ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Δεν θέλω, εξαιτίας τους να αδικηθούν και άνθρωποι, που πραγματικά βρέθηκαν διπλά χαμένοι !


Προς:peiratikoi@yahoo.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ

Λυπάμαι, γιατί κάποιοι δεν ξέρουν ποιος είμαι, oύτε υπηρεσιακά ούτε συνδικαλιστικά και γράφουν πράγματα μακριά απ την πραγματικότητα.
Η σειρά μου, που δεν ξέρω ποιος είναι, με γνωρίζει απ την σχολή για το ποσό και πως παλεύω για κάτι που πιστεύω.
Δεν ήμουν και δεν θα 'μαι φερέφωνο κανενός.
Δεν επιδίωξα ποτέ θέσεις σε κεντρικότερο επίπεδο και ούτε σκοπεύω να το κάνω.
Όποτε ποιο το όφελος
απ αυτήν μου την θέση?
Μήπως έπρεπε επειδή είμαι ωφελημένος και επειδή ακριβώς δεν κερδίζω ψήφους από την άποψη μου πρέπει να υποκρινομαι?
Επειδη για όσους γνωρίζουν στοιχειώδη νομικά μια διάταξη, που είναι δυσμενέστερη δεν μπορεί να χει αναδρομική ισχύ, πρότεινα αυτό, που πρότεινα και το όποιο ακριβώς πριμοδοτεί την υπηρέτηση στις υπηρεσίες αυτές.
Εγώ τους αποκάλεσα πρώτος κάποιους πονηρούς, όποτε δεν δέχομαι μομφές.
Όμως δεν θέλω ,εξαιτίας τους να αδικηθούν και άνθρωποι ,που πραγματικά βρέθηκαν διπλά χαμένοι, με το να μην βρεθούν τόσο στον τόπο επιλογής τους, όσο και να μην προαχθούν. Πάψτε κάποιοι να κυνηγάτε φαντάσματα και σεβαστείτε, που κάποιος εκλεγμένος δεν κρύβεται και λέει την άποψη του.
Δηλαδή σε κάποιες από τις επόμενες τοποθετήσεις μου, που δεν θα συμφωνούν με αυτές τις ΠΟΕΠΛΣ θα μου την "πέσουν" εκείνοι?
Μάθετε να κάνετε διάλογο και να τοποθετείστε για το κάθε θέμα ,όπως αυτό έχει και τουλάχιστον γι'αυτά που γράφω εγώ, να βλέπετε απλά αυτά που γράφω.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Και προτού αναφερθείτε σε κάποιον, που έχει τα κότσια να γράφει με το όνομα του, μην παρασύρεστε από την ιδιότητα του συνδικαλιστή, που κατάντησε να είναι βρισιά, πληροφορηθείτε πρώτα ,το ποιος είναι και αν θα καταδεχόταν ποτέ να εξυπηρετήσει άλλους.
Θα ακολουθούσουν πολλές τοποθετήσεις μου, απ τις οποίες θα καταλάβετε,
ότι εγώ έχω τον δικό μου δρόμο και μάλλον κάποιοι, θα ντραπείτε, που επιτίθεστε ετσι.

Ευχαριστω

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΦΩΤΗΣ Δ.ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑΣ