ανάμεσα στις οδούς Σαχτούρη και Βασιλέως Γεωργίου Α'
Λεωφόρος Βασ. Γεωργίου Α', μεταξύ της Ακτής Μιαούλη και της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ