ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010
ΟΛΠ...Θετική Πορεία
Κι όμως.... παρά την οικονομική κρίση (πάλι καλά που θα είχαμε και αρνητικές επιπτώσεις από τις "κακες" κινητοποιήσεις --δεν το λέω εγώ άλλοι το έλεγαν) κάποια από τα νούμερα στην κρουαζιέρα βελτιώθηκαν...
Αυτά είναι επίσημα στοιχεία του ΟΛΠ που έφθασαν στα mail μας με Δελτίο Τύπου. Με λίγα λόγια:
Το 1ο 9μηνο του έτους:
α) Ο αριθμός των κρουαζιεροπλοίων τα οποία επισκέφτηκαν το λιμάνι ήταν 879 (+1,8% σε σχέση με το 2009).
β) Οι επιβάτες τράνζιτ ανήλθαν σε 1.165.938 (-6,0%) και
γ) Οι επιβάτες κρουαζιέρας που χρησιμοποίησαν ως λιμάνι επιβίβασης τον Πειραιά (home port) ανήλθαν σε 366.212 (+13,5%).
Σε αυτό το δελτίο τύπου περιέχεται και μια δήλωση του κύριου Ανωμερίτη, που έχει ως εξής:
«Παρά τη διεθνή και εσωτερική οικονομική κρίση και ορισμένα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο διακίνησης της κρουαζιέρας, ο Πειραιάς συνέχισε κατά το 2010 να αποτελεί το κύριο λιμάνι κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου. Σημειώνεται ότι ο Πειραιάς αποτελεί για τις εταιρίες κρουαζιέρας το πιο οικονομικό λιμάνι της Μεσογείου, δεδομένου ότι μέχρι την 1η Απριλίου 2011 η τιμολόγηση παραμένει σταθερή (παγωμένη) στα επίπεδα του 2008. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. παράλληλα με τη δημιουργία νέου τιμολογίου και αφού λάβει υπόψη του το νέο καθεστώς εισφορών, το οποίο θα προκύψει τις επόμενες ημέρες για τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία φέρουν σημαία μη κοινοτικών χωρών (άρση cabotage) θα προχωρήσει σε πλήρη αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών κατά το 2011, όπως:
α) ανακαίνιση των χώρων υποδοχής του σταθμού επιβατών I και παροχή πρόσθετων υπηρεσιών,
β) τη λειτουργία τον Ιούνιο 2011, του νέου σταθμού επιβατών II στην Ακτή Θεμιστοκλέους (Κανέλλου),
γ) την έναρξη των έργων επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας για 6 νέες θέσεις κρουαζιεροπλοίων νέας γενιάς (350 μ.),
δ) τη λειτουργία νέου σταθμού επιβατών ΙΙΙ με παραχώρηση στην περιοχή Παγόδα,
ε) τη λειτουργία ελικοδρομίου,
στ) την κατασκευή δύο νέων σταθμών επιβατών στους νέους προβλήτες του νότιου λιμένα με συμβάσεις παραχώρησης σε εταιρίες κρουαζιέρας,
ζ) την προμήθεια νέων λεωφορείων διακίνησης και τέλος
η) την πλήρη αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και ασφάλειας επιβατών.
Με την εφαρμογή του νέου Master Plan του λιμένα κρουαζιέρας, ο Πειραιάς θα καταστεί το πιο σημαντικό home port της Μεσογείου, τόσο σε διακίνηση επιβατών, όσο και σε ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Ο Πειραιάς είναι και θα παραμείνει το πιο οικονομικό λιμάνι παροχής υπηρεσιών κρουαζιέρας, αφού και μετά τα νέα τιμολόγια εφαρμογής Απριλίου 2011 τα τιμολόγια ανά επιβάτη θα εξακολουθούν να παραμένουν κατά 40% φθηνότερα όλων των βασικών λιμανιών της Δυτικής Μεσογείου»