Η μοναδική Αεροπορική Αμυντική Βιομηχανία στην Ελλάδα λειτουργεί στην Τανάγρα (60χλμ από την Αθήνα) και επί 33 χρόνια επισκευάζει -συντηρεί και υποστηρίζει όλα τα πτητικά μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας, δεκάδων ξένων πελατών και κρατών, όπως και όλων σχεδόν των μεγάλων Αεροναυπηγικών οίκων, λειτουργεί δε, με Αμερικάνικες - Ευρωπαϊκές και εθνικές πιστοποιήσεις υψηλών standards, αποδεκτές σε παγκόσμια βιομηχανικά επίπεδα
Η ΕΑΒ λειτουργεί σε μεγάλες και άρτιες εγκαταστάσεις - πλήρη εφοδιαστική - πληροφοριακή και οικονομική αλυσίδα, Δ/νσεις Αεροσκαφών, Κινητήρων, Κατασκευών, Ηλεκτρονικών, Συντήρησης, Έρευνας και Ανάπτυξης και Ανθρώπινου Δυναμικού
Το προσωπικό είναι αυστηρά διατεταγμένο πάνω σε ειδικότητες που καλύπτουν όλο το φάσμα των πιο πάνω Δ/νσεων και λειτουργεί κάτω από ακριβείς προδιαγραφές και διαδικασίες, σύμφωνα με τις σκληρές απαιτήσεις των πελατών, ελλήνων και ξένων κατασκευαστών και
Αεροπορικών οίκων.
Χιλιάδες Α/φη και κινητήρες - ηλεκτρονικές συσκευές - μηχανικά και υδραυλικά συγκροτήματα - παρελκόμενα - ιδιοκατασκευές και υπηρεσίες έχουν αποδοθεί με απόλυτη επιτυχία στο Υπ. Εθν. Άμυνας, σε ξένους πελάτες, και κράτη και στους μεγαλύτερους κολοσσούς Αεροδιαστημικών
εφαρμογών και κατασκευών με ΑΠΟΛΥΤΗ επιτυχία και αξιοπιστία, και ΜΗΔΕΝΙΚΗ ευθύνη για αστοχία σε πολεμικό και όχι μόνο προϊόν.
Διαθέτει δικό της Κέντρο εκπαίδευσης (training department), όπου παρέχει εκπαίδευση σε Έλληνες και ξένους τεχνικούς, στρατιωτικούς και πολίτες, και εκδίδει τα αναγκαία πτυχία και πιστοποιήσεις, για κάθε είδους κατασκευή, συντήρηση, επισκευή και απόδοση Αεροπορικού υλικού, με πιστοποίηση πλέον και κατά EASA PART 147(Eυρωπαϊκή πιστοποίηση
πολιτικού νηολογίου).
Τα τελευταία χρόνια έχουμε εντυπωσιακές συνεργασίες σε κατασκευαστικούς τομείς των μεγαλύτερων παγκοσμίως Αεροπορικών κατασκευαστικών εταιρειών (BOEING, LOCKHEED, EADS, DASSAULT, ALENIA, AIRBUS και πολλών άλλων) με τις οποίες βαδίζουμε βήμα - βήμα με απόλυτη επιτυχία προς την απογείωση της ΕΑΒ.
Η απόλυτη υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων που καθορίζεται από τον ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ της Εταιρίας Ν. 43/1975, βρίσκεται σε πλήρη ισχύ, ώστε τα Α/φη και τα ελικόπτερα της πατρίδας μας (και όλος ο πτητικός μας στόλος) να βρίσκονται πάντα αξιόμαχα και ετοιμοπόλεμα εμπνέοντας σιγουριά στους Έλληνες πιλότους. Τα Ελληνικά πυροσβεστικά Αεροσκάφη CL-215 και CL-415, συντηρούνται και επισκευάζονται από εμάς, και παραδίδονται σε επιχειρησιακή ετοιμότητα
επί 12μηνο, στην Π.Α. και την πατρίδα μας.
Ένα επίσης παράδειγμα των ικανοτήτων μας προκύπτει από την εμπιστοσύνη που επιδεικνύει η γαλλική DASSAULT στην ΕΑΒ δίνοντας την συντήρηση των, δικής της κατασκευής MIRAGE, στην εταιρία μας, μέσω διεθνούς διαγωνισμού.
Είναι αμέτρητες οι εργασίες που γίνονται σε όλους τους τύπους των Α/φων και Κινητήρων - Ηλεκτρονικών - Ηλεκτρολογικών - Μηχανουργικών - Ελασματουργικών (επί του Α/φους και για υπό κατασκευή Α/φη) - Βαφής - Εκπαίδευσης - Επιθεώρησης - Έρευνας και Ανάπτυξης.
Ξεκινήσαμε πριν 33 χρόνια με αποκλειστικό σχεδόν πελάτη την Π.Α. και την τελευταία δεκαετία έχουμε απλώσει τις δυνατότητές μας σε όλες τις Αεροναυπηγικές εταιρείες του πλανήτη.
Έχουμε τις υποδομές και το έμψυχο υλικό να επεκταθούμε και στον τομέα της Πολιτικής Αεροπορίας (τα πρωθυπουργικά EMBRAER ήδη συντηρούνται στην ΕΑΒ), και ελπίζουμε και αναμένουμε την πολιτική στήριξη και καθοδήγηση τις Κυβέρνησης για συμμετοχή μας σε προγράμματα Πολιτικού Νηολόγιου.
Διαθέτουμε δικό μας χώρο στο Ελ. Βενιζέλο που ουδέποτε αξιοποιήθηκε εξ' αιτίας της μιζέριας των 14 διορισμένων Διοικήσεων που μέχρι σήμερα, ουδέποτε είχαν ολοκληρωμένη Αεροπορική φιλοσοφία και συνείδηση.
Η ΕΑΒ στήθηκε την δεκαετία του '70 με σχέδια, εξοπλισμό και δάνεια από τους αμερικάνους όταν η σχέση δραχμής - δολαρίου ήταν 30 προς 1. Τα τιμολόγια προς την Π.Α. αποφασίζονταν από τον ίδιο τον πελάτη (κάποια εποχή μέτοχος και πελάτης της ΕΑΒ ήταν το Υπουργείο Εθν.
Άμυνας), αλλά και σήμερα ακόμη η εργατοώρα ή η Βασική Συμφωνία (Πρόγραμμα Π.Α.), καθορίζονται από το Υπ. Οικονομικών και το Υπ. Εθν. Άμυνας.
Επιμένουμε και μπορούμε να αποδείξουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος έχει γλιτώσει πολλά δίς σε συνάλλαγμα, τη στιγμή που όλες οι προαναφερόμενες εργασίες και υπηρεσίες γίνονται μέσα στην χώρα, και δεν παρέχονται από ξένους ιδιώτες ή εταιρείες (με υψηλή απαιτούμενη τεχνογνωσία) εκτός Ελλάδος.
Είναι τέτοια η ποικιλία προϊόντων και αναγκών των Εν. Δυνάμεων που είναι αδιανόητο να βρεθεί εταιρεία ή ιδιώτης που να μπορεί να παρέχει ότι παρέχουμε εμείς. ;;;;;!!!!!
Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΟΜΩΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
(2100 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ 3200 ΚΑΠΟΤΕ), ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΒ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Παλεύουμε να μην ιδιωτικοποιηθεί όχι από εμμονή ή ψύχωση αλλά γιατί γνωρίζουμε και αποδεικνύουμε σε όποιον θέλει ότι η ΕΑΒ είναι βαριά βιομηχανία, άκρως εξειδικευμένη στο Αεροπορικό υλικό, και εισέρχεται δυναμικά στην αρένα
των Αεροκατασκευών με καλές προϋποθέσεις (350 - 500 εκ ευρώ) ανεκτέλεστο - υπογεγραμμένο έργο, χωρίς να υπολογίζουμε τα περίπου 90 εκ ευρώ ετησίως της Π.Α.
Μόνο για φέτος προβλέπονται έσοδα 8 - 10 εκ. ευρώ από έρευνα και ανάπτυξη και διαφαίνονται λαμπρές προοπτικές σε όλα τα αεροναυπηγικά και κατασκευαστικά επίπεδα (εθνικά και παγκοσμίως).
Τις εγκαταστάσεις μας έχουν επισκεφτεί πάνω από 200 βουλευτές όλων των κομμάτων και παρατάξεων, επιχειρηματίες, αντιπροσωπείες, πρέσβεις ξένων κρατών και ανώτατες στρατιωτικές ηγεσίες δεκάδων κυβερνήσεων οι οποίοι δηλώνουν έκθαμβοι και ευχαριστημένοι για το έργο, το προσωπικό, τις εγκαταστάσεις και την αποστολή μας. Μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τις υπηρεσίες, το προϊόν, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία, και το αποτέλεσμα.
Πως είναι λοιπόν δυνατό σήμερα, εν μέσω κρίσης, να παραγνωρίζονται όλα τα παραπάνω, το τεχνολογικό επίπεδο υπηρεσιών, το τελικό προϊόν, ο ιδρυτικός νόμος, οι Εν. Δυνάμεις, οι ξένοι πελάτες, η απίστευτη προοπτική, η εξοικονόμηση συναλλάγματος επί 33 χρόνια, η υποχρεωτική
τιμολογιακή πολιτική του πελάτη προς εμάς και όχι την αντίστροφη, και να αντιμετωπίζεται η ΕΑΒ ......μόνο λογιστικά;
Ο μέσος μισθός του ΕΑΒίτη με δεδομένα του 2009 μπορεί να βγαίνει αριθμητικά περίπου 43.000 ευρώ αλλά δεν είναι η αλήθεια. Με τα σημερινά δεδομένα ισολογισμών-προϋπολογισμών και τον έλεγχο ορκωτών λογιστών, ο μέσος μισθός του άκρως εξειδικευμένου προσωπικού είναι περίπου 31.000 ευρώ ετησίως στα οποία περιλαμβάνονται υπερωρίες (αναγκαστικές λόγω έλλειψης προσωπικού) και οι κρατήσεις για εφορία και ΙΚΑ (δηλαδή μείον 36% κρατήσεις).
Με ποιους μας συγκρίνετε όταν από τους 2100 εργαζόμενους σήμερα, οι 900 εργαζόμενοι, έχουν ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΚΤΟ ΜΙΣΘΟ κάτω από 2.000 ευρώ (1.400 καθαρά), άλλοι 600 περίπου κινούνται από 2.100 - 2.700 μικτά, με 20 έως 25 έτη προϋπηρεσία, και άλλοι 600 εργαζόμενοι (συμπεριλαμβανομένων των 106 υψηλόμισθων στελεχών αμείβονται από 3.500
- 5.850 ευρώ μικτά);;;
Ο πραγματικός χρόνος απασχόλησης του προσωπικού, συμπεριλαμβανόμενου και του χρόνου μετάβασης από και προς την επιχείρηση (Αθήνα-Τανάγρα, 60χλμ κατά μέσο όρο), φτάνει τις 11ωρες περίπου/ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Σε ποια υπηρεσία του Ευρύτερου Δημοσίου τομέα, η βιομηχανία, η ακόμα και απλό ιδιώτη, εργάζονται σε τόση απόσταση, σε στρατοπεδευμένο εργοστάσιο, με τέτοια εξειδίκευση, τόση εμπειρία, τέτοιο προϊόν και τέτοια υπευθυνότητα;;;
Σας ενημερώνουμε ότι έως και το 2012 θα έχουν αποχωρήσει προγραμματισμένα άλλοι 500 εργαζόμενοι λόγω συνταξιοδότησης, οι οποίοι επειδή έχουν εργαστεί 35 συνεχόμενα χρόνια σε βαριά - ανθυγιεινά και σε αεροπορικές εξειδικευμένες υπηρεσίες έχουν μισθό κοντά στις 4.000
ευρώ μικτά.
Καλούμε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς, όλους τους βουλευτές, όλα τα ΜΜΕ να επισκεφτούν απροειδοποίητα την ΕΑΒ, και να δουν από κοντά την πιο σοβαρή ελληνική βιομηχανία.
Να δουν το υψηλό τεχνολογικό έργο και τις απεριόριστες δυνατότητες που δεν εκμεταλλεύτηκαν ποτέ οι κυβερνήσεις και οι διορισμένες διοικήσεις. Να δουν ότι η αποστολή, οι δυνατότητες και το έργο που επιτελούμε δεν είναι συγκρίσιμο με καμιά ΔΕΚΟ, καμία υπηρεσία του Δημοσίου του
ευρύτερου δημόσιου τομέα η ιδιώτη. Να δουν ότι η αποκρατικοποίηση, η ιδιωτικοποίηση, η μετοχοποίηση, η κοινοπραχτική λειτουργία ή η εξορθολογισμένη αναδιάρθρωση δεν προσφέρονται ούτε για δοκιμή.
Να δουν και θα κατανοήσουν πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα ότι η ΕΑΒ με ιδιώτη θα φρενάρει, θα μπλοκάρει, θα προσγειωθεί ανώμαλα, ενώ η είσοδος εργολάβων δεν λύνει τίποτα παρά μόνο χαντακώνει την προοπτική, το μέλλον μας και το μέλλον της εταιρείας.
Δεν πιστεύουμε ότι το Υπ. Εθν. Άμυνας άλλαξε προσανατολισμό και έχει τους πόρους να πληρώνει σε ξένους ιδιώτες και μεγάλους οίκους την συντήρηση και επισκευή όλων των πτητικών του μέσων.
Κύριοι,
Καλούμε στην Τανάγρα, αρχηγούς κομμάτων, βουλευτές, υπουργούς, παρατάξεις και ΜΜΕ.
Θα σας αποδείξουμε στην πρώτη σας επίσκεψη εδώ, ότι το μοναδικό συμφέρον της πολιτείας και της Ελλάδας είναι η συνέχιση της λειτουργίας μας σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο.
Αλήθεια, υπάρχει κανείς που να υποστηρίζει την αλλαγή του; Μην μας συγχέετε με άλλες ΔΕΚΟ, άλλες υπηρεσίες, άλλους φορείς. Κατανοούμε και συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους έλληνες εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, στον δημόσιο τομέα, στον ευρύτερο δημόσιο τομέα
αλλά έχουμε μια διαφοροποίηση.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ και το ΕΡΓΟ των Ενόπλων Δυνάμεων δεν εκχωρούνται σε ιδιώτες.
* Έτσι μας δίδαξαν, μας γαλούχησαν και μας καθοδήγησαν ΟΛΑ τα κόμματα
της Βουλής εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
* ΟΛΟΙ οι βουλευτές εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
* ΟΛΑ τα ΜΜΕ εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
Αλήθεια, τώρα τι άλλαξε και το κόσμημα της Αμυντικής και βαριάς
βιομηχανίας στην χώρα μας, η ΕΑΒ απομονώνεται, περιθωριοποιείται και
απαξιώνεται;
Η ΕΑΒ λειτουργεί σε μεγάλες και άρτιες εγκαταστάσεις - πλήρη εφοδιαστική - πληροφοριακή και οικονομική αλυσίδα, Δ/νσεις Αεροσκαφών, Κινητήρων, Κατασκευών, Ηλεκτρονικών, Συντήρησης, Έρευνας και Ανάπτυξης και Ανθρώπινου Δυναμικού
Το προσωπικό είναι αυστηρά διατεταγμένο πάνω σε ειδικότητες που καλύπτουν όλο το φάσμα των πιο πάνω Δ/νσεων και λειτουργεί κάτω από ακριβείς προδιαγραφές και διαδικασίες, σύμφωνα με τις σκληρές απαιτήσεις των πελατών, ελλήνων και ξένων κατασκευαστών και
Αεροπορικών οίκων.
Χιλιάδες Α/φη και κινητήρες - ηλεκτρονικές συσκευές - μηχανικά και υδραυλικά συγκροτήματα - παρελκόμενα - ιδιοκατασκευές και υπηρεσίες έχουν αποδοθεί με απόλυτη επιτυχία στο Υπ. Εθν. Άμυνας, σε ξένους πελάτες, και κράτη και στους μεγαλύτερους κολοσσούς Αεροδιαστημικών
εφαρμογών και κατασκευών με ΑΠΟΛΥΤΗ επιτυχία και αξιοπιστία, και ΜΗΔΕΝΙΚΗ ευθύνη για αστοχία σε πολεμικό και όχι μόνο προϊόν.
Διαθέτει δικό της Κέντρο εκπαίδευσης (training department), όπου παρέχει εκπαίδευση σε Έλληνες και ξένους τεχνικούς, στρατιωτικούς και πολίτες, και εκδίδει τα αναγκαία πτυχία και πιστοποιήσεις, για κάθε είδους κατασκευή, συντήρηση, επισκευή και απόδοση Αεροπορικού υλικού, με πιστοποίηση πλέον και κατά EASA PART 147(Eυρωπαϊκή πιστοποίηση
πολιτικού νηολογίου).
Τα τελευταία χρόνια έχουμε εντυπωσιακές συνεργασίες σε κατασκευαστικούς τομείς των μεγαλύτερων παγκοσμίως Αεροπορικών κατασκευαστικών εταιρειών (BOEING, LOCKHEED, EADS, DASSAULT, ALENIA, AIRBUS και πολλών άλλων) με τις οποίες βαδίζουμε βήμα - βήμα με απόλυτη επιτυχία προς την απογείωση της ΕΑΒ.
Η απόλυτη υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων που καθορίζεται από τον ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ της Εταιρίας Ν. 43/1975, βρίσκεται σε πλήρη ισχύ, ώστε τα Α/φη και τα ελικόπτερα της πατρίδας μας (και όλος ο πτητικός μας στόλος) να βρίσκονται πάντα αξιόμαχα και ετοιμοπόλεμα εμπνέοντας σιγουριά στους Έλληνες πιλότους. Τα Ελληνικά πυροσβεστικά Αεροσκάφη CL-215 και CL-415, συντηρούνται και επισκευάζονται από εμάς, και παραδίδονται σε επιχειρησιακή ετοιμότητα
επί 12μηνο, στην Π.Α. και την πατρίδα μας.
Ένα επίσης παράδειγμα των ικανοτήτων μας προκύπτει από την εμπιστοσύνη που επιδεικνύει η γαλλική DASSAULT στην ΕΑΒ δίνοντας την συντήρηση των, δικής της κατασκευής MIRAGE, στην εταιρία μας, μέσω διεθνούς διαγωνισμού.
Είναι αμέτρητες οι εργασίες που γίνονται σε όλους τους τύπους των Α/φων και Κινητήρων - Ηλεκτρονικών - Ηλεκτρολογικών - Μηχανουργικών - Ελασματουργικών (επί του Α/φους και για υπό κατασκευή Α/φη) - Βαφής - Εκπαίδευσης - Επιθεώρησης - Έρευνας και Ανάπτυξης.
Ξεκινήσαμε πριν 33 χρόνια με αποκλειστικό σχεδόν πελάτη την Π.Α. και την τελευταία δεκαετία έχουμε απλώσει τις δυνατότητές μας σε όλες τις Αεροναυπηγικές εταιρείες του πλανήτη.
Έχουμε τις υποδομές και το έμψυχο υλικό να επεκταθούμε και στον τομέα της Πολιτικής Αεροπορίας (τα πρωθυπουργικά EMBRAER ήδη συντηρούνται στην ΕΑΒ), και ελπίζουμε και αναμένουμε την πολιτική στήριξη και καθοδήγηση τις Κυβέρνησης για συμμετοχή μας σε προγράμματα Πολιτικού Νηολόγιου.
Διαθέτουμε δικό μας χώρο στο Ελ. Βενιζέλο που ουδέποτε αξιοποιήθηκε εξ' αιτίας της μιζέριας των 14 διορισμένων Διοικήσεων που μέχρι σήμερα, ουδέποτε είχαν ολοκληρωμένη Αεροπορική φιλοσοφία και συνείδηση.
Η ΕΑΒ στήθηκε την δεκαετία του '70 με σχέδια, εξοπλισμό και δάνεια από τους αμερικάνους όταν η σχέση δραχμής - δολαρίου ήταν 30 προς 1. Τα τιμολόγια προς την Π.Α. αποφασίζονταν από τον ίδιο τον πελάτη (κάποια εποχή μέτοχος και πελάτης της ΕΑΒ ήταν το Υπουργείο Εθν.
Άμυνας), αλλά και σήμερα ακόμη η εργατοώρα ή η Βασική Συμφωνία (Πρόγραμμα Π.Α.), καθορίζονται από το Υπ. Οικονομικών και το Υπ. Εθν. Άμυνας.
Επιμένουμε και μπορούμε να αποδείξουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος έχει γλιτώσει πολλά δίς σε συνάλλαγμα, τη στιγμή που όλες οι προαναφερόμενες εργασίες και υπηρεσίες γίνονται μέσα στην χώρα, και δεν παρέχονται από ξένους ιδιώτες ή εταιρείες (με υψηλή απαιτούμενη τεχνογνωσία) εκτός Ελλάδος.
Είναι τέτοια η ποικιλία προϊόντων και αναγκών των Εν. Δυνάμεων που είναι αδιανόητο να βρεθεί εταιρεία ή ιδιώτης που να μπορεί να παρέχει ότι παρέχουμε εμείς. ;;;;;!!!!!
Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΟΜΩΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
(2100 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ 3200 ΚΑΠΟΤΕ), ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΒ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Παλεύουμε να μην ιδιωτικοποιηθεί όχι από εμμονή ή ψύχωση αλλά γιατί γνωρίζουμε και αποδεικνύουμε σε όποιον θέλει ότι η ΕΑΒ είναι βαριά βιομηχανία, άκρως εξειδικευμένη στο Αεροπορικό υλικό, και εισέρχεται δυναμικά στην αρένα
των Αεροκατασκευών με καλές προϋποθέσεις (350 - 500 εκ ευρώ) ανεκτέλεστο - υπογεγραμμένο έργο, χωρίς να υπολογίζουμε τα περίπου 90 εκ ευρώ ετησίως της Π.Α.
Μόνο για φέτος προβλέπονται έσοδα 8 - 10 εκ. ευρώ από έρευνα και ανάπτυξη και διαφαίνονται λαμπρές προοπτικές σε όλα τα αεροναυπηγικά και κατασκευαστικά επίπεδα (εθνικά και παγκοσμίως).
Τις εγκαταστάσεις μας έχουν επισκεφτεί πάνω από 200 βουλευτές όλων των κομμάτων και παρατάξεων, επιχειρηματίες, αντιπροσωπείες, πρέσβεις ξένων κρατών και ανώτατες στρατιωτικές ηγεσίες δεκάδων κυβερνήσεων οι οποίοι δηλώνουν έκθαμβοι και ευχαριστημένοι για το έργο, το προσωπικό, τις εγκαταστάσεις και την αποστολή μας. Μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τις υπηρεσίες, το προϊόν, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία, και το αποτέλεσμα.
Πως είναι λοιπόν δυνατό σήμερα, εν μέσω κρίσης, να παραγνωρίζονται όλα τα παραπάνω, το τεχνολογικό επίπεδο υπηρεσιών, το τελικό προϊόν, ο ιδρυτικός νόμος, οι Εν. Δυνάμεις, οι ξένοι πελάτες, η απίστευτη προοπτική, η εξοικονόμηση συναλλάγματος επί 33 χρόνια, η υποχρεωτική
τιμολογιακή πολιτική του πελάτη προς εμάς και όχι την αντίστροφη, και να αντιμετωπίζεται η ΕΑΒ ......μόνο λογιστικά;
Ο μέσος μισθός του ΕΑΒίτη με δεδομένα του 2009 μπορεί να βγαίνει αριθμητικά περίπου 43.000 ευρώ αλλά δεν είναι η αλήθεια. Με τα σημερινά δεδομένα ισολογισμών-προϋπολογισμών και τον έλεγχο ορκωτών λογιστών, ο μέσος μισθός του άκρως εξειδικευμένου προσωπικού είναι περίπου 31.000 ευρώ ετησίως στα οποία περιλαμβάνονται υπερωρίες (αναγκαστικές λόγω έλλειψης προσωπικού) και οι κρατήσεις για εφορία και ΙΚΑ (δηλαδή μείον 36% κρατήσεις).
Με ποιους μας συγκρίνετε όταν από τους 2100 εργαζόμενους σήμερα, οι 900 εργαζόμενοι, έχουν ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΚΤΟ ΜΙΣΘΟ κάτω από 2.000 ευρώ (1.400 καθαρά), άλλοι 600 περίπου κινούνται από 2.100 - 2.700 μικτά, με 20 έως 25 έτη προϋπηρεσία, και άλλοι 600 εργαζόμενοι (συμπεριλαμβανομένων των 106 υψηλόμισθων στελεχών αμείβονται από 3.500
- 5.850 ευρώ μικτά);;;
Ο πραγματικός χρόνος απασχόλησης του προσωπικού, συμπεριλαμβανόμενου και του χρόνου μετάβασης από και προς την επιχείρηση (Αθήνα-Τανάγρα, 60χλμ κατά μέσο όρο), φτάνει τις 11ωρες περίπου/ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Σε ποια υπηρεσία του Ευρύτερου Δημοσίου τομέα, η βιομηχανία, η ακόμα και απλό ιδιώτη, εργάζονται σε τόση απόσταση, σε στρατοπεδευμένο εργοστάσιο, με τέτοια εξειδίκευση, τόση εμπειρία, τέτοιο προϊόν και τέτοια υπευθυνότητα;;;
Σας ενημερώνουμε ότι έως και το 2012 θα έχουν αποχωρήσει προγραμματισμένα άλλοι 500 εργαζόμενοι λόγω συνταξιοδότησης, οι οποίοι επειδή έχουν εργαστεί 35 συνεχόμενα χρόνια σε βαριά - ανθυγιεινά και σε αεροπορικές εξειδικευμένες υπηρεσίες έχουν μισθό κοντά στις 4.000
ευρώ μικτά.
Καλούμε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς, όλους τους βουλευτές, όλα τα ΜΜΕ να επισκεφτούν απροειδοποίητα την ΕΑΒ, και να δουν από κοντά την πιο σοβαρή ελληνική βιομηχανία.
Να δουν το υψηλό τεχνολογικό έργο και τις απεριόριστες δυνατότητες που δεν εκμεταλλεύτηκαν ποτέ οι κυβερνήσεις και οι διορισμένες διοικήσεις. Να δουν ότι η αποστολή, οι δυνατότητες και το έργο που επιτελούμε δεν είναι συγκρίσιμο με καμιά ΔΕΚΟ, καμία υπηρεσία του Δημοσίου του
ευρύτερου δημόσιου τομέα η ιδιώτη. Να δουν ότι η αποκρατικοποίηση, η ιδιωτικοποίηση, η μετοχοποίηση, η κοινοπραχτική λειτουργία ή η εξορθολογισμένη αναδιάρθρωση δεν προσφέρονται ούτε για δοκιμή.
Να δουν και θα κατανοήσουν πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα ότι η ΕΑΒ με ιδιώτη θα φρενάρει, θα μπλοκάρει, θα προσγειωθεί ανώμαλα, ενώ η είσοδος εργολάβων δεν λύνει τίποτα παρά μόνο χαντακώνει την προοπτική, το μέλλον μας και το μέλλον της εταιρείας.
Δεν πιστεύουμε ότι το Υπ. Εθν. Άμυνας άλλαξε προσανατολισμό και έχει τους πόρους να πληρώνει σε ξένους ιδιώτες και μεγάλους οίκους την συντήρηση και επισκευή όλων των πτητικών του μέσων.
Κύριοι,
Καλούμε στην Τανάγρα, αρχηγούς κομμάτων, βουλευτές, υπουργούς, παρατάξεις και ΜΜΕ.
Θα σας αποδείξουμε στην πρώτη σας επίσκεψη εδώ, ότι το μοναδικό συμφέρον της πολιτείας και της Ελλάδας είναι η συνέχιση της λειτουργίας μας σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο.
Αλήθεια, υπάρχει κανείς που να υποστηρίζει την αλλαγή του; Μην μας συγχέετε με άλλες ΔΕΚΟ, άλλες υπηρεσίες, άλλους φορείς. Κατανοούμε και συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους έλληνες εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, στον δημόσιο τομέα, στον ευρύτερο δημόσιο τομέα
αλλά έχουμε μια διαφοροποίηση.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ και το ΕΡΓΟ των Ενόπλων Δυνάμεων δεν εκχωρούνται σε ιδιώτες.
* Έτσι μας δίδαξαν, μας γαλούχησαν και μας καθοδήγησαν ΟΛΑ τα κόμματα
της Βουλής εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
* ΟΛΟΙ οι βουλευτές εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
* ΟΛΑ τα ΜΜΕ εδώ και 33 χρόνια συνεχώς.
Αλήθεια, τώρα τι άλλαξε και το κόσμημα της Αμυντικής και βαριάς
βιομηχανίας στην χώρα μας, η ΕΑΒ απομονώνεται, περιθωριοποιείται και
απαξιώνεται;