ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ....ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ-ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ, ΑΛΛΑ.....














Δηλώσεις του γ.γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δ. Χαλκιώτη για το πλοίο Πρωτεύς.
(ANA)

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
αναδημοσίευση

Στην αποκλειστική ευθύνη της εταιρείας «ΑΝΕΣ», που δεν τήρησε τις συμβατικές της υποχρεώσεις (κατάθεση εγγυητικής επιστολής), αποδίδει ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημήτρης Χαλκιώτης, το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το πλοίο «Πρωτεύς» που έκανε το δρομολόγιο για το Καστελόριζο.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλείας Γιάννης Διαμαντίδης, έχει ζητήσει απάντηση, τη Δευτέρα από το νομικό συμβούλιο τους κράτους και ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα.

Ο κ. Χαλκιώτης σε δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει ότι: «στις 31 Aυγούστου του 2010, η συμβατική υποχρέωση της ``ΑΝΕΣ`` δηλαδή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης που είναι κάτοχος του πλοίου «Πρωτεύς» και η εταιρεία της Τήλου όπου συμμετέχει ο δήμαρχος της Τήλου, επρόκειτο να αντικαταστήσουν τα πλοία που έχουν στις άγονες γραμμές και χρηματοδοτούνται από τη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, με νεότερα πλοία ηλικίας έως 10 ετών, καθώς αυτό προέκυπτε από τη σύμβαση με την οποία τους είχε ανατεθεί η δρομολόγηση και την είχαν κερδίσει πριν τρία χρόνια». «Κατά τη διάρκεια του έτους ως οφείλαμε», τονίζει ο κ. Χαλκιώτης, «στείλαμε προειδοποιητικές επιστολές κάτι που το καθορίζει ο νόμος, ενώ τους καλέσαμε σε ακρόαση στο Υπουργείο και τους ζητήσαμε επίσημα, τι έχουνε κάνει για τα πλοία και μας απάντησαν ότι λόγω της οικονομικής κρίσης και της μειωμένης επιβατικής κίνησης δεν ήτανε σε θέση να τα αντικαταστήσουν».
«Με βάση λοιπόν την ισχύουσα νομοθεσία», υπογραμμίζει ο γενικός γραμματέας, «οι εταιρείες αυτές θα έπρεπε να κηρυχθούν έκπτωτες να γίνει νέος διαγωνισμός και να έρθουν νέοι ενδιαφερόμενοι».

«Ομως βλέποντας από τη μια το πρόβλημα που θα δημιουργείτο και από την άλλη, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κρίση, που διέρχεται η χώρα, η κυβέρνηση αντέδρασε άμεσα και έγινε νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, με αποτέλεσμα να δοθεί και στις δύο εταιρείες διετής παράταση και τα συγκεκριμένα καράβια θα εξακολουθούσαν να κάνουν τα δρομολόγια, ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στα νησιά, υπό μία προϋπόθεση, εμείς θα τους δίναμε έγκριση δρομολογίων στη συνέχεια της σύμβασης και αυτοί θα έπρεπε να μας φέρουν την εγγυητική επιστολή ξανά», προσθέτει ο κ. Χαλκιώτης.

«Η μεν εταιρεία της Τήλου προσκόμισε την εγγυητική επιστολή ως όφειλε και γι αυτό δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα στην Τήλο, η δε ΑΝΕΣ ενώ τις δώσαμε προσωρινά δρομολόγια μέχρι 15 Οκτωβρίου για να μας φέρει εγγυητική, τελικά μας απάντησε ότι δεν μπορεί να εξασφαλίσει από καμία Τράπεζα», συμπλήρωσε.
«Αυτό λοιπόν αυτομάτως», εξήγησε ο κ. Χαλκιώτης, «σημαίνει διακοπή δρομολογίων με αποκλειστική ευθύνη της εταιρίας που δεν ήταν εντάξει στις συμβατικές της υποχρεώσεις». «Από κει και πέρα τα δρομολόγια μειώνονται για το Καστελόριζο καθώς δεν έχει άλλα πλοία εκτός από το Διαγόρα που πάει μια φορά την εβδομάδα μόνο»,
είπε ο γενικός γραμματέας και κατέληξε λέγοντας ότι
«απο τη στιγμή που η ΑΝΕΣ δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί, η γραμμή με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που συνεδρίασε την Τρίτη 26 Οκτωβρίου, προκηρύσσεται αλλά αυτό θέλει ένα χρονικό διάστημα μέχρι να βρεθεί νέος ανάδοχος».

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ