αναδημοσίευση από naftemporiki.gr
Σε κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργατοτεχνίτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, διεκδικώντας δουλειά και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Για την Πέμπτη έχουν προγραμματίσει πορεία προς το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας και συγκέντρωση στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, ζητούν να ανοίξει τώρα το εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, να καταργηθεί «η κατάπτυστη διακρατική συμφωνία Ελλάδας - Κίνας για χρηματοδότηση Ελλήνων εφοπλιστών με 5 δισ. προκειμένου να φτιάξουν τα πλοία τους στα κινεζικά ναυπηγεία», να συνδεθούν οι τεράστιες, όπως ανέφερουν- πραγματικές ανάγκες της χώρας για πλοία (ακτοπλοία - πολεμικό ναυτικό - θαλάσιες μεταφορές κ.λπ.) με τις παραγωγικές δυνατότητες της Ναυπηγικής Βιομηχανίας, καθώς και ενιαίο 100% δημόσιο φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας που θα σχεδιάζει, θα οργανώνει και θα υλοποιεί την παραγωγική διαδικασία.
Σε κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργατοτεχνίτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, διεκδικώντας δουλειά και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Για την Πέμπτη έχουν προγραμματίσει πορεία προς το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας και συγκέντρωση στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, ζητούν να ανοίξει τώρα το εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, να καταργηθεί «η κατάπτυστη διακρατική συμφωνία Ελλάδας - Κίνας για χρηματοδότηση Ελλήνων εφοπλιστών με 5 δισ. προκειμένου να φτιάξουν τα πλοία τους στα κινεζικά ναυπηγεία», να συνδεθούν οι τεράστιες, όπως ανέφερουν- πραγματικές ανάγκες της χώρας για πλοία (ακτοπλοία - πολεμικό ναυτικό - θαλάσιες μεταφορές κ.λπ.) με τις παραγωγικές δυνατότητες της Ναυπηγικής Βιομηχανίας, καθώς και ενιαίο 100% δημόσιο φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας που θα σχεδιάζει, θα οργανώνει και θα υλοποιεί την παραγωγική διαδικασία.