ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΤΙ ΕΙΧΕΣ ....ΓΙΑΝΝΗ , ΤΙ ΕΙΧΑ...ΠΑΝΤΑ !!!


Μέχρι κι εδώ στο...μπαλαούρο , φθάνουν ....αεροπορικώς , τα μαύρα χάλια του ΥΘΥΝΑΛ, ενός υπουργείου, που ξεκίνησε στραβά, συνεχίζει ολόστραβα και οι καταστάσεις, που ζουν ,οι εργαζόμενοι σε αυτό, είναι για πικρό γέλιο και πολύ κλάμα, που λέει κι ένας φίλος, με φιλοσοφική ματιά και χιούμορ πικρόγλυκο !!!
Ο κ. ΓΙΑΝΝΗΣ, αφού εκπαιδεύτηκε από τον ΘΑΝΑΣΗ τον παραιτηθέντα, που παρέμεινε, όχι, για να μας κάνει.... πλάκα, αλλά, γιατί, έτσι ελέγχει ακόμα τα πάντα ,
τώρα συνεχίζει ακάθεκτος να πελαγοδρομεί μέσα σε μποφόρ τρέλας, έχοντας μια ΕΠΑΡΣΗ, που δεν αρμόζει στις λαϊκές γειτονιές, που τον ψηφίζουν.....
ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ Ο Κ....., φάντασμα από το παρελθόν, ο Φ.....γελοιο πρόσωπο,
ο Σ.....ΚΙ ΑΣΤΑ ,ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ....ΦΑΚΕΛΟΙ
κι άλλοι θλιβεροί τύποι, που μας αποδεικνύουν , ότι το βαθύ ΠΑΣΟΚ , ναι μέν, μας έβαλε στο ΔΝΤ, αλλά δεν μερίμνησε να το μάθει κι ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΦΡΟΙΣΚΙΩΤΗ ΠΑΡΕΑ.

Αρχηγός, φυσικά, ο λιμανίσιος μπάρμπα-Γιώργος και που σε πονεί και που σε σφάζει...πατρίδα μου καημένη,
νησάκια μου απομονωμένα,
ναυτεργάτες μου αδικημένοι
και....ψαράκια μου , έστω και του.... γλυκού νερού.

ΞΥΠΝΑ, βρε ΓΙΑΝΝΗ, ξημέρωσε στο λιμάνι κι εσυ κοιμάσαι....όρθιος, με το συμπάθειο.
Και το παίζεις και τσαμπουκάς στους ναυτικούς , ενώ, στη Βουλή , ΑΠΑΝΤΏΝΤΑΣ ΣΤΟΝ κ. ΘΟΔΩΡΗ ΔΡΙΤΣΑ, μας είπες, να σας είμαστε κι ευγνώμονες, που παίρνετε από το λιμάνι τα ...σαπάκια του παλιού καλού σας φίλου, ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΟΥ, ΜΑΚΗ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ...

ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΜΑΝΤΗΛΙ ΕΧΕΙΣ,
ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΧΟΡΕΨΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΒΕΝΤΙΚΟ ΤΣΑΜΙΚΟ.
ΣΤΟ ....ΤΑΨΙ ΣΕ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ...
ΚΙ ΕΣΥ ....ΛΕΣ,
ΦΘΑΝΕΙ ΠΟΥΓΙΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ,
ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ
ΚΑΙ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΕΙΡΑΙΑ...
ΚΟΚΚΙΝΙΑ, ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ;;;;;;

ΜΕ ΛΕΝΕ....ΓΙΑΝΝΗ!!!
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ....ΚΑΛΑ.....

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ