ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010
Χωρίς πλοίο Σάμος - Ικαρία και Φούρνοι.....
Το πλοίο της γραμμής αποσύρθηκε χωρίς να αντικατασταθεί!
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ - ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Από το περασμένο Σάββατο έχουν να δουν καράβι Ικαρία, Φούρνοι, Σάμος, ενώ, όπως όλα δείχνουν, η απομόνωσή τους θα διαρκέσει μέχρι την Πέμπτη και ...βλέπουμε.
Το ένα και μοναδικό πλοίο που είναι δρομολογημένο στη γραμμή, το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», από χτες βρίσκεται ακινητοποιημένο στον Πειραιά.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία HSW το έδεσε προκειμένου να επιθεωρηθεί και να ανανεωθούν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του, τα οποία λήγουν στις 7 Νοέμβρη, δηλαδή την Κυριακή. Ωστόσο, δεν αντικατέστησε ως όφειλε το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» με άλλο πλοίο του στόλου της, με αποτέλεσμα να είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιθεώρησης ώστε το πλοίο να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.
Η απάντηση του γραφείου Τύπου του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, για το πότε στα νησιά αυτά θα ξαναπιάσει καράβι ήταν: «μπορεί και αύριο (σ.σ. σήμερα), μπορεί και την Τετάρτη».strong>
Η περίπτωση των νησιών αυτών και η HSW, που λειτουργεί ως κράτος εν κράτει είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό παράδειγμα των συνεπειών που έχει η παράδοση της ακτοπλοΐας στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.
Η HSW, όπως και όλες οι εταιρείες για τις ...«υπηρεσίες» που προσφέρουν επιδοτούνται από πάνω με ζεστό χρήμα από τον κρατικό προϋπολογισμό με την πατέντα των δήθεν άγονων γραμμών.
Για τη νέα δρομολογιακή περίοδο που επίσημα άρχισε χτες 1η Νοέμβρη, θα τους δοθούν άλλα 90 εκατομμύρια ευρώ επιδοτήσεις!
Στο μεταξύ, ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γ. Διαμαντίδης, προσφέροντας άλλη μια υπηρεσία στους εφοπλιστές, χτες το απόγευμα έδωσε παράταση ζωής στο παραμάγαζό τους, την ιδιωτική εταιρεία «Ελληνικός Νηογνώμονας ΑΕ» (ΕΝ) παίζοντας ανοιχτά με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
Σύμφωνα με χτεσινό δελτίο Τύπου του υπουργείου, ο Γ. Διαμαντίδης «υπέγραψε τις εγκυκλίους με τις οποίες: 1ον. Χορηγούνται Πρωτόκολλα Γενικής Επιθεώρησης (πιστοποιητικά) στα πλοία (28) που λειτουργούσαν με προσωρινά πιστοποιητικά και τα οποία έληγαν στις 31 Οκτωβρίου»!
Δηλαδή χωρίς να διενεργηθεί έλεγχος σε αυτά τα 28 πλοία, ο Γ. Διαμαντίδης με μία απλή υπογραφή ανανέωσε τα ληγμένα πιστοποιητικά τους και τα παρέτεινε για 6 μήνες! Επιπλέον, στην ίδια υπουργική απόφαση «δίνεται εξάμηνη παράταση σε όλα τα πιστοποιητικά τα οποία έληγαν στις 28 Φεβρουαρίου 2011.
Στο διάστημα αυτό ο Ελληνικός Νηογνώμονας θα πρέπει να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες για τη χορήγηση των πιστοποιητικών»!
"ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ"
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ