ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΝΕ ΧΙΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ
"Η ΓΡΙΑ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ" ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΡΤΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ "ΘΕΟΦΙΛΟ""
Ούτε 10 μέρες δεν πρόλαβε να αντικαταστήσει το πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ,το οποίο αποσύρθηκε λόγω μηχανικής βλάβης, το μέχρι πρότινος παροπλισμένο στην Πρέβεζα και υπερήλικο πλοίο Πηνελόπη και το Σάββατο 12:30 μμ ενώ έφυγε από το λιμάνι της Μυτιλήνης έπαθε τρία αλλεπάλληλα μπλακ-αουτ στις μηχανές βάζοντας σε κίνδυνο τους ναυτεργάτες και τους επιβάτες του.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στο βωμό του αβγατίσματος των εφοπλιστικών κερδών θυσιάζει την ασφαλή διακίνηση των νησιωτών.
Η νηολόγηση για δυο μήνες του υπερήλικου πλοίου ΠΗΝΕΛΟΠΗ(εταιρεία Αγούδημου )απο τη ΝΕΛ, για την "άγονη γραμμή" ΚΑΒΑΛΑ-ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ αποτελεί φιλέτο για τους εφοπλιστές αφού επιδοτούνται τα τρία δρομολόγια που πραγματοποιεί το πλοίο με 94.000 ευρώ εβδομαδιαίως.
Οι εφοπλιστές υπό τας ευλογίας των κυβερνήσεων της ΝΔ χτες και του ΠΑΣΟΚ σήμερα έχουν εξασφαλίσει πάνω από 60 επιδοτούμενες γραμμές στο Αιγαίου που τους αποδίδουν πάνω απο 70.000.000 ευρώ ετησίως.
Ταυτοχρόνως οι νησιώτες πληρώνουν χρυσάφι τα πανάκριβα εισιτήρια για την μετακίνηση τους για την μεταφορά εμπορευμάτων και οχημάτων. Η απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών γραμμών με βάση τον κανονισμό 3577/92 της Ε.Ε. ανοίγει ακόμα περαιτέρω την όρεξη των εφοπλιστών για νέα κέρδη.
Σήμερα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται να παραχωρήσει στους εφοπλιστές με βάση το νέο σχεδιασμό των άγονων γραμμών νέα πακέτα επιδοτήσεων, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι οι εφοπλιστές χρησιμοποιούν πλοία τύπου ΠΗΝΕΛΟΠΗ τα οποία σήμερα κυκλοφορούν με σοβαρές ελλείψεις στην θέρμανση, στην καταλληλότητα των ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών του εξοπλισμών καθώς και την υποβαθμισμένη εξυπηρέτηση επιβατών(ανύπαρκτη κουζίνα).
Η υφυπουργός κ. Τσουρή η οποία προΐσταται των διαδικασιών διαμόρφωσης των προγραμμάτων για τις άγονες γραμμές δείχνει με την μέχρι σήμερα πρακτική της ότι κριτήριο της πολιτικής του κόμματος της είναι τα κέρδη των εφοπλιστών και η απαξίωση της ζωής των νησιωτών.
Σε μια περίοδο βαθιάς καπιταλιστικής κρίσης, που ο λαός και οι εργαζόμενοι υποχρεώνονται από την κυβέρνηση της πλουτοκρατίας να πληρώσουν τα σπασμένα, οι παραγγελίες νέων πλοίων καθώς και τα κέρδη των εφοπλιστών αυξάνονται.
Η Ν.Ε. Χίου του ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους και τα φτωχά -λαϊκά στρώματα να συντονίσουν την δράση τους μέσα από τους μαζικούς φορείς τους ενάντια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο και τα κόμματα του ευρωμονόδρομου και να αγωνιστούν για:
• Οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες του λαού των νησιών
• Τη δρομολόγηση ασφαλών και σύγχρονων πλοίων
• Φτηνά εισιτήρια και εκπτώσεις στις ευπαθείς κοινωνικές ανάγκες(συνταξιούχος, άνεργους,φοιτητές,φαντάρους,ΑΜΕΑ)
• Τακτικά και σταθερά δρομολόγια όλο το χρόνο
• Πλήρη και σταθερή δουλειά στους ναυτεργάτες
• Τέλος οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες να γίνουν περιουσία του λαού.
Η δημιουργία Εθνικού Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με εργατικό λαϊκό έλεγχο στα πλαίσια μιας άλλης πολιτικής με λαϊκή οικονομία και λαϊκή εξουσία.
Για τους κατοίκους των νησιών τα σαπάκια τύπου ΠΗΝΕΛΟΠΗ θα εξαφανιστούν μόνο όταν ο λαός πάρει την εξουσία στα χέρια τους.
Χίος 9 Γενάρη 2011
--------------------------------------------------------------------------
http://kataggeilte.blogspot.com
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Καταγγελία για το πλοίο Πηνελόπη
ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 12:30 ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΧΙΟ ΚΑΙ ΣΑΜΟ….
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ 2 ΦΟΡΕΣ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΛΙΜΑΝΙ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΛΕΠΤΑ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΙΑ ΧΙΟ ΚΑΠΟΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΞΑΝΑΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗ ΧΙΟ ΣΤΙΣ 18:15 (6 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΠΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ),
ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΧΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ